Autor: merce i albert » dv. jul. 31, 2009 12:09 pm
Autor: masa » ds. ago. 01, 2009 12:18 pm
FRACRIS ha escrit:masa ha escrit:Bones!!
Cris ja teniu l'habitació?? ... que guayper mi podem quedar quan volgueu .... la Mercé que trií dia.
Mercé, ens em comprat un Quashqai ... jijiji no es gran ni petit, es híbrid!! JAJAJA
JA JA MASA, a l'abril de l'any passat vaig pujar a girona a comprar-me un bolso i vaig baixar amb una cotxe nou i era el Nissan QASHQAI!! ja ja que bó. Está super bé, va super bé i estem molt contents!!
No és un cotxe enorme peró fa l'efecte d'un 4x4 per l'alçada. Jo n'estic enamoradaI els que van darrera sentats van molt amples. El nostre te moltes pijotadas que son molt cómodes
Autor: masa » ds. ago. 01, 2009 12:21 pm
merce i albert ha escrit:Bones!!!
Nenes que marxo Andorra!! espero que alla fara mes fresqueta que aqui!!!
Que jo posi un dia pues... quan torni a partir del 18 d'agost. Com us va???
Sara ja veus la Cris fa un any es va comprar el cotxe i ara esta esperant en Martí,... ara et toca a tu... ja ja ja. Ja tens els cotxe...
Nenes es veiem a la tornada... dilluns i despres torno a marxar dimecres i ja fins el 18. PEtonets per si no puc tornar a entrar!!!
Autor: masa » dg. ago. 09, 2009 10:45 pm
Autor: masa » dj. ago. 13, 2009 10:13 pm
Autor: FRACRIS » dv. ago. 14, 2009 8:05 am
Autor: merce i albert » dg. ago. 16, 2009 8:47 am
Autor: masa » dl. ago. 17, 2009 8:44 pm
Autor: masa » dl. ago. 17, 2009 8:46 pm
Autor: merce i albert » dt. ago. 18, 2009 10:08 am
Autor: FRACRIS » dt. ago. 18, 2009 3:12 pm
Noies el cotxe es maco no us ho negare pero a mi m'encanta el Toyota corolla verso, i de moment tenim clarissim que si ens canviem de cotxe ens comprarem aquest, a no ser que les coses canviin, clar.
Bufa Sara ja s'han acabat les vacances??? pero ensara et queden dies, no???
Jo porto dos dies a casa soleta (l'Albert treballa) i es força avorriit!!!
Cris que tal la panxolina!!! Ens podries ensenyar una foto de l'habitació d'en Marti?? Segur que ja deu estar casi llesta i ja deus tenir la casa plena de cosetes per ell, oi??
Autor: Myrim » dj. ago. 20, 2009 10:44 pm
Autor: masa » dv. ago. 21, 2009 7:16 pm
Noies el cotxe es maco no us ho negare pero a mi m'encanta el Toyota corolla verso, i de moment tenim clarissim que si ens canviem de cotxe ens comprarem aquest, a no ser que les coses canviin, clar.
Cris que tal la panxolina!!! Ens podries ensenyar una foto de l'habitació d'en Marti?? Segur que ja deu estar casi llesta i ja deus tenir la casa plena de cosetes per ell, oi??
Autor: masa » dv. ago. 21, 2009 7:17 pm
FRACRIS ha escrit:merce i albert ha escrit:Bones!!!
La casa comença a agafar pinta de que ve un petitoll en camíaquest cap de setmana ens han regalat la banyera. tenim el cotxet, l'habitació... Ahir li vaig rentar la robeta, no sabia ni com agafar-la per penjar-la. La veritat es que fa una il·lusió enorme, disfrutem i ens fa pensar en ell constantment cada cosa que fem. Aixxxx, ja us tocará ja, i ja m'ho direu..
Tinc fotos de la habitació, peró a la cámara encara je je.. de totes maneras faltan las cortinas, que vaig trucar aqui a Hostalric i están de vacances fins al 24. La enganxina que va a la pared, también están de vacances, m'han de trucar de una botiga de Barcelona que vaig encarregar-li la colcha, el cambiador y una minicuna per dormir els primers mesos... En fi, que a l'agost es paralitza tot.
Autor: masa » dv. ago. 21, 2009 7:21 pm
Myrim ha escrit:WOLAAAles nuvies mes wapes del 2007!! si si soc jo!! la myriam!!!
UFFFFFFFFFF k feia temps k no entrava... tot i k per el facebok ens seguim la pista mira ma donat curiostitat entrar al nostre post de maig.., <be dir-vos ke la meva petita iraida cada dia esta messssssss guapa!! es motl bona nena i te uns ullassos verds k ni te cuento( ke he de dir k soc sa mare!!).... el joan ha aprovat les opos i comença ara al setembre l'academia de mosso...jiji tornara a portar uniforme... aix ja estic esperant el streptees jejeje...
i jo be apurant la ultima setmana de vacances, no em puc keixar k entre la baixa, la lactancia compactada i les vacances des d'octubre k no treballo!!! la vertiat es k tinc mono de començar a treballar una miketa eh!!!
Be wapes molts besicos a totes i a la panxulina de la cris!!
Autor: FRACRIS » dl. ago. 24, 2009 11:54 am
Autor: masa » dl. ago. 24, 2009 9:06 pm
Autor: FRACRIS » dt. ago. 25, 2009 10:18 am
masa ha escrit:SIIII!!
Obren a la tarda, però crec que ara tenen tancat per vacances i diria que obren dilluns vinent.
Com et troves??