MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: merce i albert » dv. jul. 31, 2009 12:09 pm

Bones!!!

Nenes que marxo Andorra!! espero que alla fara mes fresqueta que aqui!!!

Que jo posi un dia pues... quan torni a partir del 18 d'agost. Com us va???

Sara ja veus la Cris fa un any es va comprar el cotxe i ara esta esperant en Martí,... ara et toca a tu... ja ja ja. Ja tens els cotxe...

Nenes es veiem a la tornada... dilluns i despres torno a marxar dimecres i ja fins el 18. PEtonets per si no puc tornar a entrar!!!
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: masa » ds. ago. 01, 2009 12:18 pm

FRACRIS ha escrit:
masa ha escrit:Bones!!

Cris ja teniu l'habitació?? ... que guay :-)ok: per mi podem quedar quan volgueu .... la Mercé que trií dia.

Mercé, ens em comprat un Quashqai ... jijiji no es gran ni petit, es híbrid!! JAJAJA

JA JA MASA, a l'abril de l'any passat vaig pujar a girona a comprar-me un bolso i vaig baixar amb una cotxe nou i era el Nissan QASHQAI!! ja ja que bó. Está super bé, va super bé i estem molt contents!!
No és un cotxe enorme peró fa l'efecte d'un 4x4 per l'alçada. Jo n'estic enamorada =0-0-) I els que van darrera sentats van molt amples. El nostre te moltes pijotadas que son molt cómodes :-))

Ostres un Quashqai vau comprar??? no me'n enrecordaba .... JAJAJA
Hem comprat la versió Teckna sport (es el que porta el sostre solar, llantes de 18 y no se quantes xorrades més!!) ens el donen la primer setmana de setembre :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
JO TAMBÉ N'ESTIC VEN ENAMORADA!!!! ::love:: ::love:: ::love::

ja tinc unes ganes de tenir-lo ....
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: masa » ds. ago. 01, 2009 12:21 pm

merce i albert ha escrit:Bones!!!

Nenes que marxo Andorra!! espero que alla fara mes fresqueta que aqui!!!

Que jo posi un dia pues... quan torni a partir del 18 d'agost. Com us va???

Sara ja veus la Cris fa un any es va comprar el cotxe i ara esta esperant en Martí,... ara et toca a tu... ja ja ja. Ja tens els cotxe...

Nenes es veiem a la tornada... dilluns i despres torno a marxar dimecres i ja fins el 18. PEtonets per si no puc tornar a entrar!!!

Mercé, guapa!
Que et vagi molt i molt bé per Andorra, ens expliques a la tornada.

Jo quan digue, nomes necessito saber el dia per organitzar-me :-)ok: jijiji

Jo ja estic de vacances desde ahir, malhauradament no coincideixo amb el meu home!! ahir i avui va a fer hores de nit : muaahhhh : pero bueno, ja m'he buscan plan .. jajaja així que aquesta nit me'n vaig a sopar amb una ex-companya de feina i ::fiestuqui:: jajajaja.

Apa, estem en contacte
masa

EntradaAutor: masa » dg. ago. 09, 2009 10:45 pm

Hola noietes!!!

On sou?? esteu desaparegudes :-/ suposo que estareu disfrutant de les vostres merescudes vacances oi??

A mi només em queda la setmana que vinent, pero les meves segur que no han estat ni 1/4 de proftoses com les vostres :-( soleta tot el dia ... pero les meves penes serán recompensades amb l'arribada del meu super cotxe!!! ens el donen el divendres!!!! (si tenen tots els papers apunts y si no dilluns) ... :-///: :-///: :-///:

Cris guapa, com estás?? la panxulina bé?? la foto del face es genial :-)ok:
Mercé i vosaltres?? tot bé??

Un petó noies
masa

EntradaAutor: masa » dj. ago. 13, 2009 10:13 pm

Noietes .... JA TINC EL COTXE!!

Es tan xulo ::love:: :-///: ::love:: :-///: ::love:: :-///: ::love:: :-///: ::love::

On sou?? esteu desaparegudes :-/ jijii

Un petó
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. ago. 14, 2009 8:05 am

Que guay SARA!! fa molta il·lusió i conduirlo els primers días és genial, et sents diferent je je més alta. ::love::

Posa una foto a vaure si és com el meu.

Mercè, deu estar a la bona vida!! : sol :
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dg. ago. 16, 2009 8:47 am

HOLA NOIETES!!!

Ja he tornat de Puigcerdà i aqui fa una calor.... encara em queden 15 dies mes de vacances, no començo fins el dia1 de setembre, però ara ja estare per aqui, l'Albert treballa. Aixi que ara toca netejar, descans, i poca cosa mes.

Sara ja tenuu el cotxe!! que rapid, el meu germa tambè se'n ha comprat un i fins el setembre no li donen (no se quin cotxe es).

Cris que tal la panxolina!!! Ja es porta be el petito!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dl. ago. 17, 2009 8:44 pm

Hola guapes!
Entro un moment per a saludar-vos.
Jo ja he començat avui a treballar!! quin pal.... :--(

Bé, us penjo les fotos del meu super cotxe ... jajaja (cris tu i jo tenim els mateixos gustos eh :-)ok: ) JAJAJAJA
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
masa

EntradaAutor: masa » dl. ago. 17, 2009 8:46 pm

Un altre
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
masa

EntradaAutor: merce i albert » dt. ago. 18, 2009 10:08 am

Bones!!!

Noies el cotxe es maco no us ho negare pero a mi m'encanta el Toyota corolla verso, i de moment tenim clarissim que si ens canviem de cotxe ens comprarem aquest, a no ser que les coses canviin, clar.

Bufa Sara ja s'han acabat les vacances??? pero ensara et queden dies, no???
Jo porto dos dies a casa soleta (l'Albert treballa) i es força avorriit!!!

Cris que tal la panxolina!!! Ens podries ensenyar una foto de l'habitació d'en Marti?? Segur que ja deu estar casi llesta i ja deus tenir la casa plena de cosetes per ell, oi??
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dt. ago. 18, 2009 3:05 pm

masa ha escrit:Un altre

::love:: ::love:: ::love::
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dt. ago. 18, 2009 3:12 pm

Noies el cotxe es maco no us ho negare pero a mi m'encanta el Toyota corolla verso, i de moment tenim clarissim que si ens canviem de cotxe ens comprarem aquest, a no ser que les coses canviin, clar.

Cris que tal la panxolina!!! Ens podries ensenyar una foto de l'habitació d'en Marti?? Segur que ja deu estar casi llesta i ja deus tenir la casa plena de cosetes per ell, oi??

La casa comença a agafar pinta de que ve un petitoll en camí :gati: aquest cap de setmana ens han regalat la banyera. tenim el cotxet, l'habitació... Ahir li vaig rentar la robeta, no sabia ni com agafar-la per penjar-la. La veritat es que fa una il·lusió enorme, disfrutem i ens fa pensar en ell constantment cada cosa que fem. Aixxxx, ja us tocará ja, i ja m'ho direu..
Tinc fotos de la habitació, peró a la cámara encara je je.. de totes maneras faltan las cortinas, que vaig trucar aqui a Hostalric i están de vacances fins al 24. La enganxina que va a la pared, también están de vacances, m'han de trucar de una botiga de Barcelona que vaig encarregar-li la colcha, el cambiador y una minicuna per dormir els primers mesos... En fi, que a l'agost es paralitza tot.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dj. ago. 20, 2009 10:44 pm

WOLAAA :-()-) les nuvies mes wapes del 2007!! si si soc jo!! la myriam!!!
UFFFFFFFFFF k feia temps k no entrava... tot i k per el facebok ens seguim la pista mira ma donat curiostitat entrar al nostre post de maig.., <be dir-vos ke la meva petita iraida cada dia esta messssssss guapa!! es motl bona nena i te uns ullassos verds k ni te cuento( ke he de dir k soc sa mare!!).... el joan ha aprovat les opos i comença ara al setembre l'academia de mosso...jiji tornara a portar uniforme... aix ja estic esperant el streptees jejeje...
i jo be apurant la ultima setmana de vacances, no em puc keixar k entre la baixa, la lactancia compactada i les vacances des d'octubre k no treballo!!! la vertiat es k tinc mono de començar a treballar una miketa eh!!!
Be wapes molts besicos a totes i a la panxulina de la cris!!
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: masa » dv. ago. 21, 2009 7:16 pm

Hola guapa!!

El cotxe va de fàbula >.-<: jejeje la veritat es que he fet un bon canvi ... amb el peugeot 106 que tenia ::-)

I si, només he fet 2 setmanes i em queden 3 dies que els faig a finals de setmebre quan en Manel té festa i marxem a Madrid 4 dies .. algo es algo.

la veritat es que si es aborrit estar a casa tot el dia :--(
masa

EntradaAutor: masa » dv. ago. 21, 2009 7:17 pm

FRACRIS ha escrit:

La casa comença a agafar pinta de que ve un petitoll en camí :gati: aquest cap de setmana ens han regalat la banyera. tenim el cotxet, l'habitació... Ahir li vaig rentar la robeta, no sabia ni com agafar-la per penjar-la. La veritat es que fa una il·lusió enorme, disfrutem i ens fa pensar en ell constantment cada cosa que fem. Aixxxx, ja us tocará ja, i ja m'ho direu..
Tinc fotos de la habitació, peró a la cámara encara je je.. de totes maneras faltan las cortinas, que vaig trucar aqui a Hostalric i están de vacances fins al 24. La enganxina que va a la pared, también están de vacances, m'han de trucar de una botiga de Barcelona que vaig encarregar-li la colcha, el cambiador y una minicuna per dormir els primers mesos... En fi, que a l'agost es paralitza tot.

Mossa!!

Que això ja ho tenim aquí!!!
Jo también vulll vere fotos de l'habitació de'n Marti!!!
masa

EntradaAutor: masa » dv. ago. 21, 2009 7:21 pm

Myrim ha escrit:WOLAAA :-()-) les nuvies mes wapes del 2007!! si si soc jo!! la myriam!!!
UFFFFFFFFFF k feia temps k no entrava... tot i k per el facebok ens seguim la pista mira ma donat curiostitat entrar al nostre post de maig.., <be dir-vos ke la meva petita iraida cada dia esta messssssss guapa!! es motl bona nena i te uns ullassos verds k ni te cuento( ke he de dir k soc sa mare!!).... el joan ha aprovat les opos i comença ara al setembre l'academia de mosso...jiji tornara a portar uniforme... aix ja estic esperant el streptees jejeje...
i jo be apurant la ultima setmana de vacances, no em puc keixar k entre la baixa, la lactancia compactada i les vacances des d'octubre k no treballo!!! la vertiat es k tinc mono de començar a treballar una miketa eh!!!
Be wapes molts besicos a totes i a la panxulina de la cris!!

Miriam guapa!

Me'n alegro veure't per aquí.
Primer de tot enhorabona per lo del teu home!! (ja t'ho vaig cometnar en el messenger). El meu home es de la promoció anterior i la veritat es que l'acadèmia i molt dura, però de ben segur que entre els dos ho superareu.

La Iraida ja la veiem per el face, y està GUAPISSIMA!!.

Acaba d'aprofitar els últims dies de vacances.

Una abraçada
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. ago. 24, 2009 11:54 am

Sara, la botiga de cortines, saps si obren dissabte a la tarda?? crec que si peró ara no m'enrecordo.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dl. ago. 24, 2009 9:06 pm

SIIII!!
Obren a la tarda, però crec que ara tenen tancat per vacances i diria que obren dilluns vinent.

Com et troves??
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. ago. 25, 2009 10:18 am

masa ha escrit:SIIII!!
Obren a la tarda, però crec que ara tenen tancat per vacances i diria que obren dilluns vinent.

Com et troves??

Vaig trucar i el contestador deia que obrien el 24.

Hem trobo bé, el nen ja pesa i la calor no la soporto!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dt. ago. 25, 2009 5:12 pm

Doncs si ves em podries fer un truc :-)ok:
masa