MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: masa » dv. jul. 10, 2009 10:44 pm

I tant que si!! inovar es bó!!
Per cert, de que has de coneixer a la Txellgodayol y la Trinity ?? que també fan el curs com tu??
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: masa » ds. jul. 11, 2009 10:13 pm

Cris!!
Que tal el curset??

Has conegut a les foreras?
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. jul. 13, 2009 8:50 am

Hola noies Bon dia!!

Doncs si dissabte vaig estar des de las 11 del amtí fins las 9 del vespre a Sta. Coloma de Gramanet fent decoració de tartas Fondant.
Vaig apendre molt, no en tenía ni idea de com es fan aquestas tartas tan macas.
Vaig coneixer a la Trini i la Txell, que son del post de juny. Molt maques les noies, m'ho vaig passar molt bé i la companyia molt bona. Vam fer un grup molt macu.

Quan hem passin las fotos las penjo al facebook. Hem vaig deixar la cámara. Peró a part a la web de la noia que ens va ensenyar a fer tartas ja posará las fotos!!

I vosaltres??
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: masa » dl. jul. 13, 2009 5:02 pm

Ei
Que guay això del curs, aquestes tartes són per menjar??
Només era d'un dia el curset??

I la teva panxulina?? com està?? i tu, et troves bé?

Jo aquest cap de setmana ... doncs per aquí a casa soleta (el meu home treballava) i amés, enm va venir la regla i estava marejada com una sopa :--( en fi .... el cap de setmana vinent segur que es més guay! (a part que operen al meu home, es clar) :-)ok:

Mercè!!!! i tu que has fet?
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. jul. 13, 2009 5:15 pm

La meva panxa creixent!! :-)ok:
Y si que es menjen, e smenja tot, pensa que tot es sucre.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dl. jul. 13, 2009 6:35 pm

Bones!!!

Pues jo acabant els informes i a la piscina dels meus pares (es una d'aquestes inflables, força grandeta, hi caben 2 o 3 adults). No hem fet gaire cosa.

Cris he vist les fotos de menorca i estas guapissima, quina panxulina!!! Si d'aqui a poc ja tindras en Marti en braços!!! com passa el temps!!

Sara quin rollo que li toqui treballar els caps de setmana, suposo que aixo es el que toca ara, no???
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. jul. 20, 2009 2:23 pm

Hola noies,

Com esteu?? jo hem trobo una mica cansada, ja començo a estar pesadeta i hem fa mandra fer segons quines coses. Peró en Martí no para!!!! :-)) : bb :

Sara, que tal el teu home la operació?' ja us podeu posar a :llit:: je je

Mercè, que tal?

Ahir va venir la Oreja en concert a Blanes, va ser el inici de la festa major!! vaya regal, amb lo que m'agrada ::love:: ::love:: per aixó estic que no m'aguanto peró millor no hem queixo.. je je
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dl. jul. 20, 2009 5:43 pm

Bones!!

Nenes una setmaneta i VACANCES!!! En tinc unes ganes!!!! A mes ja he enllestit els informes i dels Dvd amb les fotos!!! Ara començare a pensar en el curs vinent (decoració, penajdors dels nens,...) pero poc a oc i sense estresarme... ja aj aj

Sara que tal l'o'eracio del teu home!!! ja us podeu posar a fer feina??? Pensa que en Marti necessita algu amb qui jugar per quan quedem. ja ja ja

Cris quin regal!!! L'oreja en concert, segur que t'ho vas passar genial!!! I es normal que estiguis cansada que ara no n'ets una en sou dos, i en Marti cada dia es fa mes gran, el pes no es el mateix. Tu descansa sempre que et deixin, que despres en Marti no et deixara.

Petonets guapes!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dl. jul. 20, 2009 9:33 pm

Hola reinetes!!

Carai Cris, si que estás animada en fer gresca i xerinola amb la teva panulina no?? m'han dit que el concert va voemnçar molt tard?! i tu allà amb el bombo!! jejeje. Ets una Fiestera ... (-O-:-)
Ai aquest martí que no para quiet. Ja l'heu tornat a veure?? en un tres i no res ja el tindràs aquí!!! uff el tems passa molt ràpid.

mercè guapa! tu ara a descansar una mica i fes com els de l'havana ... si prisa, pero sin pausa "ME TAIS ESTRESSANDO!!" jajaja. Ja tindràs temps per pensar en la decoració del curs vinent, ara a disfrutar una miqueta :-)ok:

Nenes, gràcies per preguntar per el meu marit. La veritat, es que la cosa s'ha complicat una mica, pero baja, res greu. Resulta que va tenir hemorràgia i el tio no deia res!! :o-o: :o-o: :o-o: i es clar, se li va fer un coàgul!! quina mala pinta que feia allò!! el metge quan ho va veure va començara apretarli per trure la sang acomulada!! com cridava el pobre!! .. em va fer una pena :-(
Bé, després d'estar tot el dissabte i e diumenge a munt i a vall amb el metge, ahir li van treure l'envenatge, i per culpa d'auesta hemorragia, en comptes de curar-se en 5 dies, trigarà un meset ben bó :-/ :-/ :-/
la qüetió es que ell es millori, la resta, ja vindrà sol ....

Bé guapes, us deixo que ja tinc son.

Un petonet
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. jul. 21, 2009 9:32 am

Eiiii!! si si, La oreja van començar allà a las once del vespre, pq primer van haber els teloners, que eran la Sonrisa de Julia. Peró va estar molt bé, un concert a la platja no es pot disfrutar sempre!! Ara comença la festa major, focs, dinars, sopars, barrakes (crec que aixó aquets any m'ho saltaré) je je la música de barrakes tp m'agrada gaire i per estar de peu i malament...

Mercè, que guay vacances, jo tinc unas ganas!! El teu home ja comença a tenir clientela??

Sara, el teu home res que veure amb el meu, je je és fa un tallet de res, i ja tinc que veure tot el procediment, des de que es talla fins que se li cau la crosta!! ja ja.. pobret, és així. El teu segurament pq no pateixis no diu res.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dt. jul. 21, 2009 8:50 pm

Aquests homes!!! ... es que són com unes floretes neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Per cert, jo vaig als focs aquest dissabte amb ns amcs de madrid que vindrán a veure-n's ... a veure si coincidim :-)

Mercé!! manifesta't ... que ja no tens als ens ... jjjij
Un petó xules
masa

EntradaAutor: merce i albert » dc. jul. 22, 2009 5:37 pm

Bones!!!!

Ei que em manifesto... contra la punyetera crisi, qui s'apunta??? ja ja ja

El meu home xino xano va tenint feinetes, cada setmana en te una o dues, no ens podem queixar, podria ser molt pitjor.

A mi em queden dos dies amb nens i dos dies mes sense nens per fer tancament de curs i preperar el vinent, perque pel setembre nomes tenim 4 dies per organitzar i decorar les aules. Al final marxo un cap de setmana a Andorra amb els meus pares i els meus tiets i despres una setmaneta d'ocupa a l'apartament de puigcerda (hi hauran els meus pares)

Cris deu ni dor quin aguante que tens, tu de festa i amb en Marti donant patadetes... jo no se pas si ho aguantaria. Llastima que tinc tot el cap de setmana ocupat, sino miraria de venir a Blanes a veure els focs i aixi potser podriem coincidir les tres 5 miutets,, pero no podra ser, em sap greu.

Be noietes ara que ja estic de semi vacances mirare de manifestar-me mes sovint. Petonets guapes!!!

Sara pues pobre el teu home, sort que ara ja ha passat i nomes queda millorar-se.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dv. jul. 24, 2009 6:36 pm

CRISTINA!

MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!
Com va la festa major?? i en Martí??
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. jul. 27, 2009 8:28 am

masa ha escrit:CRISTINA!

MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!
Com va la festa major?? i en Martí??

Gràcies cuqui!! Va molt bé, va per que encara dura je je, avui és l'últim día de focs. Aquest any per mi han sigut tranquiletas, pq des de el concert de la oreja que vaig cansada je je, tot i així ens hem anat a dormir tard cada día i estic morta. Els peus no poden rosegar-me je je.
En Martí, en la seva linea, patadetas, patadetas i més patadetas je je.

Vau venir dissabte?? cualsevol es veia amb la gentada que hi habia, crec que aquest any a sigut de récord, amb la crisis la gent no viatga i pensa anem a Blanes que els focs son gratis, je je millor, alguna cosa gastan...

Bueno noies. un petó.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. jul. 28, 2009 4:44 pm

NENES!!!

QUE JA ESTIC DE VACNACES!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dt. jul. 28, 2009 5:32 pm

Olé Mercé!!!!
A mi només em queden 3 DIES
Les dedicaré a descansar ....

Cris, si que vaig anar dissabte als focs, van ser molt xulos!! saps quins són els que van guanyar??
Ostres, de debó penses que hi havia molta gent?? a mi no em va donar aquesta sensació ... jo estava a la zona dels Pins.

Carai amb en Martí!! nena prepara't per NO DESCANSAR jejejeje. Per quan et toca??

Per cert, us havia dit que ens hem comprat un cotxe???
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. jul. 29, 2009 8:42 am

masa ha escrit:Olé Mercé!!!!
A mi només em queden 3 DIES
Les dedicaré a descansar ....

Cris, si que vaig anar dissabte als focs, van ser molt xulos!! saps quins són els que van guanyar??
Ostres, de debó penses que hi havia molta gent?? a mi no em va donar aquesta sensació ... jo estava a la zona dels Pins.

Carai amb en Martí!! nena prepara't per NO DESCANSAR jejejeje. Per quan et toca??

Per cert, us havia dit que ens hem comprat un cotxe???

Sara,jo vaig trobar que hi habia molta gent!! tant el divendres com el dissabte.

Encara no es sap, crec que el jurat presenta las votaciones el cap de setmana seguent o durant aquesta setmana :hmm:: Aquest any han estat bastant bé els focs, crec que estará la cosa ajustadeta amb las votacions.

Aixó de que hem prepari per no descansar ho tinc assumit!! per aixó aprofito per dormir tot el que puc je je..
Hem toca per el 26 d'Octubre +o-.

En Martí ja te la seva habitació!!!! es tan macaaa, a mi m'agrada ::love::

Per cert!! La setmana vinent començo vacances, podriem quedar un día després de dinar. un día entre setmana i us ensenyo l'habitació de Martí, je je bueno i la casa.

Sara, quin cotxe??? explica explica

Mercè, VISCA LAS VACANCES!! JA JA
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. jul. 29, 2009 4:19 pm

Bones!!!!

Sara quin cotxe??? qua un de gandet ja pensant en quan la familia crixi?? ja ja ja

Cris ensenyens una foto de l'habitacio. Es que jo no puc quedar la proxima setmana, es que aquest divendres marxo Andorra i torno diumenge, pero despres torno a marxar dimarts (segurament) cap a Puigcerda, pujo jo amb els meus pares i despres l'Albert pujara el proxim dissabte 8 i ja no baixarem fins el diumenge 16. Jo estare alla dues setmanetes i l'Albert només una, pero per desconectar ja va be.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dj. jul. 30, 2009 5:19 pm

Bones!!

Cris ja teniu l'habitació?? ... que guay :-)ok: per mi podem quedar quan volgueu .... la Mercé que trií dia.

Mercé, ens em comprat un Quashqai ... jijiji no es gran ni petit, es híbrid!! JAJAJA
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. jul. 31, 2009 7:48 am

masa ha escrit:Bones!!

Cris ja teniu l'habitació?? ... que guay :-)ok: per mi podem quedar quan volgueu .... la Mercé que trií dia.

Mercé, ens em comprat un Quashqai ... jijiji no es gran ni petit, es híbrid!! JAJAJA

JA JA MASA, a l'abril de l'any passat vaig pujar a girona a comprar-me un bolso i vaig baixar amb una cotxe nou i era el Nissan QASHQAI!! ja ja que bó. Está super bé, va super bé i estem molt contents!!
No és un cotxe enorme peró fa l'efecte d'un 4x4 per l'alçada. Jo n'estic enamorada =0-0-) I els que van darrera sentats van molt amples. El nostre te moltes pijotadas que son molt cómodes :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants