MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: masa » dl. juny 22, 2009 5:07 pm

Hola!!
Estic dels nervis!! m'examino aquest dissabte!!! uf uf uf ... jajaja

Cris com està la panxona? quan aneu a veure al Martí??

Mercè!!! estem esperant que ens diguis que vols fer el dia 11???

Petonets precioses
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » dl. juny 22, 2009 7:19 pm

Bones!!

Bufa noies ara no se que dir-vos a mi economicament em va millor fer un gelat, pero clar si voleu podem quedar per dinar sempre i quan anem a un lloc super economic. Perque us feu una idea, aquest mes d'agost l'Albert nomes tancara una setmaneta (i perque jo estic obligada a fer les vacances a l'agost) i no marxarem enlloc. Es preferible tenir obert amb la possibilitat de que entri alguna feina a tenir tancat i no donar l'opcio de fer algun client.

Be, com preferiu.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. juny 23, 2009 9:53 am

merce i albert ha escrit:Bones!!

Bufa noies ara no se que dir-vos a mi economicament em va millor fer un gelat, pero clar si voleu podem quedar per dinar sempre i quan anem a un lloc super economic. Perque us feu una idea, aquest mes d'agost l'Albert nomes tancara una setmaneta (i perque jo estic obligada a fer les vacances a l'agost) i no marxarem enlloc. Es preferible tenir obert amb la possibilitat de que entri alguna feina a tenir tancat i no donar l'opcio de fer algun client.

Be, com preferiu.

Home, si la cosa está així millor un gelat!! no és plan, sinó pots no pots..

En Martí el vam anar a veure el dimecres pasat, i confirmadissim, és un Martí, ens va treure una eco imprimida on li surt la pichurrina je je és tan macuuu... el dilluns vinent anem a fer la morfologica a Girona, que allà si que e sveu bé, el veurem en 3D. Quines ganes.
Bueno, que feu per la revetlla, nosaltres venen amics fdem una mica de sopar i ja els hi he dit a dormir aviat que jo demà marxo de minivacances!! Ens despedim el meu home i jo de la solteria (aixó diu ell) je je...

Sara que tinguis sort amb l'exàmen.
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: masa » dt. juny 23, 2009 6:11 pm

Hola guapes!

Bé, doncs adjudicat el gelat :-)ok:
Mercé, quin rollo això de la crisi .. però els primers anys ja se sap que la cosa costa d'arrancar ... no et desanimis guapa, si et serveix de consol nosaltres tampoc farem vances, prmer pq ell pringa tot l'estiu i desprès pq jo también estic obligada a fer les vacances a l'Agost .. així que no marxem enlloc.

Cris el dia 11 volem veure al martí!! jejeje

Bés noietes, estem en contacte per el dia 11.

Bona revetlla :-)ok:

Per cert, gràcies per desitjarme sort
masa

EntradaAutor: merce i albert » dc. juny 24, 2009 8:06 pm

Bones!!!

ok pues el dia 11 ens veiem i fem un gelat, pero si voleu podeu quedar vosaltres el mati, aneu a dinar i jo despres m'afegueixo per fer el cafe o el gelat. Ho dic perque també em sap greu que per culpa meva no pogueu quedar abans.

Sara que et vegui be l'examen. Molta sort!!!

I si la crisi es fotuda, pero esperem que mica en mica la cosa vagi a millor. I les vacances pues res farem una setmaneta que marxarem d'ocupes a Puigcerda on ja hi hauran els meus pares a L'apartament, com a minim per desconectar d'aqui una mica.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dj. juny 25, 2009 7:42 am

Ei Mrcé!!
Cap problema, no t'has de preocupar, quedem per fer un gelat i ja està ... el més important es que ens veiem ok .... l'any vinent ja anirem a dinar ... jajajaja ok?? així que vens a casa desprès de dinar o així i desprès marxem a buscar la Cris no??.
Animat guapa :-)ok: ja veuràs com les coses aniràn millor :-()-) .

Cris com estàs?? en Martí que fa??

Per cert, gràcies per els ànims a l'exàmen :-)ok: ja us explicaré a veure com ha anat....
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. juny 29, 2009 8:12 am

Hola noies!!

Hem estat 5 dies a Menorca =0-0-) vinc enamorada d'aquella illa!! si podem hi tornarem amb en Martí!! és ideal per nens, tranquila, maca... te racons preciosos.

Doncs anem parlant i si no hi ha res de nou en principi el dissabte 11 un gelato!!

Sara, quan surten els resultats??

Mercè, ja plegues o ara farás casal??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dl. juny 29, 2009 5:06 pm

Bones!!
Quina enveja noia!! tant de viatjar ... jejeje (ara em tocarà a mi :-)ok: ) pq el meu home ja ha començat a treballar!!! jajaja.

Cris, respecte al'exàmen .. ha sigut un desastre .... per punts estic aprovada justeta, però com per cada error resta 0.25 doncs estic catejada!! no arribo ni al 0. Em va passar una cosa que ha jugat en contra meva. Resulta, que si no et sabies o dubtaves en una pregunta, el millor era no contestar, això si, a la seguüent pregunta havies de deixar l'espai en blanc de la que no havies de contestar .... i adivina en tinc 4 que les vaig anar fent correlatives per tant son preguntes que em resten quina jugarreta!! això segur que no em torna a passar.... en fi

D'acord noies, així ens veiem el 11 per fer un gelat a la tarda oi?? ja anirem concretant l'hora.

Per cert cris, com està la teva panxulina?? et troves bé??
Un petó
masa

EntradaAutor: merce i albert » dl. juny 29, 2009 5:22 pm

Bones!!!

Bufa i les ganes que tinc jo d'agafar vacances!!! Quina enveja em fas Cris, a Menorca, ara hi han els meus pares i nomes fan que trucar-me per dir-me ara estem a la cala i s'esta de be!!1 i jo treballant i passant moltissima calor!!!
Per cert, avui anaveu a veure el petit Martí, oi?? Que tal?? s'ha deixat veure??

No, no fem casal els nens no pleguen fins el 24 de Juliol, de manera que estem fent horari escolar com tot l'any. Els que fem es fer molts jocs d'aigua i jocs mes ludics no tant educatius. A mes ara estic fent informes (els fem redectats, i personalitzats, un curro espantos) i fent entrevistes els nens nous de proxim curs. Segueixo amb el mateix grup de nens, pujo amb ells (2 a 3 anys). I com que el nombre de nens per aula en son mes pues s'afegueixen nens nous.

Sara pues quina mala sort, ja t'ho podien haver explicat abans aixo de les preguntes sense contestar, no?? La proxima vegada segur que no et passa, i lo de les faltes es una mala passada perque pots fer un examen de 10 i per les faltes suspendre.

Nenes ens veiem el dia 11 !!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dv. jul. 03, 2009 8:37 am

Noies hem sap molt de greu, peró el día 11 no puc quedar.
Tinc un curs intensiu de 10 hores seguides a Sta. Coloma de Gramanet. Es un curs de decoració de pastissos. Fa temps que vaig darrera d'aquest curs, i ahir hem van confirmar que es feia el dia 11!! i vaig pensar!! vaya rotllo hem coincideix amb las noies!! Peró no ho puc deixar fa molt de temps que el vull fer!!!

Ho sento noies!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dv. jul. 03, 2009 7:46 pm

Cris no passa res ... quedem un altre dia :-)ok:
Ja ens diràs quan et va bé?

Mercè, que tal?? tot bé?? ja apunt per agafar vacances??
Que fa l'Albert?

Petonikus guapes
masa

EntradaAutor: merce i albert » ds. jul. 04, 2009 5:49 pm

Bones!!!

Cris no passar res, tu aprofita per fer el curset ara que pots que despres amb el petit martí ves a saber si podras. ara es el moment. I per quedar ja buscarem un altre dia, ok???

Sara pues aixo d'agafar vacances fins el dia 30 de juloil res de res, pero si ja estan mes a prop. Segueixo enfeinada amb els informes, ara a mes he de classificar les fotos que hem fet durant tot el curs per gravar-ho els pares a un Dvd, i començant a fer les entrevistes dels nens nous. De manera que ja somio amb les vacances tot i que siguin quedar-se a casa sense fer res i descansant, que aquest ultim mes esta carregat de feina.

I pel que fa a l'Albert... vam anar el metge i li va fotre una bronca, portava casi 2 mesos sense la pastilla i el colesterol pels nuvols. Ara s'ha de fer una ecografia per veure com te el fetge, i un altre prova. Pero be. Ell tranquil. Amoinat perque tot i que ja te mes feina encara no en te prou.

Sara i tu que tal??? les vacances com es presenten?? Aneu algun lloc?? Coincidiu??

Be noietes ens veiem per aqui. Petonets!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dg. jul. 05, 2009 9:56 am

Bon dia!!
Carai Mercé!! tela amb el teu home .... com se li ha passat no tant sols un moment deixar de pendre les pastilles???? això li pot passar factura, com molt bé dius .... aix .. homes!

Pel que fa a les nostres vacances, doncs no, no coincidim. jo ara a l?agost faig 2 setmanes i ell va de matí i de tardes i quan jo començo a treballar ell te festa!! així que ja veus ..... tot i que m'he guardat 3 dies per quan ell tingui les seves vacances a veure a on se les col.loquen :-/

Cris, doncs això del curset, com diu la Mercé, ara aprofita que despres amb el nen no podràs .... jijii.

Un petonet guapes
masa

EntradaAutor: merce i albert » dc. jul. 08, 2009 4:47 pm

bones!!!

noietes que esteu molt callades!!!!

Sara quin rollo aixo de no coincidir, nosaltres cioncidim a mitges. L'Albert te clar que cada any agafara les vacances com jo a l'agost pero aquest any nomes tancara una setmaneta, aixi que en certa manera tampoc coincidim.

Cris he vist el facebook que ja començeu a preperar l'habitació d'en Marti, quina il·lucio, i comprar-li ñla roba, els cotxet (feu practiques que uns amics no sabien com s'obria !!). Que ja teniu gaires cosetes??

Be, segueixo fent feina. Petonets!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dc. jul. 08, 2009 5:59 pm

Hola guapis!!

Doncs el cotxet ja el tenim, montadet i tot, peró hem de fer pràctiques.. je je
L'habitació crec que entre aquesta setmana i l'altra quedará preparadeta. Pintar, unas fustes de colors i els mobles. La colcha, la cortina etc. aniré a una botiga de barcelona que hi ha un estampat que hem va enamorar i només l'he trobat allà.
Robeta tinc poca, ara començaré a comprar, pq ara treurán la roba d'hivern a las botigas. Fins ara tot era finet per l'estiu.
Tinc ganas de que us pogeu animar vosaltres!! es una experiéncia molt maca. En martí el sento més que mai, no para, patadetas i es mou molt!! m'encata es molt macu sentir-lo tan viu!!! ara es quan t'ho acabes de creure que está aqui amb nosaltres!!
El meu home per fi! també el va notar l'altra dia, li va donar una patada a la orella je je..

Petons guapas.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dc. jul. 08, 2009 9:42 pm

merce i albert ha escrit:bones!!!

noietes que esteu molt callades!!!!

Sara quin rollo aixo de no coincidir, nosaltres cioncidim a mitges. L'Albert te clar que cada any agafara les vacances com jo a l'agost pero aquest any nomes tancara una setmaneta, aixi que en certa manera tampoc coincidim.

Cris he vist el facebook que ja començeu a preperar l'habitació d'en Marti, quina il·lucio, i comprar-li ñla roba, els cotxet (feu practiques que uns amics no sabien com s'obria !!). Que ja teniu gaires cosetes??

Be, segueixo fent feina. Petonets!!!

Si, mira Mercè ... aquest any ha anat així :--( espero poder fer encara que sigui una escapadeta de cap de setmana .... la necessito.
Lo del teu home es comprensible, el negoci es nou i fins que no agafi una mica més de rodatge i faci clientela no pot tancar... els inicis sempre són durs.

A veure si al mens podem quedar per fer el famós gelat no?? els homes que treballin i noslatres a passeig ::-) jijiji
masa

EntradaAutor: masa » dc. jul. 08, 2009 9:47 pm

FRACRIS ha escrit:Hola guapis!!

L'habitació crec que entre aquesta setmana i l'altra quedará preparadeta. Pintar, unas fustes de colors i els mobles. La colcha, la cortina etc. aniré a una botiga de barcelona que hi ha un estampat que hem va enamorar i només l'he trobat allà.
Robeta tinc poca, ara començaré a comprar, pq ara treurán la roba d'hivern a las botigas. Fins ara tot era finet per l'estiu.
Tinc ganas de que us pogeu animar vosaltres!! es una experiéncia molt maca. En martí el sento més que mai, no para, patadetas i es mou molt!! m'encata es molt macu sentir-lo tan viu!!! ara es quan t'ho acabes de creure que está aqui amb nosaltres!!
El meu home per fi! també el va notar l'altra dia, li va donar una patada a la orella je je..

Petons guapas.

Cris guapa!!
Me'n alegro molt que estiguis tant i tant feliç!!
Que guay lo de preparar les cosetes per en Marti, en un tres i no res ja el tindreu entre vosaltres :-):-):-): quins nervis ....
Bé, doncs ja ja començo a veure la llum, ja no he tornat a tenir més infeccions (no ho vull dir gaire alt per si les mosques) .El meu home s'opera el 18 de Juliol, així que ens posarem mans a l'obra .. jajaja a veure si tinc tanta sort com vosaltres i l'espera es curteta ...en fi

Bé noietes, quan tingueu un foradet, queda pendent el gelat :-)ok:

Petons
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dj. jul. 09, 2009 9:41 am

masa ha escrit:
FRACRIS ha escrit:Hola guapis!!

Petons guapas.

Cris guapa!!
Me'n alegro molt que estiguis tant i tant feliç!!
Que guay lo de preparar les cosetes per en Marti, en un tres i no res ja el tindreu entre vosaltres :-):-):-): quins nervis ....
Bé, doncs ja ja començo a veure la llum, ja no he tornat a tenir més infeccions (no ho vull dir gaire alt per si les mosques) .El meu home s'opera el 18 de Juliol, així que ens posarem mans a l'obra .. jajaja a veure si tinc tanta sort com vosaltres i l'espera es curteta ...en fi

Bé noietes, quan tingueu un foradet, queda pendent el gelat :-)ok:

Petons

Lo de la operació és per la infecció??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. jul. 09, 2009 5:03 pm

Siii!

Bé, per les infeccions meves i per les seves ... un cop s'ho faci li han dit que no tindrà més problemes ... a veure si els 1000€ tenen profit
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. jul. 10, 2009 7:41 am

Encara que siguin 10.000€€ :-)ok:

Demà tinc el curs!! coneixeré a la Txellgodayol y la Trinity también son del foro i per lo que veig postejen per juny 2007!! Ja us explicaré que tal!! hem fa il·lusió fer coses noves!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants