Autor: masa » dl. juny 22, 2009 5:07 pm
Autor: merce i albert » dl. juny 22, 2009 7:19 pm
Autor: FRACRIS » dt. juny 23, 2009 9:53 am
merce i albert ha escrit:Bones!!
Bufa noies ara no se que dir-vos a mi economicament em va millor fer un gelat, pero clar si voleu podem quedar per dinar sempre i quan anem a un lloc super economic. Perque us feu una idea, aquest mes d'agost l'Albert nomes tancara una setmaneta (i perque jo estic obligada a fer les vacances a l'agost) i no marxarem enlloc. Es preferible tenir obert amb la possibilitat de que entri alguna feina a tenir tancat i no donar l'opcio de fer algun client.
Be, com preferiu.
Autor: masa » dt. juny 23, 2009 6:11 pm
Autor: merce i albert » dc. juny 24, 2009 8:06 pm
Autor: masa » dj. juny 25, 2009 7:42 am
Autor: FRACRIS » dl. juny 29, 2009 8:12 am
Autor: masa » dl. juny 29, 2009 5:06 pm
Autor: merce i albert » dl. juny 29, 2009 5:22 pm
Autor: FRACRIS » dv. jul. 03, 2009 8:37 am
Autor: masa » dv. jul. 03, 2009 7:46 pm
Autor: merce i albert » ds. jul. 04, 2009 5:49 pm
Autor: masa » dg. jul. 05, 2009 9:56 am
Autor: merce i albert » dc. jul. 08, 2009 4:47 pm
Autor: FRACRIS » dc. jul. 08, 2009 5:59 pm
Autor: masa » dc. jul. 08, 2009 9:42 pm
merce i albert ha escrit:bones!!!
noietes que esteu molt callades!!!!
Sara quin rollo aixo de no coincidir, nosaltres cioncidim a mitges. L'Albert te clar que cada any agafara les vacances com jo a l'agost pero aquest any nomes tancara una setmaneta, aixi que en certa manera tampoc coincidim.
Cris he vist el facebook que ja començeu a preperar l'habitació d'en Marti, quina il·lucio, i comprar-li ñla roba, els cotxet (feu practiques que uns amics no sabien com s'obria !!). Que ja teniu gaires cosetes??
Be, segueixo fent feina. Petonets!!!
Autor: masa » dc. jul. 08, 2009 9:47 pm
FRACRIS ha escrit:Hola guapis!!
Doncs el cotxet ja el tenim, montadet i tot, peró hem de fer pràctiques.. je je
L'habitació crec que entre aquesta setmana i l'altra quedará preparadeta. Pintar, unas fustes de colors i els mobles. La colcha, la cortina etc. aniré a una botiga de barcelona que hi ha un estampat que hem va enamorar i només l'he trobat allà.
Robeta tinc poca, ara començaré a comprar, pq ara treurán la roba d'hivern a las botigas. Fins ara tot era finet per l'estiu.
Tinc ganas de que us pogeu animar vosaltres!! es una experiéncia molt maca. En martí el sento més que mai, no para, patadetas i es mou molt!! m'encata es molt macu sentir-lo tan viu!!! ara es quan t'ho acabes de creure que está aqui amb nosaltres!!
El meu home per fi! també el va notar l'altra dia, li va donar una patada a la orella je je..
Petons guapas.
Autor: FRACRIS » dj. jul. 09, 2009 9:41 am
masa ha escrit:FRACRIS ha escrit:Hola guapis!!
Doncs el cotxet ja el tenim, montadet i tot, peró hem de fer pràctiques.. je je
L'habitació crec que entre aquesta setmana i l'altra quedará preparadeta. Pintar, unas fustes de colors i els mobles. La colcha, la cortina etc. aniré a una botiga de barcelona que hi ha un estampat que hem va enamorar i només l'he trobat allà.
Robeta tinc poca, ara començaré a comprar, pq ara treurán la roba d'hivern a las botigas. Fins ara tot era finet per l'estiu.
Tinc ganas de que us pogeu animar vosaltres!! es una experiéncia molt maca. En martí el sento més que mai, no para, patadetas i es mou molt!! m'encata es molt macu sentir-lo tan viu!!! ara es quan t'ho acabes de creure que está aqui amb nosaltres!!
El meu home per fi! també el va notar l'altra dia, li va donar una patada a la orella je je..
Petons guapas.
Cris guapa!!
Me'n alegro molt que estiguis tant i tant feliç!!
Que guay lo de preparar les cosetes per en Marti, en un tres i no res ja el tindreu entre vosaltresquins nervis ....
Bé, doncs ja ja començo a veure la llum, ja no he tornat a tenir més infeccions (no ho vull dir gaire alt per si les mosques) .El meu home s'opera el 18 de Juliol, així que ens posarem mans a l'obra .. jajaja a veure si tinc tanta sort com vosaltres i l'espera es curteta ...en fi
Bé noietes, quan tingueu un foradet, queda pendent el gelat![]()
Petons
Autor: masa » dj. jul. 09, 2009 5:03 pm
Autor: FRACRIS » dv. jul. 10, 2009 7:41 am