MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: masa » dl. març 30, 2009 5:33 pm

FRACRIS ha escrit:Holaaaaaaaaaaaa!!

Cigronet ja no, ara fa com tres cigronets, je je medeix uns 3 cm.. ja ja

Molt bé, ahir vam anar al metge i va ser una experiéncia molt maca i tendre. El vam veure format, cametes, braços, el cor li anava a 100. Uff va ser un sentiment molt macu que encara no habiem experimentat.
Estava dormint tranquilet i el metge el va moure i va començar a moure els braços i las camas !! preciós. Ja us ho dic, hem sentit una tendresa que encara no habiem sentit, ja que la primera vegada que el vam veure, no veiem res, nomes que una boleta bategant, i en 20 dies s'ha format i a crescut molt. El meu home está que no hi quep de feliç!!
Bueno vale ja que hem poso ñoña, ja ja.
Ja m'ho direu quen us toqui!!! :-)) :-)) i espero que sigui aviat!!

Petons i us trobo a faltar molt!! abans entravau més sovint, peró ho entenc entre cursos, feina, estudiar i manifestacions neujor:-) ja ja

neukiss-) neukiss-)

Hola Cristina guapa!!!
me'n alegro moltissim que tot estigui bé, i que estigueu tant i tant feliços :-)ok: .
Ja ho crec ja que ha de ser tota una experiècia ... a veure si aviat ens toca a nosaltres .... Després ja tindrem una mare experimentada per a poder preguntar jejejeje.
Ja ens aniràs explicant.
Un petó guapa
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: masa » dl. març 30, 2009 5:35 pm

merce i albert ha escrit:Bufa Cris quina enveja!!! sana pero enveja. A veure si el negoci comença a rutllar una mica i ens posem a fer feina, perque de ganes no ens en falten la veritat. El que ens falta son cuartos... ja ja ja.

Ei que m'alegro molt per voslatres, l'experiencia es unica i irrepetible, perque el segon tothom diu que es diferent. Disfruteu i gaudiu molt de cada moment.

Sara i tu que tal??? Com van les manifestacions??? Suposo que deu ser molt dur estar en la situacio i no saber ben be que passara, no??? Molts d'anims guapa!!!

Mercé!!
Ja queda poquet per obrir el negoci i ja veuràs com en uns mesos tu también ens podràs donar la mateixa noticia que la Cris.
Jo amb la feina, doncs ja veus ... anem fent (la veritat es que es un pal aquesta incertesa) espero que aviat se solucioni ja sigui per bé o per malament no?? en fi.

Us deixo guapes que tinc feina
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. març 30, 2009 5:48 pm

masa ha escrit:
merce i albert ha escrit:Bufa Cris quina enveja!!! sana pero enveja. A veure si el negoci comença a rutllar una mica i ens posem a fer feina, perque de ganes no ens en falten la veritat. El que ens falta son cuartos... ja ja ja.

Ei que m'alegro molt per voslatres, l'experiencia es unica i irrepetible, perque el segon tothom diu que es diferent. Disfruteu i gaudiu molt de cada moment.

Sara i tu que tal??? Com van les manifestacions??? Suposo que deu ser molt dur estar en la situacio i no saber ben be que passara, no??? Molts d'anims guapa!!!

Mercé!!
Ja queda poquet per obrir el negoci i ja veuràs com en uns mesos tu también ens podràs donar la mateixa noticia que la Cris.
Jo amb la feina, doncs ja veus ... anem fent (la veritat es que es un pal aquesta incertesa) espero que aviat se solucioni ja sigui per bé o per malament no?? en fi.

Us deixo guapes que tinc feina

No us han dit encara qui plega??
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: masa » dt. març 31, 2009 6:38 pm

No no :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Crec que el tema va per llarg
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. abr. 06, 2009 5:51 pm

Hola noies,

Com es planteja la Setmana Santa¨?¿?¿
Jo la tinc tranquila, ja que el meu home a d-acabar el projecte de final de carrera, que porta arrosegant fa anys, i ja no e spot deixar mes temps.
Perdoneu si tinc faltas o no poso accents, perço no se que li a pasat al teclat que hem fa coses raras jaja...
Ara men vaig cap a la piscina, faig natacio per embarasades un parell de dies a la setmana, y es molt relaxant i m-agrada molt.

Merce, com va anar la inaguracio, perdona que no et digues res, sem va anar del cap.

Petons.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. abr. 07, 2009 7:58 am

Bones!!!

Tranquila Cris, no passa res. L'Inauguracio va anar molt be, envoltrats de familiars i amics. També va venir un dels proveedors. No ens podem queixar.

Setmana Santa es presenta tranquileta. L'Albert treballa fins dijous, aixi que tinc uns dies per fer neteja del pis amb tranquilitat i mimar-me. Ahir vaig quedar amb unes amigues, avui vaig a la pelu, dema al mercat... Sense estres pero una miqueta ocupada si. La resta de dies donsc encara no sabem, ens estem plantejant fer alguna excursio pero poca cosa.

Be noietes que tot i que no vau poder venir a l'inauguracio us volia donar les gracies per aguantar-me aquest any i per donar-nos anims amb lo del negoci. Moltes moltes gracies pel vostre recolzament.

Petonets!!!
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: masa » dt. abr. 14, 2009 6:39 pm

Hola noies!!

Com va tot?? com ha anat la setmana santa??

Mercé, que tal la botiga, ja teniu moviment??

Cris com estás?? ja ens pots posar fotos de la teva evolució eh ...

Jo no he fet gaire res, anar a sopar fora tots el dies i el dissabte sortir a la fira medieval del poble .... pff. Tinc unes ganes que el meu home acabi l'acadèmia!!!!!

Un pètó guapes
masa

EntradaAutor: merce i albert » dc. abr. 15, 2009 4:52 pm

Bones!!!

La Botiga pues de moment poca cosa, de mica en mica esperem que es vagi animant. Ha tingut feina (mans lliures pels familiar) i demà te el primer client a traves de un altre taller.

La setmana santa pues a casa, els primers dies vaig aprofitar per fer una mica de neteja i cuidar-me (pelu, depilar-me, quedar amb algunes amigues,...) i la resta pues de relax a casa amb el meu maridet. Nomes dissabte vam anar a Girona a portar la mona el meu nebot (soc la padrina). I Voliem anar diumenge a Hostalric pero plovent ens vam tirar enrera.

Ara pel pont de maig marxem a Puigcerda, ens deixen un apartament, aixi celebrerem anticipadament els 2 anyets de casats, perque com de moment ell treballa els dissabtes, pues aquell cap de setnana no podem marxar.

Be, noietes que us expliqueu??? estem totes molt desaperagudes, no???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dt. abr. 21, 2009 8:48 am

Hola guapas!!

Doncs nosaltres la setmana santa tranquileta tambe, vam estar per casa menys dimarts que era festa a Blanes i vam anar a Barcelona a mirar cosetas pel peque i a dinar amb uns amics.

Nosaltres tambe marxem per 1 de maig, tenim reservat un hotelet a valencia a prop de la ciutat de las arts i las ciencies, que fa temps que volem visitar.

Dema vaig a veure el peque, nomes hem preocupa que estigui be tot...

Noies s´acosa Sant Jordi, m´encanta aquesta diada, passejar i veure llibres i llibres, a quest any si fa bon temps me´n vaig amb la meva cunyada a Barcelona a pasejar pels carrers i disfrutar de l´ambient que es viu alla de Sant Jordi. Anirem a l´FNAC de la plaça catalunya, que hi va L-autor Alberto Vazquez Figueroa, que la meva mare s´ha lleguit tots els llibres i li he comprat l´últim que a tret per que li dediqui i li regalaré el dia de la mare!! espero poder fer-ho, hem fa molta ilusió.

Bueno noies ja us he deixat el rotllo ara a treballar je je... petons.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dt. abr. 21, 2009 8:49 am

He explicat la meva vida i no us he pregutat que tal voslatres amb lo vostre???
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dc. abr. 22, 2009 5:11 pm

Hola xules!!!

Com esteu?? Mercé tu enfeinada ja ho sé.... jajaja
Cris has anat a veure el teu petitó?? ja ens hauries de posar dotos no??

Tinc ganes de quedar amb vosaltres!!!
masa

EntradaAutor: merce i albert » dc. abr. 22, 2009 5:32 pm

Hola guapes!!!

Cris com esta el peke??' Per cert ja saps que portes?? nen o nena?? I de noms ja n'heu pensat?? Se que ptser tot aixo ja ens ho has explicat pero es que ultimament no se a on tinc el cap...

Sara no es que vagi super enfeinada, el que passa es que arribo a casa super cansada i a mes la feina de casa torna a ser cosa mes meva que l'Albert (ara el treballar ell...) i estic que no m'agunato. Em lo be que vivia sent ell qui fes algunes feinetes de casa...

I tu que Sara ja saps alguna cosa de la feina?? O de moment esta tot parat i amb sort nomes haura sigut un susto.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dc. abr. 29, 2009 8:46 am

Hola noies,

Quants de dies sense entrar....

Ja queda res per entrar al nostre mes!!! i tu sara res, 6 dies i dos anyets!!!

Doncs el/la peque encara no ho sabem, es aviat, estic de tres i mig, poder la propera visita que será abans de l´aniversari, el 21 de maig.
Si es nen es dira Martí si es nena Noa. Ho tenim molt clar je je... No ens agrada pensar gaire, sempre ens a agradat noa per a nena i Martí no ho teniam clar, peró es que no hi ha un altra que ens agradi i ara ja está decidit.
Com esteu?? com va el negoci de L´Albert????? rutlla?? a començat bé??
I tu Sara, explica alguna coseta!!

Petons guapas.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. abr. 30, 2009 5:50 pm

Hola guapes!
Carai Cris, que avançat ho teniu això !! ja teniu els noms pensat i tot .... a veure si ens penjes fotillos no?

Mercé i tu que tal vas?? liada amb la guarderia oi?

Doncs jo ... que ja queda poc per saber el desenllaç a la feina!! de fet, ja en tinc ganes pq portem 7 mesos amb aquesta tonteria i ja cansa....
Dilluns es fa un referendum per ceure si la gent està d'acrod o no amb les negociacions i si surt que si (espero que sigui el cas) soncs en 2 setmanes ja estarà enllestit.

Bé noietes, us deixo que estic preparnt la sortida per demà (que el meu home vol que decideixi un detí per anar a passar tot el dia).
I dimarts es el nostres 2º Aniversari!! com passa de ràpid el temps.

Un petó guapes
masa

EntradaAutor: merce i albert » dl. maig 04, 2009 2:03 pm

Hola noietes!!

pues el negoci va fent molt a poc a poc pero ja se sap els principis son molt durs i mes en epoca de crisis que la gent es mira mes em que es gasta els calers. Pero de mica en mica va tinguent alguna feina. Podria ser pitjor.

I jo pues liada em la feina pero encantada de la vida!!! ja ja ja

Nosaltres ja hem mig celebrat els 2 anyets, vam marxar aquest pont a Puigcerda (a un apartament que ens deixen) i ha estat genial, relax i passejades.

Sara MOLTES FELICITATS PER AQUETS ANYETS!!!!

Cris ja es molt tenir clars els possibles noms, perque jo en coneixo d'uns que van estar dubtant fins l'ultim dia, es mes quan ell va anar el registre civil no estava segur de quin nom havien triat i va haver de trucar-la per preguntar-li... son un cas aquest parell que et dic. Marti m'agrada molt, es el patro de Sant Celoni... ja ja ja I Noa tambè es maco.

be noietes ja ens veurem per aqui.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dl. maig 04, 2009 3:36 pm

SARA!!!!

DEMÁ EL DIA DELS DOS ANYETS!!!
jA TOCA COMENÇAR A PENSAR EN SER PAPIS.. JE JE es broma.
Et posarás el Laris?? =0-0-) =0-0-) jo ni m´ho penso je je
Sopar especial?? alguna coseta?? que guay, ja ens expliacaras.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dt. maig 05, 2009 5:26 pm

SARA FELICITATS!!!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dt. maig 05, 2009 6:52 pm

FRACRIS ha escrit:Hola guapas!!

Doncs nosaltres la setmana santa tranquileta tambe, vam estar per casa menys dimarts que era festa a Blanes i vam anar a Barcelona a mirar cosetas pel peque i a dinar amb uns amics.

Nosaltres tambe marxem per 1 de maig, tenim reservat un hotelet a valencia a prop de la ciutat de las arts i las ciencies, que fa temps que volem visitar.

Dema vaig a veure el peque, nomes hem preocupa que estigui be tot...

Noies s´acosa Sant Jordi, m´encanta aquesta diada, passejar i veure llibres i llibres, a quest any si fa bon temps me´n vaig amb la meva cunyada a Barcelona a pasejar pels carrers i disfrutar de l´ambient que es viu alla de Sant Jordi. Anirem a l´FNAC de la plaça catalunya, que hi va L-autor Alberto Vazquez Figueroa, que la meva mare s´ha lleguit tots els llibres i li he comprat l´últim que a tret per que li dediqui i li regalaré el dia de la mare!! espero poder fer-ho, hem fa molta ilusió.

Bueno noies ja us he deixat el rotllo ara a treballar je je... petons.

Ei Mercé, primer de tot gràcies per la felicitació ... jo 2 anys ja!!! passa el temps volant!!.

me'n alegro moltissim que el negoci vagi marxant. No cal correr, el més important es anar fent de mica en mica xom la dita en castellà sin prisa pero sin pausa.
I la teva feiana al brssol, que haig de dir .... doncs que genial i el millor de tot es que ets funcionaria >.-<:

bé noita, doncs escalfa motors pq en 3 setmanes fas els 2 anys de casada .... jaaja.

U petonàs i records per l'Albert
masa

EntradaAutor: masa » dt. maig 05, 2009 6:59 pm

FRACRIS ha escrit:SARA!!!!

DEMÁ EL DIA DELS DOS ANYETS!!!
jA TOCA COMENÇAR A PENSAR EN SER PAPIS.. JE JE es broma.
Et posarás el Laris?? =0-0-) =0-0-) jo ni m´ho penso je je
Sopar especial?? alguna coseta?? que guay, ja ens expliacaras.

Hola guapissima!!

Vaig de cul tu, tot el dia que no paro!!! ... jopetas ... jajaja

MOLTES GRACIES per enrecordar-te del meu dia :-)ok: es que sou uns solets!.
Lo de ser papis, doncs val, t'agafo la paraula, aquest mes pasat ens hi hhem començat a posar (pero sense estressar-nos eh....). ja us aniré informant.
Lo del Laris, doncs tenia intenció de posar-me'l, però a part que es tardissim i em queden moltes coses per fer :-( avio segur que no, pero no descar-to en fer.ho eh ... jajajaj en tinc unes ganes bojes ::love:: jajaja. Lo de celebrar, doncs aquest anys poca cosa pq està amb lo de l'acadèmia i no pot despistar-se gaire, però suposo que dissabte anirem a sopar a Blanes (una bona mariscada no me la treu ningú) .. jejeje.
De fet, jo avui li he enviat un correu al meu home per felicitar-lo (pq aquest matí quan ens hem llevat ni hi he pensat :hmm:: :hmm:: :hmm:: ) tela ... i ell encara no m'ha contestat ... imagineu l'estres que porta el nano ... jajaja.

Bé i tu que? com portes la panxolina?? ja saps si serà Martí o Noa?? ... a veure si ens poses fotos no???

En fi.. us deico que avui no acabo.

1000 petons
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. maig 12, 2009 11:09 am

Hola noies,

No poso foto de la meva panxa pq es que encara es petita y es nota poca cosa, al mati no es nota y a partir del mig dia es va inflant pero poca cosa je je.
Ara sortirá de cop, ja he entrat al 4rt. mes. i aixó no pot trigar.
Per cert, Masa com va la busqueda ?

Mercè, aviat et toca a tu!!

Petons!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent