MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dc. feb. 18, 2009 3:41 pm

masa ha escrit:Tia!
El 28 vas a Barna a veure la Bella i la béstia??
Jo también hi vaig!!! però a portar als meus pares (els hi vam regalar per reis) jajaja que bona aquesta!!. Ells tenen hora a les 18h i vosaltres??

Que bó!!! neu:-D neu:-D

Nosaltres tenim hora a las 22h.! així que si els recolliu poder coincidim??? que guay!!
Aixó de la Bella y la bestia, ho volia anar a vaure a Madrid i tot just quan estavem mirant per anar-hi vam sentir a la radio que ja venien cap a Barecelona!! i per reis el meu home m'ho va regalar! Ens encantan els musicals!!
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: masa » dc. feb. 18, 2009 7:11 pm

Doncs segur que si que coincidim, pq nosaltres ens quedem allà per a tornar-los de tornada cap a casa.
Peazo regal que et va fer el teu home!! com s'ho curra ... jejeje
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dj. feb. 26, 2009 4:02 pm

Hola!!!

Mercè, ja heu obert el negoci del teu home??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dg. març 01, 2009 11:32 am

Cris!!
Al final no vam coincidir ahir :-( . Com va anar el musical de la Bella y la Bestia?? Els meus pares van sortir encantats :-)ok:
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. març 02, 2009 9:47 am

masa ha escrit:Cris!!
Al final no vam coincidir ahir :-( . Com va anar el musical de la Bella y la Bestia?? Els meus pares van sortir encantats :-)ok:

uFF!! Impresionant!! ens va agradar molt!! quin muntatge ple de colors, llums, foc,el vestuaris molt currats, tot ens va agradar je je..

Doncs nosaltres hi vam anar a las 21:30, i vaig veure que la gent que hi habia era que s'esperaba per entrar al mateix torn que el meu, llavors vaig pensar deuen haber sortit fa estona els de las sis!!

Si hi podeu anar, no us ho penseu!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dv. març 06, 2009 10:07 am

Hem fa pena veure com está aquets post de paradet!! :-( :-(

Mercè, vaig veure al metge a Blanes, a una noia que s'asemblava molt a tu, no será la teva germana??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dv. març 06, 2009 5:42 pm

Wola!!!
Entro a saludar ... me'n vaig a l'acadèmia .. pfff

Per cert, avui ja es l'ultim divendres que tenim festa a la feina ... ara emfa un pal treballar 5 die!!!!!
Petons
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. març 09, 2009 9:27 am

masa ha escrit:Wola!!!
Entro a saludar ... me'n vaig a l'acadèmia .. pfff

Per cert, avui ja es l'ultim divendres que tenim festa a la feina ... ara emfa un pal treballar 5 die!!!!!
Petons

ÉS bona senyal! :-)ok: aixó es que hi ha feina, no??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dl. març 09, 2009 6:24 pm

Que va ... no n'hi de feina :-/ el que passa es que ja han esgotat tots els dies de flexibilitat i el comité no vol gastar els dies de vacances
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. març 10, 2009 9:16 am

Bueno noies a arribat el moment!!

ESTIC ESPERANT UN :gati:

Estem molt contents, tant el meu home com jo i tothom que tenim al voltant, pensavem que costaria mooolt en arribar peró a sigut curtet el camí.
Avui fa dues setmanes que ho sabem, peró com heu pogut comprovar al facebook no he posat res pq alló es un centre de marujeo, je je.

Així que ja ho sabeu, ara a esperar la propera!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dt. març 10, 2009 6:35 pm

NENA!!!
MOLTES FELICITATS!!!
Que seràs mare aquest any?! que fort!!!
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. març 11, 2009 9:42 am

masa ha escrit:NENA!!!
MOLTES FELICITATS!!!
Que seràs mare aquest any?! que fort!!!

MOLT FORT!!! :star:: :star:: JA JA
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. març 18, 2009 7:05 pm

Ei!!!

Cris la noia del metge no era me germana, ella viu a Girona i va alla a tots els metges. ENHORABONA I MOLTES FELICITATS!!! quina sorpresames bona!!!

El meu home obre el proper dilluns dia 23, per fi!!! Estem enllestint els ultims tramits amb els porveedors i llestos, dilluns aixequem persiana, esperem que vagui una miqueta be.

Sara deu ni dor tornar a treballar tota la setmana despres de tant de temps de nomes treballar uns dies... ara el cap de setmana s'et faran molt curts, pero anims que nomes fqlten dues setmanes per setmana santa!!!

Noietes sento haver estat una mica desapereguda, pero es que entre la feina nova (reunions, cursets,...) i el taller del meu home; quan arribo a casa es fer el sopar netejar una mica i el llit. I el cap de setmana a descansar.

M'alegro que estigeu be, molts petonets guapes!!!
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dj. març 19, 2009 11:49 am

Hola noies,

Fareu alguna cosa especial per aquest 2n. aniversari??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. març 19, 2009 6:45 pm

Hola precioses!!

Mercé, me'n alegro moltissim que el teu home per fi obri la botiga!! ja era hora, i ja veuràs com tot anirà bé :-)ok:

Cris, tu cuida't molt eh ... i aviat ets posaràs fotos de la teva panxolina .. jejeje.

Respecte a lo de celebrar el 2º aniversari ... aquest m'assebla que res de res, pq el meu home està d'exàmens i ja m'ha dit que no vol sortir :-( mecachis ... amb el mono que tinc de fer un mini viatget :-/ :-/ :-/
No passa res, ja vindrans temps millors ::-)

Tema feina, bé, ja m'he acostumat a fer un dia més. La veritat es que la setmana pasada era el tema del dia. Per cert, avui ja ens han comunicat que divendres vinen presentaran l'ERE a l'administració per fer fora a 289 persones i l'empresa ens ofereix 30 dies amb un màxim de 18 mensualitats on 20 dies aniran a carrec de FOGASA i 10 els pagarà al comptat !!!! molt fort ... la setmana vinent començem amb les mobilitzacions (ja en sentireu a parlar).

Un petó guapes
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. març 20, 2009 12:02 pm

masa ha escrit:Hola precioses!!

Mercé, me'n alegro moltissim que el teu home per fi obri la botiga!! ja era hora, i ja veuràs com tot anirà bé :-)ok:

Cris, tu cuida't molt eh ... i aviat ets posaràs fotos de la teva panxolina .. jejeje.

Respecte a lo de celebrar el 2º aniversari ... aquest m'assebla que res de res, pq el meu home està d'exàmens i ja m'ha dit que no vol sortir :-( mecachis ... amb el mono que tinc de fer un mini viatget :-/ :-/ :-/
No passa res, ja vindrans temps millors ::-)

Tema feina, bé, ja m'he acostumat a fer un dia més. La veritat es que la setmana pasada era el tema del dia. Per cert, avui ja ens han comunicat que divendres vinen presentaran l'ERE a l'administració per fer fora a 289 persones i l'empresa ens ofereix 30 dies amb un màxim de 18 mensualitats on 20 dies aniran a carrec de FOGASA i 10 els pagarà al comptat !!!! molt fort ... la setmana vinent començem amb les mobilitzacions (ja en sentireu a parlar).

Un petó guapes

Hola, a tu Masa no se si t'interesa o no agafar aquest acomiadament!! depen dels teus plans!! je je
Lo de Fogasa, aixó si va per llarga per cobrar, he treballat en una gestoria i aixó va lent.
Ja et veurem a la tele je je... .:::tv::··

Mercè ja pasarás alguna foto del local nou!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. març 26, 2009 7:17 pm

Cristina reina !!!

Com estàs?? com portes això del cigronet??
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. març 27, 2009 8:57 am

Holaaaaaaaaaaaa!!

Cigronet ja no, ara fa com tres cigronets, je je medeix uns 3 cm.. ja ja

Molt bé, ahir vam anar al metge i va ser una experiéncia molt maca i tendre. El vam veure format, cametes, braços, el cor li anava a 100. Uff va ser un sentiment molt macu que encara no habiem experimentat.
Estava dormint tranquilet i el metge el va moure i va començar a moure els braços i las camas !! preciós. Ja us ho dic, hem sentit una tendresa que encara no habiem sentit, ja que la primera vegada que el vam veure, no veiem res, nomes que una boleta bategant, i en 20 dies s'ha format i a crescut molt. El meu home está que no hi quep de feliç!!
Bueno vale ja que hem poso ñoña, ja ja.
Ja m'ho direu quen us toqui!!! :-)) :-)) i espero que sigui aviat!!

Petons i us trobo a faltar molt!! abans entravau més sovint, peró ho entenc entre cursos, feina, estudiar i manifestacions neujor:-) ja ja

neukiss-) neukiss-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dg. març 29, 2009 6:44 pm

Bufa Cris quina enveja!!! sana pero enveja. A veure si el negoci comença a rutllar una mica i ens posem a fer feina, perque de ganes no ens en falten la veritat. El que ens falta son cuartos... ja ja ja.

Ei que m'alegro molt per voslatres, l'experiencia es unica i irrepetible, perque el segon tothom diu que es diferent. Disfruteu i gaudiu molt de cada moment.

Sara i tu que tal??? Com van les manifestacions??? Suposo que deu ser molt dur estar en la situacio i no saber ben be que passara, no??? Molts d'anims guapa!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. març 30, 2009 8:59 am

merce i albert ha escrit:Bufa Cris quina enveja!!! sana pero enveja. A veure si el negoci comença a rutllar una mica i ens posem a fer feina, perque de ganes no ens en falten la veritat. El que ens falta son cuartos... ja ja ja.

Ei que m'alegro molt per voslatres, l'experiencia es unica i irrepetible, perque el segon tothom diu que es diferent. Disfruteu i gaudiu molt de cada moment.

Tot arriba!! i segur que no trigareu :-)ok: neukiss-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants