MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: oshia » dc. gen. 21, 2009 3:29 pm

FRACRIS ha escrit:BON ANY NOU!!!

Masa, com us trobeu?? hi ha pasa de vomits i diarrea!!
Mercè que tal?? no ens expliques res de nou?? el negoci, la teva feina nova...
Oshia, feliç any!

Doncs nosaltres vam acabar molt bé l'any, la meva cunyada (germana del meu home), va venir la tarda del 31, i ens va dir que serem tiets al 2009!! i ahir, en un dinar familiar de la familia del meu home ens van dir, que tenim dos casaments, un al maig i l'altra a l'octubre... any completet!! peró bueno aquestes coses son bones. Las vacances aquest any, las farem a prop, perque amb casaments i regals.... la burra no dona per més!!

UN PETÓ MOLT GRAN!! US TROBO A FALTAR!! xxkiss:: ::love::

igualmente wapi!!¿Como estas?
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: masa » dv. gen. 23, 2009 11:06 am

Hola guapes!

Jo también us trovo molt a faltar, de la Mercé fa molts de dies que no sabem res ...
Jo he estat una mica liada amb lo de metges i aquestes coses, pero finalment, tot está bé.

Cris tens un 2009 molt mogudet, ja va bé no?? (tinc mono de parlar a mb tu)

Oshia, com portes el preparatius?? d'aquí a no res ens estaràs explicant la teva meravellosa crónica!!! quins nervis ...

Mercé, manifesta't

i que n'ha sigut de la Iraida?? i la Myrim??
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dv. gen. 23, 2009 11:14 am

masa ha escrit:Hola guapes!

Jo también us trovo molt a faltar, de la Mercé fa molts de dies que no sabem res ...
Jo he estat una mica liada amb lo de metges i aquestes coses, pero finalment, tot está bé.

Cris tens un 2009 molt mogudet, ja va bé no?? (tinc mono de parlar a mb tu)

Oshia, com portes el preparatius?? d'aquí a no res ens estaràs explicant la teva meravellosa crónica!!! quins nervis ...

Mercé, manifesta't

i que n'ha sigut de la Iraida?? i la Myrim??

Si si hem de parlar, m'has deixat intrigada al facebook. je je

El 2009 mogudet??? si prefereixo aixó que no aburrir-me, hem mat al'aburriment, m'agrada anar estresada. Ara fins al març tinc tots els caps de setmana ocupats, guay!! je je
Avui marxo de masia a Viladrau.

un petó.
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dv. gen. 23, 2009 7:47 pm

La Mercè es manifesta!!!!!

Bones guapissimes!!! Sento haver estat tant desconctada, pero amb la feina nova (que molts dies em quedo un ratet mes per fer feina) i que l'Albert te segrestat l'ordinador...no tinc gaire temps per conectar-me. A veure si ara que ja tinc l'aula decorada i l'escola comença a funcionar tinc mes temps per posar-me el dia, perque estic molt perduda...

Sara que tal el metge????

Cris tots els caps de setmana ocupats???? Bufa i quan descanses????

I la Miriam per quan havia de donar a llum????

Oshia quan et cases???? ja ho tens tot o et faltren cosetes????

Be ja mirare de conectar-me mes sobint, ok??' Petonets i bon cap de setmana!!!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. gen. 26, 2009 12:10 pm

UFF!! noies, ja s'acosta el maig, i m'entra la tonteria un altra cop, JO HEM VULL TORNAR A CASAR!!! :-):-):-): JA JA JA

Estic començant a pensar a veure com ho celebrarem, je je..

Dos anyets ja!
Aquets any, crec que cau en dimarts el meu aniversari, bueno y el de la Mercè, je je. Aquella mateixa setmana es casa una tia del meu home, el dijous 29 (si si un dijous!) i vull fer una sorpresa al meu home y reservar a l'hotel on vam estar allotjats a Barcelona abans de marxar cap a Tailandia. De divendres a Diumengue, o només dissabte-diumengue. No sé, depen del preu. Ja us ho diré. Vosaltres voleu fer alguna coseta diferent?

Ah! m'oblidaba, aquest dissabte hem fet 11 anys junts, i estavem de turisme rural a una masia a Viladrau amb la familia del meu home.
El meu home la matinada del dissabte, abans d'anar a dormir, hem diu, com que aquest any era una mica dificil regalarte roses, ja que estem fora de casa, et regalo aixó, i m'ha regalat la pulsera de Pandora. No m'ho esperava.

Ja us he deixat el rotllo, ara us toca a vosaltres. :-.:·::
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: oshia » dt. gen. 27, 2009 12:01 pm

FRACRIS FELICIDADES ADELANTADAS WAPI!!!
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: merce i albert » dc. gen. 28, 2009 10:00 pm

BONES!!!!

Felicitats Cris!!!!! Quin super detellas es va marcar el teu home!!!! I Tu ja estas pensant en els dos anyets!!! Bufa jo no tinc clar com celebrar-ho, si podem segur que anem a fer un menu el migdia (jo nomes tinc 1'15h per dinar) i despres depen de com vagi el negoci pues farem una cosa o altre.

Per cert que si tot va be podrem obrir en un parell de setmanetes!!!! Nomes falta que vinguin a donar-nos la llum i llestos!!! Tenim unes ganes, a veure si venen aviat, truquem els proveidors per demenar material (el just) i ens el porten en 24 hores i ale persiana amunt!!!!

Per cer que se sap de la Sara??? Fa dies que no diu res. Jo em conecto poc pero veig que ella menys, suposo que deu d'estar enfeinada, aixo es bo tenint en compte els temps que corren, oi???

Oshia i tu com portes els preperatius???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dj. gen. 29, 2009 9:38 am

Mercè, que bé!! per fí podreu obrir!! a costat peró ja está aqui!
Ara heu de tenir sort, que com has dit abans, amb els temps que estem vivint ara, fa una mica de por. :o-o:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dv. gen. 30, 2009 9:10 am

Bon dia guapes!!

Primer de tot m'haureu de perdonar pq ultimament no tinc temps de conectar-me gaire, estic força liada (tot i que amb el tema feia la cosa està igual de malament) doncs per aquest motiu m'estic movent per a fer altres coses a veure si em surten bé :-)ok: . Quan això ho tingui enllestit (si es que va bé) suposo que ja podré estar més per aquí .... jejeje

Cris que tal el cap de setmana a Viladrau?? segur que us ho vau passar d'allò més bé!! jo, jo tinc mono de viatjar, erò amb el meu hom a làcadèmia no puc fer res!!! tots els caps de setmana estudiar, estudiar i estudiar, per sort només queda mig any.

Merè me'n alegro moltíssim que en 2 setmanetes podeu obrir ... ja seria hora!! ja veuràs com tot anirà bé :-)ok: i tu la feina nova?? que tal amb les companyes?? i amb la Neus Cusachs?? ... jajaja quina gràcia que em va fer això ....

Bé, referent a la pregunta de la Cris de lo dels 2 anys de casats, la veritat es que encara no he pensat res ... no tinc ni idea!! encara queda, així que a mesura que es vagi acostant ja em decidiré, però suposo que sortirem a sopar.

Ah! Cris, Felicitats per aquest dissabte .. ja se'm passava!! sóc un cas

Bé noietes, espero no tardar tant la pròxima vegada.

Un petó molt fort a totes .. a veure si quedem
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. gen. 30, 2009 1:08 pm

Hola Masa, ja et trobavem a faltar. :-/

Ara estic una mica aburrida a la oficina, pq aquests dos mesos de gener i febrer ja son paradets i amb el cony la crisis ja es la llet!! peró bueno, ara a esperar la Setmana Santa que arranqui la temporada turistica i podem veure una millora.. jo sempre penso en positiu i després ja hem portaré la decepció je je...

un petó reines, i BON CAP DE SETMANA!!!

Per cert, com que m'aburreixo, he mirat receptes i li he dit al meu home que li faré demà un sopar especial. je je =0-0-) =0-0-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dv. gen. 30, 2009 1:12 pm

merce i albert ha escrit:Noietes!!!!

Ja se que us tinc un pel avandonades, pero es que ultimament vaig un pel de cul em la feina nova. Encara he de decorar algunes coses de l'aula i a l'escola no tinc temps, de manera que m'emporto alguna cosaeta a casa, a mes vaig esgotadissima.

Masa a veure que et diuen de la prova, ja ens explicaras.

Cris i tu que tal???

A tu també et trobo a faltar, si t'expliques el que vaig fer ahir!!! ja ja ,millor ho deixem, aixó es l'aburriment!!
No pensis res raro ni dolent eh!!! Ric jo sola neujor:-) neujor:-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » ds. gen. 31, 2009 12:21 pm

Bones!!!!

Cris tranquila jo no penso malament, pero espilquem que vas fer, aixi riem juntes, no??? ja ja ja. Segur que deuries de mirar alguna cosa relacionada em el casament (fotos, video...) o preperant la celebracio dels 2 anys, no???
Espero que tinguis rao i el negoci funcioni, no per fer-nos rics pero si per viure.

Sara tu tranquila quan tinguis temps ja et conectaras mes. A veure si aixo nque estas fent et surt be, molts sort!!!.

Jo la feina, genial encantada. Em les companyes molt be, coneixent-nos encara pero genial. I em la Neus, de conya. Encara tenim molta feina a fer pero de mica en mica. Es molr diferent d'alla on vinc pero el canvi ha estat per positiu, molt molt positiu.

Be noietes que tingeu un bon cap de setmana!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » ds. gen. 31, 2009 5:42 pm

Ei Cris, jo también vull saber de vas fer ahir que et feia tanta gràcia ...

Que passeu un molt bon cap de setmana!!!

Petonets
masa

EntradaAutor: FRACRIS » ds. gen. 31, 2009 7:21 pm

Je je..és una tonteria peró bueno, la explico, com us vaig dir, estic una mica aburrida, doncs hem vaig posar a mirar per aqui pelforum missatges antics, i hem vaig trobar amb els primers que vam començar a parlar tant amb la Mercè com la Sara, peró hem feia gracia la Mercè, pq quan vam tornar del viatge, vas comentar que us habia reconegut per n mercadillo e Tailandia, res tonteries de las mevas... :star:: neujor:-) neujor:-) :-)) :-))

Mercè, que guay el bon rollo de la feina! :-)ok:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dc. feb. 04, 2009 11:20 am

NOIES MIRIAM JA HA SIGUT MAMA, HO HE VIST AL SOC PETIT!! VA NEIXER AHIR.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. feb. 04, 2009 8:06 pm

GRACIES PER INFORMAR-NOS CRIS!

MOLTES FELICITATS A LA NOVA MAMI!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dv. feb. 06, 2009 8:50 am

MOLTES FELICITATS MIRIAM!!

Ara si que ja l'hem vista prou per aqui ... jejeje amb la feinada que li ve.

Vosaltres esteu bé??

Un petó
masa

EntradaAutor: masa » dt. feb. 10, 2009 6:30 pm

Bones noietes!!!

Entro a saludar-vos, carai, si que estem enfeinades que tenim el post una mica paradet no???

Un petonet
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. feb. 17, 2009 10:49 am

Hola noies,

PARAT NO AIXÓ ESTÁ PARADISIM!!!
Peró es normal, cada cop fa més pal entrar...

Paso el parte, je je alguna novetat voslatres?

Aquest any no ens disfrasem, no hem ve gaire de gust tampoc.
Ya he reservat per el cap de setmana seguent al aniversari del casamnet, a l'hotel on vam pasar els primers dias de lluna de mel a Bcn. Amb esmorzar y massatge inclós!! una oferta que he trobat!
Ara soc estudiant de la UOC! m'he apuntat a ciencies empresariasl ara m'ha donat per aquí, mai és tard per fer coses...

A veure que més :o-o: a sí, el 28 tinc el musical a Barcelona de la Bella y la Bestia, hem fa molta ilu neu:-D.

Ara us toca a voslatres explicar com us va!

La que hem te amoinada e sla Iradia, que des de abans de nadal que no es conecta ni al soc petit ni aquí. Li vaig enviar un email i no m'ha respòs :-/ Espero que estiguin bé!

Per cert, aquest any, si consegueixo omplenar la guardiola m'agradaria marxar una setmaneta a Paris =0-0-) =0-0-) he anat dos cops peró ::love:: ::love:: ::love::
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dt. feb. 17, 2009 8:56 pm

Tia!
El 28 vas a Barna a veure la Bella i la béstia??
Jo también hi vaig!!! però a portar als meus pares (els hi vam regalar per reis) jajaja que bona aquesta!!. Ells tenen hora a les 18h i vosaltres??
masa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants