Autor: Xenia » dc. ago. 08, 2007 7:07 pm
Hola! Doncs tal i com m'heu demanat us explico com va anar el casament i el que no em va agradar, per si voleu comentar-ho amb el restaurant encara esteu a temps, però sobretot no us ho preneu malament, eh¿? Només és una opinió personal!
L'aperitiu no sé quin era si l'1 o el 2, el van fer al jardí, sota d'unes carpes, la veritat és que s'estava molt fresquet, els plats estàven en una barra i els convidats els anàven agafant, excepte els plats calents que els anàven servint per taules. El casament va ser a les 6 a Fornells de la Selva, o sigui que cap a quarts de vuit arribàvem al restaurant, perqué us feu una idea.
Abans d'entrar a sopar, van fer els focs d'artifici i seguidament les fotos per anar entrant al saló. No sé el què costen els focs, però no van durar ni 3 minuts, jo de vosaltres valoraria si val la pena.
El sopar va estar molt ben servit, el menú depén del que trien els nuvis i una cosa que es comentava entre la gent i no em va agradar, és que es veu que els cambrers cobren per hores i feien una via en recollir-ho tot ... Seguidament del pastís (la presentació ... tenia moltes flors, però el pastís ni es veia, com que era individual en van posar un parell per tallar i llestos), van portar els cafès mentre els nuvis repartien els regals i quan va començar el ball, ja havien tenien les taules netes, cadires recollides i alguna taula treta i no era per falta de lloc.
El que tampoc em va agradar, i que els nuvis ni se n'adonen, és que jo vaig beure Coca-Cola tota la nit, perqué em tocaba conduïr, doncs si no en vaig demanar 10, no en vaig demanar cap, els cambrers se m'enduien els gots plens! I això, perquè¿? Perqué els nuvis paguin més consumicions???
No sé si ho sabeu, però al final del casament van acabar els amics a la piscina amb calçotets!
Ara si tinc una estoneta us poso alguna foto.
Sobretot no us ho prengueu malament, només és la meva opinió.