Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 28, 2007 12:54 pm

me alegro de que esteis tan contentas con cal blay

Eso sí a modo consejo, recalcar mucho MUCHÍSIMO las cosas que ellos siempre os dirán que si a todo y luego hacen lo que quieren....que yo del taste salí encantada....
pero eso pasa en cal blay y en todas partes
Visitant

EntradaAutor: Miskah » dc. feb. 28, 2007 2:02 pm

Eiii, que casi em perdo, si que heu escrit, així m'agrada :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Noies moltes gracies per les croniques del taste, a nosaltres ja ens queda menys per anar a degustar tots aquells manjars!!!!

Vane, nosaltres no sabem encara qui ens porta el casament. Fa un any y mitg que vam començar a moure-ho tot, a reservar la masia, etc...fins ara ens ho ha portat tot entre el Jordi i el Santi, així que no se. Mira, doncs el dia del taste ho preguntará i ja us diré, pero vaja, són tots maquisims, així que sigui qui sigui ja m'està bé!!!

No se qui va posar els centres de taula, pero no vaig arribar a temps a veure'ls, algu en pot enviar un privi amb els centres de taula?

[size=12]Mar,[/size] anim, 6 kilos ja no es res...a més, ara amb tot el ajetreo del casament, segur que no et costa res desfer-te d'aquest kilets!!!Áquí estem per donar-te ànims!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah
:: núvia experta

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Syrah » dc. feb. 28, 2007 2:33 pm

Miskah, els vaig posar jo però es veien fatal, ja t'ho enviaré per un privat, a aveure si tinc temps avui!

Vane, jo de moment estic molt contenta amb tot, però segur, que algo hi haurà que fallarà, perque en aquesta vida no tot es previsible, però tot això ja hi entra en el meu pensament, per tant vaig previnguda, lo que si se es que estaré tan feliç que res podrà trencar-m'ho, i això es el que val!!

A mi em porta el Santi, però el Jordi també es maquissim!!!
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: mam » dc. feb. 28, 2007 3:44 pm

Hola Vane,

A mi m'ho porta l'Oriol.
mam

Entrades: 27
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 6:24 pm

EntradaAutor: Mar TGN » dc. feb. 28, 2007 8:03 pm

hola Vane, yo tampoco se todavia quien m llevará la boda, supongo que este sabado en en "tast" sabré algo, que alegria..!

Gracias Miskah por los ánimos, los necesito!, jajaja, tu sabes lo que es trabajar en una tienda rodeada de golosinas y patatas...?!!!! llevo una contención que no veas! y puedo decir con orgullo y satisfacción (jijiji) que desde que empezé la dieta no me he metido nada en la boca! nada de porquerias claro! ya he perdido otro kilito, asi que me quedan 5, yujuuuuuuuu!, ahora muy bien, pero cuando me queden solo 2 no se como lo pasaré, entre el hambre que tendré acumulada y que los ultimos son los más dificiles....no quiero ni pensar! quien me mandaria a mi ponerme a engordar...jajaja.

Yo ya tengo comprados los detalles de la boda, son unos boligrafos metalizados muy chulos con un lacito y una tarjetita con nuestros nombres y el dia de la boda, queria regalar algo práctico, hablo por mi experiencia : pero tengo un cajón con figuritas, velitas y abanicos de bodas a las que he ido, y no queria gastarme el dinero en algo que iva a acabar en el cajon de los trastos, asi que pensamos en algo que la gente utilizara y mira...acabó siendo un boligrafo, jajaja! bueno ya me contareis que es lo que habeis elegido vosotras (que conste que todos los detalles son preciosos...seguro que algunos más bonitos que mi boli... ya me entendeis no?no quiero que ninguna se sienta mal, ok?...joer que lio que os estoy metiendo...bueno que cada uno elije lo que más le gusta y encaja con ellos , ala! ) UN BESOTE A TODAS.
Mar TGN
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: Syrah » dc. feb. 28, 2007 9:07 pm

Ei, jo trobo que lo dels bolis es molt bona idea, jo atmbé estic buscant algo que es faci servir, que sigui útil, no se, jo vull algp útil com la mar.
MAr ànim per la dieta, jo tinc molta força de voluntat, però treballar en el teu lloc no podria, segur, jo em moro per les xuxes, els caramels.. i totes les porqueries del món!!
Jo tampoc sabia qui em portava fins el dia del tast, que es va presentar el Santi i em va dir que seria ell, lo que si puc dir-te mar es que el teu no serà el santi...perque si ens casem el mateix dia, sino digue-m'ho ràpid!!!
Avui he tingut un dia estressant i es que fer cada dia tants kms per anar a la facultat a la feina.. em mata, en un dia 350 km cotxe amunt i cotxe avall quin pal, però es el que hi ha, bé vaiga relaxar-me fins demà noies!!!
Syrah

EntradaAutor: Bandi » dj. març 01, 2007 11:12 am

Ei noies!!!

Jo tampoc sé encara qui em portarà el casament... el dia 9 tinc la prova i suposo que allà ens ho diràn... quan ens van donar la info vam parlar amb el Jordi i amb l'Oriol, em sembla...
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Bandi » dj. març 01, 2007 11:14 am

Ah! MAR!!!

Nosaltres pensem com tu i enlloc de regalar coses que després acaben en aquest calaix que tothom té... regalem un llàpis i una llibreta personalitzats del nostre casament!!! M'encanta! Ja sé que és un regal "poc estilós", però crec que serà útil per tothom i que ho faran servir segur! Encara que sigui per tenir a costat del telefon, per anar apuntant notetes o fer la llista de la compra...!!! jejejeje!
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Syrah » dj. març 01, 2007 11:42 am

Clar que si Bandi, també està molt bé. Nosaltres anirem aquest cap de setmana a la fira de la farga a xafardejar i agafar idees, perque lo únic que ens falta són els detalls!! I si faig el detall de no regalar res que?? ja ja, segur que no els hi faria gaire gràcia. Al tast ens van preguntar qui voliem que repartís els detalls, i els nostres ja estaran a les taules quan la gent arribi, no era viable passar per totes les taules perque som molta gent i vam calcular que estaria una hora ben bé, i la gent s'avorriria!!

I tampoc fem fotos a la sortida de l'esglèsia si no que les fem al restaurant als jardins, aixi fe la foto i cap a l'aperitiu directe, es fa menys llarga l'espera!!
Syrah

EntradaAutor: Bandi » dj. març 01, 2007 12:11 pm

Ja ens explicaràs Syrah què veus per la fira... a veure si treus una bon idea! :o-o:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Miskah » dj. març 01, 2007 1:42 pm

Nosaltres fem la prova el dia 17, quines ganes!!!

Bandi, on la feu vosaltres? Nosaltres a Torreblanca. Tinc unes ganes de tornar a veure la masia, m'encanta!!!!Des de juny que no hi anem, no se si hi hauran alguns canvis, tu saps alguna cosa? Tens novetats? Informa'm please!!!! Jo de moment l'ultima noticia que tinc és que ja han fet els WCs a dins de la sala, de fet ja fa temps que els van construir. Està molt bé, perque així la gent no te que sortir al carrer.
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Mar TGN » dj. març 01, 2007 8:05 pm

ok chicas, veo que entonces aveis captado la idea del detalle, jajaja, me daba miedo porque no sabia si me expresaba bien!

Syrah ya son ganas de estudiar eh?¿? 350km al dia no son moco de pavo, jajaja, animo guapa! ya te queda menos!

Bandi la idea del lapiz y la libretita tambien me gustaba, era una de las opciones "utiles" jejeje, y no creo que sea para nada "poc estilós", yo creo que es un detalle muy lindo y que la gente aunque no lo diga apreciará seguro ( por lo menos el que no sea otra figurita más para la colección, jijiji) asi que animo y sver que diseño de libretita nos enseñas! yo en cuanto tenga la foto del boli montado os la cuelgo.

hablando de fotos....tenemos algo pendiente no chicas...hablo por BANDI y SYRAH, que no se me olvida....jajaja.

Miskah guapa como llevas tu todo? que es lo que te queda?...explicanos cositas...
Mar TGN

EntradaAutor: Syrah » dj. març 01, 2007 8:37 pm

Mar jo tampoc ho oblido, aquest finde ho penjaré, el diumenge, quan ja n'hagi donat almenys algunes!!

Quan us caseu cada una, o sigui quines dates? perque els dies no els recordo, la mar i jo em sembla que som les últimes no?

Jo el dissabte aniré a la fira de la farga i estaré donant voltes fins que trobi els detalls, perque ja no pot passar mes temps!!! Ja ús informaré de les novetats, detalls, invitacions, preus de tot, encara que ja ho tinguem per xafardejar simplement!
Syrah

EntradaAutor: mam » dj. març 01, 2007 9:06 pm

Hola a totes,

Jo encara no tinc els detalls, i la veritat es que vaig una mica perduda perque no se que fer. Inclus m'he plantejat no fer res. El que si m'agradaria és que tal i com vosaltres dieu, sigui alguna cosa d'utilitat. He pensat un punt de llibre pero no sé. A veure si Syrah ens dóna bones idees. Per cert Syrah, respecte a la data de la boda, la meva és el 30 de juny.

Una altra cosa que us volia comentar a veure qué penseu. Jo faig cerimonia civil. Quan arriba la núvia a l'esglèsia sona la marxa nupcial. Pero en el meu cas creieu que quedaría bé? Ho dic perque a les bodes civils que he anat, la núvia entrava amb una cançó lenta pero mai amb la marxa nupcial. Que jo sapiga la marxa nupcial no te connotacions religioses.

No sé que fer.
mam

Entrades: 27
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 6:24 pm

EntradaAutor: Syrah » dv. març 02, 2007 11:41 am

Mam, potser el meu caràcter es una mica radical, però jo mai em paro a pensar si esta bé o no, jo sempre faig el que m'agrada i prou, si a tu t'agrada la marxa nupcial, la poses, es la teva boda i tu decideixes, jo en el teu cas, la posaria, i mai em pararia a pensar quina connotació té, perquè en una boda on va la gent que estimes, ningú criticarà la teva el·lecció, simplement estaran tan contents de veure't entrar, que no sentiran ni la música!
Jo a l'esglèsia no entraré pas amb la marxa nupcial, sino amb alguna canço d'un grup que m'agradi, a les últimes bodes que he anat a l'esglèsia ha sonat la patum, metallica, ac&dc, cadascú el que li agrada!

Pels detalls jo estic igual que tu, per això dissabte anem a la fira de la farga, a veure si trobem idees, el que puc fer, es que com jo també estic buscant els detalls, dir-te el que vegi i les novetats, i així et vas fent idees.

No pateixis que aquí entre totes, ho farem tot, i quan algú necesita ajuda, se li allarga la mà.
Syrah

EntradaAutor: Syrah » dv. març 02, 2007 11:49 am

Mam mira aquesta adreça que he trobat al google, esta molt bé almenys agafaràs idees:

http://www.cristell.com/Catalogo.html

o el que es el mateix:
www.Detalles-Bodas.com

Aquí hi ha idees, anem mirant no?
Syrah

EntradaAutor: Bandi » dv. març 02, 2007 4:02 pm

Nosaltres ens casem el 24 de Juny A Masia Torreblanca.

Mishka: nosaltres anem el dia 9 a fer el tast a la masia també!!! Jo ja he vist els lavabos de dins acabats... ja t'explicaré com està tot!!! =0-0-)
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Miskah » dv. març 02, 2007 4:29 pm

Bandi, siiii ja m'explicaras com va la prova del menú, nosaltres anem a la setmana seguent que vosaltres!!!!

Molt bon cap de setmanes a totes,!!!Que vagi molt be les que teniu la prova aquest finde, ja ens explicareu...ah, i feu moltes ftos que les volem veure!!!!

Petonets, :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dv. març 02, 2007 4:58 pm

BON CAP DE SETMANA, noies, MAR que tu demà fas la prova del menú... JA ENS EXPLICARÀS, no ens facis esperar gaire, que últimament ets perds molt...
Bé noies, algú mes fa la prova aquest finde?

Trobo que som molt poques no al post? I les masies estan plenes, perque jo per triar la meva data només podia escollir entre 3 dies, ON ESTA LA GENT, que no escriu al post????
Syrah

EntradaAutor: Mar TGN » ds. març 03, 2007 12:32 am

ahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! Syrah!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mañana la degustación!!!!!!!! Estoy nerviosisima...Por supuesto tendreis el lunes mi crónica sin falta, sino es que el domingo me conecto desesperada por contaroslo todo! Por cierto chicas....yo soy muy, pero que muy crítica y más siendo como soy de este mundillo, asi que si mi cronica es favorable, nuestras bodas pueden ser la bombaaaaaaaa!!!! pero si por el contrario (que espero que no) encuentro algunos detallitos "malos", no os desanimeis lo más minimo, pensad que son mis ojos de perfeccionista; yo aviso...por si acaso...jajaja.

Syrah, ya se que yo no hace falta que te lo recuerde, pero me hace ilu, jejeje, mi super boda es el 28/07/2007 :-))

Un besote a todas....
Mar TGN

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants