Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: mam » dv. feb. 23, 2007 10:46 am

Hola!

Yo voy mañana a la prueba de menu!!! Que ganas tengo, aunque viendo el menu ya me he hecho una idea de los platos que quiero.

Ayer fui a encargar las invitaciones, y me llevé una pequeña reprimenda de la señora de la imprenta porque al parecer he ido con poco tiempo de margen (me caso el 30 de junio).

Por lo demás aún me queda por elegir los detalles de los invitados, el fotógrafo y el DJ. Por cierto sabeis lo que cobran los fotógrafos y el DJ que recomiendan en Cal Blai?.

Ah! y otra cosa, no hay nadie del post que se case allí mismo (boda civil), verdad? Es que me haría gracia encontrar a alguien.

Bueno pues nada que ya os contaré mis experiencias en la prueba de mañana.

Por cierto Mar, me encantan tus zapatos. (Por cierto somos tocayas, yo también me llamo Mar).
mam

Entrades: 27
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 6:24 pm

EntradaAutor: Syrah » dv. feb. 23, 2007 2:49 pm

Uff quantes coses per contestar que tinc, a veure una a una:
Mar, em sap greu lo de les sabates, son molt maques, però es que jo no hi vaig mai, i tampoc m'hi fixo gaire, sóc mes comòda, ja veuràs quin riure amb el talo a la meva boda, però estan molt bé, en serio. Demà penjaré una foto de les invitacions, i d'aqui una estona vaig a l'esglèsia que m'ha trucat el capellà per obrir l'expedient, quina gràcia!!
Mam, em sembla que tu et cases al mateix lloc que jo no? a Joan sardà, jo si que he estat allà a una boda civil, la del meu germà, i va quedar preciós, clar que vols que et digui jo no?
dels preus dels fotografs no se, però del DJ sí, perque jo he agafat al Marc que recomanen a cal blay i em sembla que cobra uns 460 euros em sembla, perque t'ho dic de cap. Ja ho miraré.
Bandi, ja tardes a posar les invitacions que les vull veure eh!! ja se, abans que ho diguis que també parlo per mi, també m'espavilaré, però primer les vull ensenyar als meus pares etc, abans que alguna amiga les vegi primer no??
Que bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: Syrah » dv. feb. 23, 2007 3:08 pm

Ah mam si vols alguna foto d'un casament civil allà jo tinc les del meu germà que si vols t'ho passo pel messenger, no se com vulguis!!

VISCA LES SABATES DE LA MAR!!!!! es quin fallo noies, mira que no dir res a una companya!!!!! (( jo tampc eh!))
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dv. feb. 23, 2007 4:32 pm

Hola wapes,

Per fi ja es divendres....findeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Mar, maquissimes les sabates!!!Les meves no són de saló, sinó que son sandalies amb una miqueta de talo, les vaig comprar a pronovias.

El dilluns vaig fer la primera prova del vestit, oeo eooe oeoe oe oe oe!!!!Vaig sortir encantada de la vida, m'encanta el meu vestit, cada cop mes!!!Encara m'han de fer uns arreglos, però de cara al maig que ja tinc la segona prova segur que ja em quedarà clavat!!!!

Ah, ja tinc tambe la roba interior, la vaig comprar a la Perla a la Roca del Vallés. Val la pena anar-hi, hi han molt bones ofertes!!!!M'he comprat un conjunt moníssim, i la meva germaneta m'ha regalat un altre en color negre, molt picaró!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

De moment res mes, esperant a fer el taste, i ara anem com boixos buscant autobusos, per cert teniu alguna referència de companyia de autobusos? Ho volem deixar ja lligat!!!

Molt bon cap de setmana a totes, petones!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah
:: núvia experta

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Syrah » dg. feb. 25, 2007 10:49 am

Hola noies, que tal ahir les proves del menú eh?? esperem les vostres opinions. Miskah, a mi el bus del meu poble em costa llogar-lo 510 euros tota la nit, desde les 6 de la tarda fins a les 6 del mati aprox, i ara estic esperant un altre pressupost que suposo que serà mes econòmic pel que m'han dit, ja t'ho passaré si vols.

Després per la tarda penjaré les fotos de les invitacions, perque no podeu creure el que m'ha passat anava a fer les fotos i com sempre la meva super càmera no te bateria, per tant fins la tarda.
Tinc una por amb les sbates, a veure si trobo unes que no siguin gaire altes, perque a mes l'aperitiu serà amb el terra de jardi, i no vull quedar-me clavada amb el tacó, que jo sóc molt patosa!!

I també em falta comprar la roba interior que aniré a la Roca si hi ha tan bones ofertes!
Ah, i que ahir vam anar a veure el capella pels cursets prematrimonials, i a les mateixes dates tenia un exàmen, i de moment no els podem fer, estic esperant que ho solucioni que em va dir que no patis que ja faria algo, mira que es maco el meu capellà!!!

Recordar-vos que cada cop s'acosta mes, que cada dia que passa es un dia menys!!!
Syrah

EntradaAutor: Bandi » dg. feb. 25, 2007 8:58 pm

Up, up, up, up, up, up, up,up, up, up, up, up, up,up, up, up, up, up, up,up, up, up, up, up, up,up, up, up, up, up, up,up, up, up, up, up, up,up, up, up, up, up, up,up, up, up, up, up, up,up, up, up, up, up, up,up, up, up, up, up, up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que ja estàvem a la 2a pag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Qui ha anat a fer el tast aquest cap de setmana???

Expliqueu, expliqueu...!
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Syrah » dg. feb. 25, 2007 10:10 pm

Ben fet Bandi!! Ei que passa amb les proves de menú?? definitivament, crec que us costa una mica escriure eh, vaaaaaa, no us feu pregar que ho volem saber tot!!!!

Que tal com ha anat el cap de setmana?? jo avui estic amb una mica de ressaca i es que ahir va ser un dia molt dur, vaig tenir un dinar, un sopar i una festa sorpresa, total tot el dia amunt i avall i a mes amb tot el que vaig menjar... demà hauré d'anar a còrrer perque el vestit no m'entrarà!!

Va ànimmmmmmmmmm amb el forummmmmm!!!!!!!! :-))
Syrah

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 26, 2007 9:59 am

Syrah quan et casaves tu?
Visitant

EntradaAutor: Miskah » dl. feb. 26, 2007 10:21 am

Buenos dias!!!

Ufff, que durillos son los lunes!!!! :-/ :-/ :-/

El finde bé, tot i que no tant mogudet com la Syrah :-) , nosaltres hem estat fent cosetes al pis, netejant, pintant, posant una mica d'ordre...la veritat que ahir per la tarda estavem cansadisims, però bueno com diuen..."sarna con gusto no pica"...així que ho fem encantats de la vida, quines ganes de veure-ho tot acabat!!!!

Vinga, va alguna crònica més del taste? Qui a anat aquest finde a fer la prova? Expliqueu!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: mam » dl. feb. 26, 2007 11:24 am

Hola noies!

Jo vaig fer la prova de menu dissabte i tot molt bé. Us explico:

Vam arribar els primers, teniem hora a la 13.00 h. El Sr. Planas de Joan Sarda, ens va explicar com aniria la cerimonia civil, per on entraria jo etc. La veritat es que ja m'hi veia entrant per la catifa vermella.

Vam entrar al saló. Hi havien unes 10 taules, més o menys preparat com el dia de la boda. El salo estaba pintat de beige més maco que abans.

Un cop asseguts, ens van portar tots els aperitius, primer els freds i després els calents. Ens van agradar molt, primer perque eren bons pero sobretot per la presentació. I ens vàrem posar d'acord de seguida.

De primer hi havia tres tipus d'amanides diferents i canelons de formatge. Vàrem escollir l'amanida de llagostins.

De segon hi havia dos plats que eren fets amb vedella, un de xai, un d'ànec i un amb llom ibèric. A tothom li va semblar el llom ibèric més original perque va acompanyat de foie i salsa de boniato i gelat de tomàquet, pero jo per molt que ho intentava no m'agradava. Aixi que com soc la nuvia, em van fer cas i ens vem quedar amb el mil fulles de vedella.

El gelat el de cava i el pastis de xocolata, tambè en honor meu.

Després vàrem escollir les estovalles, que van ser les beige i el centre de taula amb la rosa i els filferros.

Perdoneu pel missatge incomplet d'abans.
mam

EntradaAutor: mam » dl. feb. 26, 2007 11:33 am

Ah! doncs no s'ha enviat el missatge incomplet. Quin embolic.

Bé doncs ja està la meva crónica, el resum és que vem sortir encantats, sobretot els pares, perque nosaltres ja anavem més preparats pel que ens trobariem, pero per ells va ser una agradable sorpresa. Van quedar encantats de la feina que fan a Cal Blay i amb l'Oriol, el noi que ens ho porta.

Per cert, Syrah si que m'agradaria veure fotos de casament civil a Joan sarda, pero dec ser de les poques persones al món que no te messenger. Pot ser per e-mail?.
mam

EntradaAutor: Bandi » dl. feb. 26, 2007 12:35 pm

Gràcies per la crònica Mam!!!

Dóna gust llegir com la gent només parla meravelles de Cal Blay!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Tinc unes ganes que arribi el dia del meu tast!!!!!!!!!!!! :e:-)e:e:-)e:e:-)e:e:-)e:e:-)e:e:-)e:e:-)e:e:-)e:e:-)e:e:-)e:e:-)e
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Syrah » dl. feb. 26, 2007 7:56 pm

Eii noies quina animació avui!!!
Mam no pateixis, to passaré en un privat, ara ho faré, perque vegis com queda muntat!
Vane, jo em caso el dia 28 de Juliol, encara queda moltíssim, o, es el que em repetixo jo, sovint per no posar-me nerviosa.
Miskah el emu cas es diferent, nosaltres fa 2 anys que vivim junts i el pis no l'hem d'arreglar ja el tenim tot maquet!
Ei mam, a mi em va passar al revés, jo era la única que m'agradava el llom ibèric, al final vaig cedir, perque tenien raó, si als meus pares ni els seus ni a ell li agradaven.. vaig cedir!!
Syrah

EntradaAutor: MIRIAM2007 » dt. feb. 27, 2007 12:15 am

Hola, Sí lo hemos cogido con ag planning y muy bien ana es un encanto y montse también!

MIRIAM2007 quien te atendiÓ para la boda en el castillo? AGPLANING? Q alegria ver que las pruebas de los menús son todo un éxito, gracias por darnos buenas noticias!
MIRIAM2007

Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 02, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: Mar TGN » dt. feb. 27, 2007 7:40 pm

MADRE MIA!!!!!!!!!!!! SI ME DESPISTO UN POCO MÁS ME PASO TODO UN DIA LEYENDO TODO LO QUE HABEIS ESCRITO! LO SIENTO CHICAS, HE ESTADO MUY LIADA...

JAJAJA...DISCULPAS ACEPTADAS! GRACIAS POR LO DE LOS ZAPATOS, NO PASA NADA, PERO SINCERAMENTE ALGO DE COSILLA NOSTALGICA SI QUE ME DIO. UN BESOTE A TODAS!

BUENO, Y ESAS FOTITOS PROMETIDAS??? DE LOS ZAPATOS...LAS INVITACIONES...Y NO MIRO A NADIE..(JEJEJE).

MAM MUCHAS GRACIAS POR LA CRÓNICA, CREO QUE HABLO POR TODAS AL DECIR QUE NOS ALEGRA MUCHO VER QUE TODO ESTÁ MUY BUENO Y BIEN PRESENTADO Y QUE NO FALLA NADA!

YO LA PRUEVA LA TENGO ESTE SABADO DIA 3!!!!!!!!! YUJUUUUUUUU!!!!!!!! QUE GANAS QUE TENGO... Y LA HAGO EN JOAN SARDÁ ( A VER ESE PEASO RESTAURANTE DONDE OS VAIS A CASAR!

MIRIAM 2007, VERDAD QUE SON UNOS CIELITOS LAS DOS? YO CON ANA ES CON LA QUE TENGO MÁS RELACIÓN , PERO MONTSE TAMBIEN ES UN ENCANTO.

SYRAH CARIÑO, YO TAMBIEN ME DIGO A MI MISMA QUE QUEDA MUCHO PARA NO PONERME DE LOS NERVIO, JAJAJA! Y ESO QUE NOS CASAMOS BASTANTE DESPUES QUE COMPAÑERAS DEL FORO, PERO BUENO...ESO VA CON LA PERSONALIDAD NO? JEJEJE, UN BESOTE
Mar TGN
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: Syrah » dt. feb. 27, 2007 8:03 pm

Eeii Mar!!! quina il·lusió veure't o... llegir-te!!! M'alegro que aquest dissabte tinguis la prova dl menú, ja espero la teva crònica i comentaris... segur que serà bona, però sempre va bé saber que fan els altres.
Aquest cap de setmana començaré a donar les invitacions, i llavors penjaré les fotos, perque queda lleig que les vegin primer al foro que en directe no?

Poc a poc es veritat que ens anem animant a escriure, aixo es bó, hi ha mes confiança i mes ganes d'explicar coses, es normal, es que estic tan feliç que almenys jo, vull encomanar-ho a tothom.

Be noies, vaig a còrrer una estoneta, que he de païr tot el que em vaig menjar dissabte, i divendres ja torno a tenir un altre sopar a casa d'una amiga, es que no pot ser... aquest ritme, no m'entrarà el vestit!!!
Syrah

EntradaAutor: Syrah » dt. feb. 27, 2007 8:15 pm

Per cert mam, et va arribar el privat amb les fotos o que? Suposo que les vaig enviar si no m'ho comentes!!! Nomes et vaig enviar les de la boda civil muntada com estava abans de que arribes tota la gent.

Eeii bandi penja alguna foto del lloc que et cases que no l'he vist jo i tu també MAr si teniu alguna, per xafardejar, que tu faràs el tast on em caso jo i ho veuràs tot, i jo no podré veure la teva!!!!!
Syrah

EntradaAutor: Mar TGN » dt. feb. 27, 2007 8:27 pm

JAJAJA SYRAH, YO AHORA ESTOY A DIETA, TENGO QUE PERDER 8 KILOS, YA LLEVO 2 MENOS EN SEMANA Y MEDIA, YA SOLO QUEDAN 6! Y ES QUE ESTAS NAVIDADES HAN SIDO CRIMINALES! PASÉ DE 54 A 61 SIN DARME CUENTA...BUENO..CUENTA SI ME DI CUANDO YA NO ME ENTRABAN LOS TEJANOS! JAJAJA, Y AHORA PARA PERDERLOS UNA FAENA QUE NO VEAS! LO QUE DICES TU: MUCHAS COMIDAS CON AMIGOS LOS FINES DE SEMANA...ASI COMO SE VA A HACER DIETA! A VER, SI ES QUE O NOS OLVIDAMOS DE CULTIVAR LA VIDA SOCIAL O VAMOS A ACABAR CULTIVANDO MICHELINES COMO QUIEN CULTIVA PATATAS! JAJAJA.

TIENES TREGUA HASTA QUE PRESENTES LAS INVITACIONES EN SOCIEDAD, DESPUES DE ESE MOMENTO, NO ACEPTO NI UN DIA DE RETRASO PARA COLGARNOS LAS FOTITOS EH? JAJAJA

BUENO UN BESOTE GUAPA,MAÑANA MÁS!
Mar TGN

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: mam » dt. feb. 27, 2007 10:35 pm

Ei Syrah, ho sento pero avui no me pogut conectar i no he vist les fotos fins ara. M'han arribat bé. MOLTISSIMES GRACIES!!!!!!!!!!!!! M'agradat molt veure com queda tot muntat.
mam

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 28, 2007 12:52 pm

si no es mucho preguntar quien os lleva la boda a cada una???
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants