Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Mar TGN » dj. feb. 15, 2007 12:29 pm

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Mar TGN
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: Mar TGN » dj. feb. 15, 2007 12:30 pm

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Mar TGN

EntradaAutor: Mar TGN » dj. feb. 15, 2007 12:33 pm

Mar TGN

EntradaAutor: Mar TGN » dj. feb. 15, 2007 12:36 pm

ALAAAAAAA, VENGA FOTOS, VENGA FOTOS, JAJAJA! A VER SI ASÍ SUBIMOS EL POST Y LO PONEMOS EN PRIMERA PLANA!!!!!!!!!

ADEMÁS, COMO DICE SYRAH, QUE OS HA PASADO A TODAS????? QUE HANDAIS ESTRESADAS CON LOS PREPARATIVOS????, MIRA QUE YO ES DECIR "BODA" Y ME ATACO DE LOS NERVIOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!
JEJEJE, UN BESITO A TODASSSSSSSSSSSS.
Mar TGN

EntradaAutor: Bandi » dv. feb. 16, 2007 10:27 am

Hola Cal Blayeres!!!

Per fi m'han trucat per fer el trast del menú!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ImatgeImatgeImatge
Hi anem el dia 9 de Març!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ImatgeImatgeImatge

Tinc unes ganes!!! Imatge

Ei noies que ja hi heu anat...: els centres de taula què tal son? Són moderns? O potser massa exagerats? Els que entren en el preu estan bé? O tots els "xulos" has de pagar suplement???Imatge

Ja m'explicareu... AH!!! jo també m'he comprat les sabates! El que passa és que les té el sabater pq em baixi una mica el taló... és que mai vaig amb talons i tinc por que semblar un pato!!! jajajajaImatge
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Syrah » dv. feb. 16, 2007 7:35 pm

EEii Bandi!!! Jo tinc exactament el mateix problema que tu, tampoc vaig mai amb tacons i tinc por de caure aquell dia, total que hauré de prcticar tot el mes.
Els centres de taules són macos, alguns diria jo que hi has d'entendre d'art perquè t'agradin, massa moderns pel meu gust, i en el meu cas, els que m'agradaven si que tenien suplement, tinc aqui tota la llista de centres de taula, si demà arreglo l'escaner te la penjo perque els vegis!!
Mar, ar m'has obligat a preguntar-te a quin restaurant treballes?? no en coneixo cap o pocs de tarragona, jo dino els dijous a la tagliatella, o al Llagut, i llavors me deixat caure algun dia pel forti de la reina, i pocs llocs mes, que ara vaig a classe amb horari de tarda i si dino molt m'adormo a classe!!! Si em vols explicar on treballes, no hi ha cap compromís!!!!!
Qui va a fer el tast demà??? espero que expliqueu anècdotes!!!!
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: Syrah » dv. feb. 16, 2007 7:38 pm

Ahh m'he deixat una cosa, me proposat deixar de mossegar-me les ungles d'aqui a la boda, encara que ja se que no ho aconseguiré, m'agradaria poder fer-ho i es que són tants anys el maleït vici!!!!!!
Teniu algun truc o algo, es que no crec que ho aconsegueixi!!!! Doneu-me ànims que els necessito, aixo es pitjor que fumar casi!!!
Syrah

EntradaAutor: Bandi » ds. feb. 17, 2007 7:56 pm

Hola Syrah!!!

Si poguessis escanejar les fotos dels centres em faries un favor...! Ja em diràs alguna cosa!

I mooolts ànims per lo de les ungles!!! L'únic que conec per deixar-ho és aquell pintaungles que té mal gust i així quan t'ho poses a la boca el mal gust fa que no te les mosseguis... ecs! Pensa en el casament i això et donarà forces!!! Has d'estar preciosa!!! Fins a les ungles!!! jejejeje!ImatgeImatgeImatge
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Syrah » dg. feb. 18, 2007 9:06 pm

Ei Bandi te enviat un privat amb els centres escanejats, els hagués penjt al forum però no es veu gairé bé però si algu mes te interès els penjo!!
Algú aquest cap de setmana feia prova de menú no?? a veure que expliquen. Jo avui tinc molta ressaca del carnaval i es que mai havia rigut tant em sembla, ens ho vam passar molt bé!! Feiem tanta pena que vam estar tota la nit rient!! i vosaltres que, heu fet algo???
Syrah

degustación menu

EntradaAutor: MIRIAM2007 » dg. feb. 18, 2007 10:56 pm

Hola, este fin de semana hemos ido a elegir el menú nos casamos el próximo 16 de junio en el castillo de Tamarit. Nos acompañó toda la degustación Jordi y será la persona que estará con nosotros el día de nuestra boda. Bueno a lo que os interasa: el aperitivo nos parecio muy bueno, viene muy bien presentado. Los platos están muy bien tanto lo primeros como los segundos, luego el pre-postre y los postres que son muy buenos. Luego pasas a elegir el mantel y los centros de mesa, para nuestro gusto son quizás un poco modernos o no sé a mi personalmente no me acabaron de gustar mucho, la opción de las velas nos gustó más pero claro se tiene que pagar... En conclusión salimos muy contentos del sitio... y espero también vuestros comentarios.
MIRIAM2007

Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 02, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: Bandi » dl. feb. 19, 2007 10:43 am

Gràcies una altra vegada per escanejar els centres Syrah!!!

ImatgeImatgeImatge
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Miskah » dl. feb. 19, 2007 10:43 am

Syrah, em pots enviar a mi també les fotos dels centres de taula?

Moltes gracias wapa, és que em fa molta ilusió veure'ls!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Syrah » dl. feb. 19, 2007 2:54 pm

Eii, veig que totes mes o meys esteu interessades en els centres de taula, no patiu quan pugui els penjaré però es que ho tinc al meu ordinador i ara estic aqui a la facultat avui quan arribi a casa ho intentaré penjar!!
També en el mateix paper hi ha lo de les minutes, extres varis, i cosetes d'aquestes, però no patiu quan feu la prova del menú us ho regalen, però de totes formes ho penjo quan tingui un minut!!
Que mes cosetes a explicar, ningu es va disfraçar o que?? Com porteu els nervis, cada cop ens queda menys!!!
Syrah

EntradaAutor: Syrah » dl. feb. 19, 2007 7:54 pm

els trec que es veuen fatal
Syrah l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 20, 2007 8:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Syrah

EntradaAutor: Syrah » dl. feb. 19, 2007 7:56 pm

edito el text dels centres perque ja no te sentit, perque no se borrar-lo
Syrah l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 20, 2007 8:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Syrah

EntradaAutor: sperezca » dl. feb. 19, 2007 9:42 pm

Hola chicas, yo elegí el 4R. Era el que más me gustó. Además ya lo tenia visto de junio pasado cuando fui a Can Bonastre a verlo todo montado. Hay fotos más atrás, por si quereis echar un ojo.
Ahora estamos con el tema autocar. Aún no nos hemos decidido por ninguno.
Un saludo a todas.
sperezca

Entrades: 63
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 5:09 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: Syrah » dj. feb. 22, 2007 2:25 pm

JA TINS LES INVITACIONS!!!! per fi, ja les tinc a casa, ara només em queda escriure els noms i començar a donar-les, perquè tinc molta gent que es monta les vacances a partir de la meva boda per tant les donaré ara, ja, perque tothom ho pugui combinar!! Quina il·lusió!!

I que us passa a totes, bé si no escribiu serà com un blog personal meu, perque algun lloc he de parlar de la boda no?? que a les meves amigues no els explico el mínim detall!!!!!! jaja que esperin!

Bé el següent pas: les sabates!! i les proves de menú que?? no expliqueu res?? Espero que us diverteixin els meus monolegs, perque em sembla que només parlo jo!!!
Syrah

EntradaAutor: Bandi » dj. feb. 22, 2007 2:37 pm

Tanquil·la Syrah jo m'ho apsso molt bé llegint els teus monòlegs!!! Aquí estem pel que necessitis...! :-()-)

Nosaltres també ens acaben d'acabar les invitacions!!! Tinc unes ganes de encartar-les i posar-los-hi els noms... Vull repartir-les!!! jejejeje! :-)) :-)) :-))

Les que heu fet les proves... no teniu res més a explicar-nos???

On sou noies?
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Mar TGN » dj. feb. 22, 2007 8:49 pm

hola chicasssssss, he estado unos dias incomunada! q ilusiónnnn!!!! asi que las cosas poco a poco ya se encarrilan!
Syrah ya tienes las invitacones? que bien! a ver cuando nos pones una fotito ( que yo ya os las colgué aquí eh??, jejeje) AH, POR CIERTO: (te contesto a la pregunta del rest. q me hiciste) HE TRABAJADO EN MUCHOS PERO AL QUE M REFERIA COMO EL MEJOR ES EL FORTÍ DE LA REINA, PERO CON DIFERENCIA, he llegado a ver en otros restaurantes verdaderas pifias que hasta a mi me daba verguenza, pero en fin...esperemos que no tenga nada que ver con nuestra GRAN BODA CON CAL BLAY! Y con referencia a los zapatos.... QUE PASA? QUE LOS MIOS NO OS HAN GUSTADO? JOOOOOO, QUE DECEPCIÓN, ninguna me escribió nada al respecto, buenoooo no a todas nos tiene que gustar lo mismo, para gustos los colores! UN besote!

MIRIAM2007 quien te atendiÓ para la boda en el castillo? AGPLANING? Q alegria ver que las pruebas de los menús son todo un éxito, gracias por darnos buenas noticias!

Bandi enhorabuena por acabar las invitaciones! te digo lo mismo que ha Syrah, espero qe cuelgues las fotitos para ver como te han quedado! y espero que no tardeis tanto como yo en poneroslas, jajaja! un saludo guapa!
Mar TGN

EntradaAutor: Bandi » dv. feb. 23, 2007 8:29 am

Hola!

Mar: ho sento per no haver-te dit res de les sabates!!! Sóc un despiste!!! Estan molt bé! No són les típiques sabates... la civella aquesta grossa que tenen davant del turmell les fa més atrevides! [img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/good.gif[/img] Sorry per no haver-te dit res!!! Com a penitència faré una foto a les meves i les penjaré perque em poseu el que penseu vosaltres!

També faré una foto de les invitacions!!! A veure si tinc temps aquest weekend...!Imatge
Imatge
Bandi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants