RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Bandi » dc. abr. 26, 2006 3:04 pm

Hola a totes!
Jo he mirat lo del Castell de Tamarit des de Christian Services i des de Cal Blay.
Pel que fa al lloguer del castell et fan pagar el mateix (3000€!!!), l'única diferència son els menus que et poden ofertar els diferents caterings, minim de comensals que demanen..., per això preguntava si algú sabia una altra manera de fer el banquet al castell.

A part, Moltes gàcies Eli pels dos llocs que em dius, ja m'he posat mans a la obra i he enviat un e-mail a cada lloc perquè em donin informació. Que faria sense aquest forum i totes vosaltres!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Taty25 » dc. abr. 26, 2006 8:33 pm

Hola Chicas!

Yo también me caso en el Castell de Tamarit el 2007. Yo lo he cogido con CHristian Service, que es por donde lo cogio una chica que conozco que se caso el año pasado. Los de Cal Blay no los conozco y no se si hay opcion de hacerlo con ellos.... Respecto a lo del alquiler de 3000 euros, creo que lo pagas si no llegas a 150 invitados. Nosotros seguramente no llegaremos, pero no se como nos la haran al final...
Taty25
:: núvia experimentada

Entrades: 426
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 7:31 pm

EntradaAutor: Eli_Jose » dv. abr. 28, 2006 6:06 pm

Donde estais xicas? :-///: :-///: :-///: :-///: LLUNETA-FAR- NOELIASANTI...( y todas las demas que no me se los nombres de todas)
K ya lo teneis todo listo?
Hoooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url] www.nuvis.org/joseieli/
Eli_Jose
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1029
Membre des de: dg. nov. 13, 2005 11:26 pm

EntradaAutor: lluneta » dv. abr. 28, 2006 7:36 pm

Buenaaaasss!!!!

Hola boniques!!! Eli, tens tota la raó aki la gent ha marxat de pont, fa dies que la gent no explica masses cosetes, aixxxxxxx, que us haurem de posar falta, eh?????? ::-)

Pues jo ja tinc fotògraf i video >.-<: >.-<: >.-<: , ja sé que em repeteixo més que l'all, però es que estic hiper contenta :mu:: :mu::
Imatge
[/url]
lluneta

Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: lluneta » dv. abr. 28, 2006 7:43 pm

Per cert, bandi bienvenoida al foro de las tarragoninas :-()-) , ya sabes aki nos tienes para lo que necesites....y más...jejejej :-)

Eli, al final te quedas con el restaurante o no?, habeis reservado ya? cuenta cuenta!!!!

Bandi tant el Castell de Tamarit com la Boella son dos llocs preciosos, amb un paisatge preciós, a mi m'encanten però se'ns n'anava una mica del pressupost i només ens vam informar d'ells al tot nuvis; els altres que comentes no et puc dir res, ja que no sé quins són :-(

Noelia, on ets? t'has perdut amb el pis? Com va l'amoblament?

Far!!!! si, si, hasta septiembre descansaré un poquillo del tema bodorrio, y por lo que hace a vestidos y bodas también tengo unas cuantas antes de la mía, asi que.....
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: Bandi » dl. maig 01, 2006 3:57 pm

Hola a totes!!!
Com ha anat el pont? Heu aprofitat els dies?
Nosaltres ens hem quedat i ens hem posat "mans a l'obra", que ja era hora, per anar a veure diferents espais on fer el banquet.
Primer vam anar a Masia Torreblanca, quina passada, tot va ser molt bunik : ban : , el lloc no és molt gran , però suficient pel que volem muntar. I després vam anar a Masia Campau. Un lloc ben diferent, ja que no tenen cap sala especial per celebrar l'apat, sinó que et reparteixen per la masia... nu sé, potser massa diferent...
Algú ha anat a alguna boda a Masia Torreblanca??? Em podria explicar què tal?
Ah! Gràcies lluneta per la benvinguda, espero poder ajudar a algú com vosaltres ho feu amb mi! :-)ok:
Bandi

EntradaAutor: Eli_Jose » dt. maig 02, 2006 3:40 pm

Hola lluneta!!! :mu::
Aun no he ido al restaurante pero seguro k será ese. Tengo k ir para acabar de hacer unas preguntas pendientes y lugo tambien tengo k ir a cambiar la fexa de la iglesia haber k me dicen.
K ganas tengo de tenerlo por lo menos eso, aunke yo creo k no cojo nada pork AUN estoy esperando k mi xico me pida k nos casemos. :-( :-(
K poca gracia tienen estos hombres...
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: far » dt. maig 02, 2006 9:13 pm

EO GUAPAS!!!! q tal el puente??? a mi me ha sentado genial he estado en delta del Ebro con amigos y genial!!!

Bandi no conozco restaurante, ho sento!

Tengo dentro de dos semanas una boda y creo q me voy a fijar en todo!!!!!nunca me he fijado demasiado pero creo q sin querer voy a estar pendiente de todos los detalles!!!bueno si veo algo q no se me ha ocurrido ya os lo comentaré para tener más ideas.

Un beso a todas!!!
far

Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: lluneta » dj. maig 04, 2006 3:15 pm

Hola Far!!!!

El puente muy bien....descansando!!! :--=-)

Pues yo fui al Delta en semana santa, y estuvo muy y muy bien, es relajante, precioso, y se come de maravilla!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: nys » dv. maig 05, 2006 5:22 pm

Hooooooolllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : ban : : ban : : ban : : ban : :mu:: :mu:: :mu::
per fi trobo una estoneta per conectar-me i dir-vos alguna cosa!!!!
el amoblament genial el que havien de portar ja ho han portat i de moment tenim una habitació buida i així es queda, uuufff. ara estic super liada amb la feina i preparant oposicions així que els proxims dies potser también tindre poc temps :-( :-( :-( :-(

LLUNETA que guay ja tens fotograf :-///: :-///: :-///:
jo per no trencar el costum seré l'última.... pero ja hem anat a veure un >.-<: >.-<: ens ha agradat pero no ens ha acabat de convencer... quin has agafat tu lluneta, si dius que esta tant bé potser que li donarem un copet d'ull.
això que dieu de descansar fins al setembre, doncs... no se perque com abans fem coses abans ens ho treiem, ho dic per que a última hoa no ens trobem amb moltes coses per fer. be jo es que aquest pròxim any el tinc molt saturadet i no tindré gaire temps, així potser aprofito per avançar en tot el que pugui.

Bé, que no he dit res!! benvingudes a totes les noves incorporacions :-)ok: :-)ok: :-)ok: aviam si ens anem animant que hi ha post que gairebe porten 200 pag.

be ja acabo amb el rotllo, això passa per no escriure en tant de temps.
petons per totes :-)0(-:
Noelia y Santi 30/06/2007
www.nuvis.org/noeliaysanti

Imatge
[/url]
nys
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 2:57 pm

EntradaAutor: Eli_Jose » dl. maig 08, 2006 3:11 pm

Hola xicas k tal?
Ya hacia dias que no me conectaba...
Bueno, tengo noticias YA ME HA PEDIDO QUE NOS CASEMOS!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Fue este sabado me llevo al roc de sant caieta (creo que se escribe así) es un sitio muy bonito en la playa y me lo pidio al atardecer en la orilla del mar, estaba super nerioso!!! Fue muy bonito, luego nos fuimos a cenar a un restaurante que estubimos muy bien porque estabamos practicamente solos y despues de cenar para casita a acabar de celebrarlo :llit::
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: Eli_Jose » dl. maig 08, 2006 3:17 pm

Por cierto xicas este finde me voy de despedida!!!! :-)ok: :-)ok:
Y la semana que viene de boda, se casa mi hermano :-):-):-): ya os hare una cronica de las dos cosas.
Bandi que tal ya has encontrado algun restaurante que te guste?
Y tu lluneta que tal todo ya has mirado alguna cosilla mas?
Y las demas que tal estais ya se k noeliasanti estan muy liados y tu far?
si me he dejado a alguien lo siento, ahora os repaso a todas!! :-)
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: Eli_Jose » dl. maig 08, 2006 3:19 pm

Veo que me he dejado unas cuantas sorry un saludo a todas!!!
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: lluneta » dl. maig 08, 2006 3:29 pm

Eli enhorabuena!!!!!! Que il.lusión, verdad? y que romántico tu chico!!!!!! :-()-) :-()-) ya lo habeis dicho a la family y demás?

Tu cuenta todos los detallitos del bodorrio, eh????? que así vamos cojiendo ideas, ok?

Noelia el meu fotògraf es diu Fortuny i es de Constantí, si t'interessa et passo el telefon i la direcció en un MSG privat, vale?

muakis : besito :
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: Bandi » dl. maig 08, 2006 3:56 pm

Felicitats Eli!!!
Segur que va ser super-maco i romàntic... el Roc és un dels paisatges més bonics de les comarques tarragonines. Ja teniu dia? i lloc? ves-nos explicant com van els preparatius... i del casament del teu germà ens n'has de fer una crònica detallada!

Noelia: espero que et passin aquests dies tan atrafagats i puguis anar fent els preparatius del teu casament amb més calma... ja ens explicaras.

Pel què fa al meu casament estic en la setmana crítica de decidir on fem el banquet!!! Aquest cap de setmana vam anar a veure els últims dos llocs que voliem coneixer abans de decidir-nos... i el diumenge a la tarda vam reduir-los als dos més detacats...
Vosaltres coneixeu Mas dels Vivencs i Masia Torreblanca? Algú em pot donar la seva opinió? No sabem per quin decidir-nos... un té uns avantatges i l'altre unes altres... alguna suggerència? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Bandi

EntradaAutor: lluneta » dl. maig 08, 2006 4:14 pm

Bandi, jo vaig anar a un casament a Mas dels Vivens a finals de l'any passat, i el casament va estar molt i molt bé.
El lloc es preciós, l'aperitiu al voltant d'una mena de llac, rodejats d'arbres i pins, l'entorn molt bonic, i després el saló es amplíssim, sense columnes, allà mateix vam fer el ball i la festa.
El menjar exquisit, la veritat es que es un lloc preciós i el casament en general va ser una passada!!!!
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: Bandi » dt. maig 09, 2006 2:35 pm

Gràcies Luneta!!!
Veig que ho tindré complicat... Algú ha anat a un casament a Masia Torreblanca??? Necessito una crònica...
I en el tema del menjar, creieu que és millor el Catering Cal Blay o els de Mas dels Vivencs??? Espero les vostres opinions...
Bandi

EntradaAutor: Eli_Jose » dt. maig 09, 2006 2:50 pm

Hola lluneta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Estoy muy contenta mi familia ya lo sabia que nos ibamos a casar lo que no les he dixo es lo del anillo este finde se lo enseñare. :-()-) :-()-)
Lo de la boda no os preocupeis que ya os dare todos los detalles.
Bandi que complicado lo de buscar restaurante eh? Yo aun no lo tengo reservado espero que para despues de la boda ya vaya a reservarlo porque sino me quedare sin :--(
Yo no he ido a ninguna boda a la masia torreblanca pero cuando estube en la feria y hable con los de cal blay me dieron muxa confianza. Pero eso eres tu misma, a ti cual te convenze mas?

POR CIERTO QUE DIAS OS CASAIS TODAS?
Yo si todo va bien el 14 de abril a las 18:00h.( iglesia del vendrell y restaurante priorat de banyeres)
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: Aniti » dc. maig 10, 2006 12:07 pm

Holaaaa guapass que tal ??
Este sabado pasado estube de boda en Mas Sedó y estubo bien, el aperitivo super bien pero la zona un poco oscura, y la cena un poco floja :--( pero bueno no estubo mal .
Este sabado ya he quedado con la chica de Termes para ver el hotel, haver si me me convenze y reservo yaaa!!! Este va ha ser el ultimo restaurante que voy a mirar y decidiré.
Bueno chicas que vaya bien suerte!! :-///:
Besos :-)ok:
Aniti

Entrades: 101
Membre des de: dt. març 21, 2006 11:10 pm

EntradaAutor: lluneta » dc. maig 10, 2006 4:05 pm

Hola guapes,

Eli pues nosotros nos casamos el 15 de septiembre a las 18:00 h, y el convite es en el Termes de Montbrió.
El otro dia decidimos que este año, el dia 15 de Septiembre nos iremos los dos en plan cenita romántica :-)---(-: en el Termes a cenar, a celebrar la cuenta atrás!!!!
Aishhhhhhhh >.-<: >.-<: >.-<: :mu::
Aniti ya contarás que tal te va en la última búsqueda..jejjejej....y qué decidís, ok? A nosotros personalmente Mas Sedó no nos gustó demasiado, y lo descartamos bastante al principio...

Bandi: de res dona!!!! Només faltaria, aki estem per ajudar en lo que bonament poguem...tant de bo puguis decidir el restaurant que més t'agradi sense tenir cap mena de dubte!!!! ja ens explicaràs...
Imatge
[/url]
lluneta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants