Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Bandi » dl. feb. 05, 2007 7:11 pm

Ooooohhhhh!!!!!!!!!

Ara que em decideixo a trucar i el Jordi té el mobil apagat i a la botiga no em contesten... estic GAFE!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-( :-( :-(
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Mar TGN » dl. feb. 05, 2007 7:11 pm

jejeje, a ver que te dicen...ya me contarás...

Imatge
Mar TGN
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: Bandi » dl. feb. 05, 2007 7:12 pm

Us mantindré informades!!! jejejeje!
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Mar TGN » dl. feb. 05, 2007 7:15 pm

jooooooo, que rabiaaaaaaaa!!!!!! bueno a ver mañana si tienes más suerte.

Lo demás como lo llevas????

Imatge
Mar TGN

EntradaAutor: Syrah » dl. feb. 05, 2007 8:08 pm

Eii noies que me perdut??? Bandi encara no t'han trucat?? però si jo em caso el 28 de Juliol i faig la prova aquest dissabte, no entenc res!!! sincerament truca-hi!!
Mar quina il·lusió que ja t'hagin trucat, i fas la prova a Joan sardà quina gràcia, ja em diràs si t'agrada el lloc i tot això, jo també faig la prova allà aquest dissabte, i la boda, es clar!

Doncs, jo noies, ja tinc vestit, aquest dematí m'han agafat les mides, talla, tot i ja està demanat, és preciós, però no es de pronovias, és d'una altre casa, a pronovias no em van agradar els estils. Ús explicaré com és i us penjaré fotos mes endevant, perque em consta que hi ha amigues que llegeixen el que escric i no els donaré la exclusiva de saber-ho!! No se com ho faré, pero ja us ho ensenyaré!!

Em falten les sabates, Mar on has anat exactament tu??
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: sperezca » dl. feb. 05, 2007 8:37 pm

Hola chicas, no os pude enviar más fotos pq tuve problemas con internet.
Os pongo el resto.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sperezca

Entrades: 63
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 5:09 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: sperezca » dl. feb. 05, 2007 8:38 pm

+ +
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sperezca

EntradaAutor: sperezca » dl. feb. 05, 2007 8:39 pm

+ +
sperezca

EntradaAutor: Syrah » dl. feb. 05, 2007 9:09 pm

sperezca és una passada!!!!!!! Espero jo penjar les fotos també aquest dissabte!!! el tracte que tal va estar? i els plats? ens podríes fer una mini crònica, si no tens molta feina no? UFFF quines ganessssssss!!!!!!
Syrah

16 de junio

EntradaAutor: MIRIAM2007 » dl. feb. 05, 2007 11:31 pm

Hola,

Este es mi primer mensaje, nos casamos el próximo día 16 de junio y vamos hacer la prueba el 16 de febrero a las 20h. Tengo muchas ganas de decidir el menú sera divertido!!! Espero vuestros comentarios para las que vayáis antes que yo! :-)---(-:
MIRIAM2007

Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 02, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: Miskah » dt. feb. 06, 2007 11:08 am

Benvinguda Miriam!!!!...informan's...on et cases? com portes els preparatius? :-) :-) :-)

Sperezca...quina bona pinta tots els plats...ja estic desitjant fer la proba, ja queda menys!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Bandi » dt. feb. 06, 2007 11:48 am

Ei noies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja hi he parlat!!!!!!!!!!!!! i m'han explicat que fan les proves per masies en lloc de per dates! Així que primer van fer Can Bonaste, ara estan fent Joan Sardà i després faran Masia Torreblanca. Així que fins que no acabeu totes les de Joan Sardà no ens tocarà a nosltres... m'ha previst per allà a mitjans-finals de Març...

Ja estic més trnaquil·la... com a mínim ja sé més o menys una data i amb les vostres cròniques de les vosltres proves aniré obrint boca per tenir pacìència fins que arribi la nostra prova. Quines ganes!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Mar TGN » dt. feb. 06, 2007 7:18 pm

bien hecho Bandi! m alegro que llamaras! ahora más tranquila no? total de aquí a marzo es un tiro de piedra. Un besito guapa.

Hola Miriam! bienvenida! q bien, empezamos a ser muchas! De donde eres y donde te casas? un saludo!

Sperezca, que pasada de platossssssssss, que bonitossssssssss!!!!!!!

Syrah guapa! que bien que ya tengas el vestido! Los zapatos...yo me los acabé comprando en Reus pero en Barcelona hay una tienda solo de zapatos de novia: "no vaguis descalça que et vesteixo" en la calle Roger de Lluria 116. Estuve allí y tienes zapatos chulisimos! Tambien puedes ir al Corte Ingles, tienen a parte de otros, la firma de Pura Lopez y a la de Sara Navarro ( de esta son los mios). En boulevar Rosa tambien tienes alguna cosita. Ya me dirás que tal guapa! un besote! a ver si puedo y mañana te pongo la fotito de los mios.

Miskah nena como lo llevas???? ya lo tienes todo??? Yo con lo que m lo voy a pasar en grande va a ser con la lenceria, jijiji, que picarona que soy! Me imagino a mi chico con la boca abierta y es que me troncho de risa...
Mar TGN

EntradaAutor: mam » dt. feb. 06, 2007 8:33 pm

Hola a todas,

Yo me caso en Joan Sarda el 30 de junio y voy a hacer la prueba el 24 de febrero, alguien la tiene ese día?

Por cierto vaya pinta que hacen los platos, gracias por colgarlas, así nos hacemos una idea de los posibles menus.

Yo ya tengo el vestido y los zapatos, son de pronovias las dos cosas. Me faltan las invitaciones, los regalos de los invitados, llamar al fotógrafo y al DJ. Espero no haberme dormido demasiado.

Respecto a los vestidos de las madres, alguien sabe algún sitio en BCN?. Es que mi madre me lo ha preguntado pero no tengo mucha idea.
mam

Entrades: 27
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 6:24 pm

EntradaAutor: Syrah » dt. feb. 06, 2007 9:03 pm

Ostres si que anem animant el post, si!!!
Miriam benvinguda!!!! Cada cop som més que divertit!!
Mam, tu et cases abans que jo i al mateix lloc que guai, et vindré a veure d'amagat!!! jaja es broma!!
Jo aquest dissabte tinc la prova i estic dels nervis, la meva sogra avui m'ha presentat ella soleta una llista de 102 convidats, i sumats al que teniem nosaltres serem un munt!! quin pal, però qualsevol li diu algo!!
Jo divendres vaig a mirar els detalls i acabar les invitacions, uff ja es va perfilant tot!

com aneu vosaltres?
Syrah

EntradaAutor: Bandi » dc. feb. 07, 2007 10:17 am

Veig que tothom ja va deixant les coses cada cop més tancades... que bé!!! Nosaltres aquest dissabte vam portar les invitacions a impremta! Ens han dit que en 15 dies les tindrem fetes... quines ganes de veure-les!

I pel que fa al vestit, i roba interior ja ho tinc! Ara em falten les sabates... vaig anar un dia a mirar a Bcn i no em va convencer res!!! Soc una indecisa! és que jo no vaig mai amb talons i m'agradarien unes sabates informals i totes les sabates que vaig veure son... no sé ja m'enteneu... m'assa d'arreglar...

Alguna de vosaltres coneix Barcelona i sabataries on pugui trobar sabates de núvia? Jo conec les del bulevard Rosa, les de Rambla Catalunya, el "no vagis descalça..." i també vaig anar mirar al corte ingles (que per cert no tenien quasi res!). Alguna sap d'algun lloc més?

Vaia rollo us he fotut! Espero que no us canseu de llegir!!! jejejeje!
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Bandi » dc. feb. 07, 2007 10:20 am

Ah! m'oblidava:

Benvinguda Miriram!!! Ja ens aniras explicant com ho portes tot!

Sperezca! Quins plats més guapos!!! Se'm fa la boca aigua! Gràcies per les fotos!!!
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Miskah » dc. feb. 07, 2007 1:39 pm

Nenes, que be, com es va animat això!!!!

Nosaltres anem a buscar avui les invitacions, les hem fet nosaltres i les tenim a l'imprenta. Aquest migdia anirà el meu xicot a buscar-les, quines ganes de veure-les!!!!!

Jo el tema vestit i sabates ja ho tinc. Bandi, has mirat les sabates a pronovias? Allà en tenen de molt maques!!!...clar que haig de dir jo que m'he agafat el vestit i les sabates allà...je je je :-) :-) :-) :-) :-)

Ara nomès em falta la roba interior, on podria mirar-la a Barcelona? Em podrieu dir llocs on trobar roba interior ben picarona...je je je...per aquesta ocasió tan especial?!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: sperezca » dc. feb. 07, 2007 5:39 pm

Hola chicas! Veo que esto se está animando.
Os explicaré un poco como fue todo. Ah y grácias por vuestros comentarios. La verdad es que todo estaba buenísimo. Estoy encantada de compartir con vosotras estos momentos.
Bueno lo primero que hicimos al llegar es dar una vuelta por la masia, la verdad es que no tiene nada que ver ahora en enero que en junio. Pero de todas formas está preciosa. Ya colgué algunas fotos en junio de una visita anterior. Bueno después nos recibió Josep en el salón. Había creo 3 parejas más con sus familiares en otras mesas repartidas por todo el salón. En el centro de la mesa había un recipiente de cristal de cierre hermético con un papel dentro. Nada más llegar me fijé porque dije "qué chulo, yo quiero uno igual!". Pues vaya, me empieza a explicar Josep como irán viniendo los platos y me dice dentro del recipiente tienes un pequeño folleto con los servicios que ofrecemos como Dj, flores, figuras para regalar, etc. y me dice "el bote te lo puedes llevar" No imaginais qué ilusión me hizo.
Empezamos con los snaks salados, y después nos sirvieron los aperitivos. Primero los frios y después los calientes. Poco a poco. Nos dieron un papel con los aperitivos, primeros y segundos que ibamos a probar para que señalaramos los que nos gustaban. En cada uno de ellos Josep nos explicaba un poco de cada, qué era, como lo preparaban, ......La verdad es que UN 10 PARA JOSEP! Estuvo muy atento.
Después nos sirvió fideuá que es lo que pedimos de bufet.
Y por último los minicocktels! que original! Me encantaron.

Chicas después sigo que ahora tengo que irme.
Un saludo.
sperezca

EntradaAutor: Mar TGN » dc. feb. 07, 2007 7:36 pm

jajaja, sperezca nos has dejado con la miel en los labiosssssss!!!

Bandi en Corte Ingles estuve este finde y le habian llegado colleciones nuevas, prueva a ver si te gusta algo... Tambien se que en Pilar Burgos te los hacen como los quieras con la tela que quieras...

BIENVENIDA MAM! como van esos nerviossss!!!!! ya nos queda poquito!

Syrah: pero entonces? Cuantos vais a ser nena????? Os va a salir por un ojo de la cara, jajaja. Por otro lado cuantos más seais mejor os lo pasareis! Nosotros calculamos 120 per. pero falta confirmación.

Miskah hace ilusión hacer las invitacion unos mismos verdad? como que lo aprecias no más pero si diferente! ya nos enseñarás que tal te quedaron!
Mar TGN

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants