RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: nys » dc. abr. 12, 2006 4:20 pm

hola noies acabo de veure un post on es parla dels espectacles que es faran a les bodes (caricatures, cambrers falsos...) la veritat es la primera vegada que ho sento. vosaltres en fareu? heu vist mai algun en alguna boda?
Noelia y Santi 30/06/2007
www.nuvis.org/noeliaysanti

[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
nys
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 2:57 pm

EntradaAutor: lapita » dc. abr. 12, 2006 7:13 pm

hola wapes!!!!! ja feia dies que no he pogut escriure, es que me he canviat de feina i la veritat que estic molt liada.......
noeliasanti no he pogut penjar la foto perque no he trobat cap que estigui mes o menys bé.... jejeje sempre sortim fem el tonto :-///: m'alegro molt per lo dels teus mobles, la veritat que quan els tens a casa ja montats sembla que sigui un altre pis...
far jo em caso a l'ermita de Tamarit i és molt bonica, encara que és molt petita i nosaltres no sé si podran estar dintre tots, peró jo feia molt de temps que em volia casar allá. Per parlar amb el mossen has d'anar a l'esglesia de La Mora
uuffff!!!!! jo em deixo lo dels regalets i invitacions i tot lo demés per gener o febrer de l'any vinent, ja estic agobiada només de pensar k m'ho haig de mirar com la lluneta eh??? , però ja tinc clar a on ho faré a e-ventus, és una botiga de bcn i son molt divertides i originals

per cert a mi m'haureu de dir més endevant llocs guapos a tgn on poder anar a makillar-me pk jo no en conec, com k sóc de bcn......

bueno noies vaig a estudiar una miketa.
un peto a totes

lapita :mu::
lapita

Entrades: 7
Membre des de: dv. març 03, 2006 8:58 pm

EntradaAutor: far » dc. abr. 12, 2006 11:54 pm

Hola guapas!!!!! q tal las fiestas?!, bueno si tenéis, yo hasta el viernes nada, pero iré a Torre, creo q va a hacer mal tiempo, pero bueno, da igual, a disfrutar de un finde largo!, a lo mejor aprovecho y hablo con los curas o voy a las ermitas para ver cual me convence, el problema será q con todo lo de Semana Santa no creo que pueda solucionar nada.
Bueno un beso a todas, q vaya bien!!
far
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: mbr » dj. abr. 13, 2006 1:38 pm

hola chicas!!!!!!!! bueno.las fiestas bien, lo bueno es que no hay cole y lo malo es que se hacercan las oposiciones y esta semana hay que estudiar mucho.........mañana nos vamos al pueblo de mi novio a repartir las invitaciones y no vuelvo hasta el domingo,estara guay pero no podré estudiar alli.y vosotras que tal van las fiestas?
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: Aniti » dl. abr. 17, 2006 10:57 am

HOLA A TOTES!!!! A les noies que han estat a les Termes de Montbrió, els salons tenen columnes?????
Es una cosa que no m'agrada! Volem anar-l'ho a veure algun dia pero sempre estem liatss!!
Gràcies! Petons a totes :-)) :-)ok:
Aniti

Entrades: 101
Membre des de: dt. març 21, 2006 11:10 pm

EntradaAutor: lluneta » dl. abr. 17, 2006 11:01 am

Hola xiquetes!!!!!!!!

Aniti, en realció a lo que preguntes del Termes, el saló de dalt, que es on jo ho faig, no té columnes, i el de baix en té però em sembla que només 4. Tots 2 salons són molt xulos. Però pots escollir.
Imatge
[/url]
lluneta
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: nys » dl. abr. 17, 2006 12:09 pm

hola guapes!!!! avui ja es l'últim dia de festa :-( :-( :-( , com us ha anat a totes??, jo m'ho he pres de "relax" :mu:: ens hem quedat per a qui. ens ho hem pres amb tanta tranquilitat que ni tant sols hem anat a veure fotografs!!!! som un cas!! a veure si aquesta semana que entra que ja sera mes "normal" fem un pensament. la veritat es q em fa molta mandra mirar el fotograf pq no tinc les coses gaire clares ( en qüestio preus, que ofereixen, qualitat...) es a dir si oferisin el mateix doncs compares i el q mes tragada dincs l'agafes pero com cada un et presenta coses molt diferents doncs qualsevol es decideix :hmm:: :hmm::
un dels que vlem anar a veure crec q es diu punt de vista. en teniu alguna referencia??
petons guapes :-()-)
Noelia y Santi 30/06/2007
www.nuvis.org/noeliaysanti

Imatge
[/url]
nys

Entrades: 143
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 2:57 pm

EntradaAutor: Aniti » dc. abr. 19, 2006 9:48 am

HOLA CHICAS!!!
Este sabado iré a Termes de Montbrió a ver que tal y el domingo iré a pedir fecha de boda, a ver si el el lunes os puedo decir que ya tengo FECHA Y RESTAURANTE!!!!! que ya tengo unas ganas... :-()-)
Y el fotografo tendré que empezar a mirar ya o aun es pronto para septiembre 2007??
Una amiga mia le hicieron las fotos el RIUS de Torredembarra el año pasado y el album de fotos es precioso, me gustó muchísimo.
Bueno besos a todas chao :-):-):-): :-)ok:
Aniti

EntradaAutor: lluneta » ds. abr. 22, 2006 11:25 am

Noies!!!!!!!

Acabo de reservar el fotògraf i el vídeo, ara ja sí que és definitiu!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: :: orrr:: :: orrr:: :-///: :-///: :-);-):-)
UFFFFFFFFFFFF.........quina tranquilitat.....

La veritat es que ens ha agradat molt....tant les fotos com el video; són molt frescos i originals, a més també et fan fotos i video de la pre-boda uns mesos abans del casament per tenir també un record, ens ha ensenyat exemples d'altres bodes i es xulíssim!!!!!!

Aniti ja ens explicaràs com a anat el tema del restaurant, ok?

muakis :-()-)
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: Eli_Jose » ds. abr. 22, 2006 3:48 pm

Hola lo primero de todo me presento soy Eli, acabo de ver este post y yo seguramente me cogere el restaurante en tarragona pero no en tarragona ciudad.
Yo vivo en vendrell así que la iglesia será la de vendrell que es muy xula y el restaurante lo mas seguro que será el priorat de banyeres que está en banyeres a 15 min en coxe +o-. :hmm::
Que difil es esto de escoger restaurante uffff :-/
Alguien de vosotros conoce este restaurante?
Veo que teneis ya muxas cosas ya cogidas que envidia a mi aun me keda muxo por hacer. :-( :-(
Me alegro muxo por todas vosotras que ya teneis todo escogido. :-)ok:
Imatge
[/url] www.nuvis.org/joseieli/
Eli_Jose

Entrades: 1029
Membre des de: dg. nov. 13, 2005 11:26 pm

EntradaAutor: lluneta » dg. abr. 23, 2006 10:47 am

Hola Eli!!!!!

Benvinguda al post, la veritat es que escollir restaurant per a mi va ser de lo més complicat, tot i que tenia alguna referència vam voler veure'n uns quants, més tota la info que vam agafar a la fira de
"Tot Nuvis" .... jejeejee, la veritat, i no es conya, vaig fins i tot tenir mal de cap, mal sons i somnis de coses de restaurants.....horrorros!!!!!! :-)

El restaurant que comentes no el conec (no conec massa la zona del vendrell), tu tranquila, no t'agobiïs!!!! ja ens comentaràs què decideixes....

:-()-)
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: Aniti » dl. abr. 24, 2006 12:03 pm

Hola noies!
Al final res de res, ni iglesia, ni Termes, no vem anar a cap lloc :-( .
D'aquí a dues setmanes vaig de boda a Mas Sedó, ja us comentaré com a anat per si alguna está interesada en celebrar el convit a Mas Sedó.

I després de la boda y les comunions que tenim ja no hi haurà excusa pero no anar a mirar!!! i pobre d'ell que hem digui que no!!!! que aquest pas ens casem al 2008!!! :-):-):-):
Bueno noies sort!!! :-))
Aniti

Comencem...

EntradaAutor: Bandi » dl. abr. 24, 2006 12:27 pm

Hola noies!
Acabo de registrar-me i estic alucinant de la feina que m'espera...!!! :o-o:
Nosaltres encara no tenim data, però ens fa gràcia la primavera del 2007. Ara estem mirant restaurants per la zona del Penedès-Tarragones on fer el banquet.
La setman passada vam anar a La Boella: les instal·lacions son genials, pero el preu es una mica car, contant que et posen un minim de persones i si no hi arribes pagues un suplement...
El dia 29 anem a la Masia Torreblanca (entre Vilafranca i Vilanova): pel què ens han dit està molt bé, ja us explicaré!
També anirem a veure el Castell de Tamarit que és preciós, però m'han dit que el preu és més preciós encara... jejeje!!!
Si teniu idees de llocs on celebrar el banquet i que a més es pugui fer el casament en una ermita me'ls podrieu dir??? :-()-) Gràcies!
Espero la vostra ajuda!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Eli_Jose » dl. abr. 24, 2006 2:26 pm

Hola lluneta y a todas las demás seguramente cogeremos al final este restaurante xk ya los he mirado todos!!!!!!!!!!!!!!!!! :star::
El sabado vimos a una pareja que se casó allí el año pasado y nos han dixo k muy bien :-)ok: que si se volvieran a casar lo harian allí otra vez y me han dejado más tranquila. :-)
Nosotrtos no seremos muxos quizas seamos 60 o por ahi, ya que yo no tengo casi nada de familia :-( y los restaurantes que hemos visto son salones muy grandes y te hacen pagar suplemento por ser menos de x personas y este restaurante que hemos visto la sala es mas pequeña.
No se, es tan complicado.... : muaahhhh :
Yo tambien tengo pesadillas y a veces de tanto darle vueltas a la cabeza me cuesta dormir.
YO NO PENSABA QUE FUERA TA DIFICIL ESTO DE CASARSE!!!
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: Eli_Jose » dl. abr. 24, 2006 2:35 pm

Hola Bandi primero de todo bienvenida al foro!!! >.-<: >.-<:
Yo he mirado un montón de restaurantes por el penedes así k si tienes dudas de alguno quizas te pueda ayudar.
El de torreblanca es del catering de cal blay???
En el castillo de tamarit te cobran por ser menos de x personas y el alquiler de el castillo es de 3000 euros. :--(
Cuantos vais a ser?
Tambien tienes en sant cugat sesgarrigues la torre del gall pero lo dixo cualquier cosa ya sabes aqui estamos para lo que quieras.
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: Bandi » dl. abr. 24, 2006 3:38 pm

Hola Eli_Jose!!! I a tothom, clar!
Primer de tot gràcies per oferir-te!
Pel que fa a la gent que serem jo crec que com a molt serem uns 80 més o menys... en tot cas menys de 100 segur!
I lo de la Masia Torreblanca sí que ho porta el catering Cal Blay, en saps alguna cosa? T'han parlat d'ells?
Nosaltres busquem alguna cosa intima, a poder ser una masia o castell per fer tant el casament com el banquet, si se t'acud alguna cosa per aquestes contrades, ja saps...
Fins a la proxima...

Thank You! :-///:
Bandi

EntradaAutor: far » dl. abr. 24, 2006 10:13 pm

HOLA!!!!! bienvenidas guapas!!!, yo me caso en castell de Tamarit y mínimo son 150 personas, y sino te hacen pagar algo, pero una amiga de mi cuñada lo hizo alli, en ppio eran 150 y al final se quedaron en 115 y me dijo q les dijeron que les harían pagar algo pero al final se lo perdonaron y no pagaron nada, pero bueno no se puede contar con esto, porq a l mejor ese día les dió por ahi.

Por vendrell hay una masía que creo es muy chula que fue mi madre a una boda, pero creo es cara, se llama heretat Sabartes o algo así.

AHHHH LLuneta!!! q bien ya tienes fotógrafo!!!!! yo creo que ya nos podemos olvidar durante un tiempo de las cosas de la boda, al menos hasta setiembre!!, aunque la gente ya me pregunta por el vestido!!, q adelantados!! antes de mi boda tengo 5 bodas!!!así que primero me tengo que preocupar por otros vestidos, que ruina el 07!!

Besos a todas!!
far

EntradaAutor: Bandi » dt. abr. 25, 2006 5:08 pm

Hola far!
El que m'expliques de l'amiga de la teva cunyada, saps amb quin catering ho va fer? És que m'han comentat que dins al Castell de Tamerit es pot fer amb diferents caterings i potser no tots tenen les mateixes condicions pel que fa al número d'invitats...
Si hi ha algú que sàpiga quins càterings hi operen o algunes condicions... ENDAVANT!!! I MOOOLTES GRÀCIES PER AVANÇAT!!! :-)ok:
Bandi

EntradaAutor: Eli_Jose » dt. abr. 25, 2006 10:25 pm

Hola Bandi.
Del catering Cal Blay se que tiene 3 masias la mas barata creo que va sobre 115 euros para 80 personas lo que no me acuerdo si ya llevaba el iva :hmm:: :hmm::
Nosotros estuvimos hablando con ellos como 1 hora en la fira de l'hospitalet y el xico que nos atendió muy bien, tu eliges la manteleria, los cntros de las mesas...
Esta muy xulo nosotros no lo cogimos porque se nos iva un poco del presupuesto. :-( :-(
Ah se me olvidaba si kieres una masia que esta muy bien es la masia campau aunque tambien tienes que pagar 1800 euros por alquiler esta tiene pagina web creo que es www.masiacampau.com
Y la de la torre del gall es www.calsoler.com las dos son del catering cal soler. Si envias un email te dan los presupuestos con sus menus en la de campau creo k no.
Bueno ya ves como me he enrrolado!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Si se me ocurre alguna mas ya te ire diciendo.
Besos
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: far » dc. abr. 26, 2006 2:18 pm

HOLA!!!! yo lo del catering del castell de Tamarit no lo entiendo, me explico, porque una amiga q se casa en un castillo ella paga el alquiler a quien lo lleva y después escoge catering, pero en este caso sólo tenía la opción de alquilar y pagar el castillo al catering christian service, con otra chica del 2006 también sólo tiene esta opción, sólo hay una q dice q el catering cal Blay también lleva castell Tamarit, pero cuando me meto en la pág de este catering y pone restaurantes, no está el de Tamarit, así q no sé lo de los otros caterings la verdad yo sólo pude cogerlo a través de este.
far

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants