Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Bandi » dj. feb. 01, 2007 10:32 am

Ei noies!

Quin munt de temps sense saber res de vosaltres!!![img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/grin.gif[/img]

Veig que ja teniu moltes cosetes avançades... nosaltres ara estem liats amb el tema invitacions! Dissabte hem d'anar a veure la prova a la imprmemta, a veure com ha quedat! Quines ganes! L'hem disenyada nosaltres i tinc ganes de veure com queda sobre el paper!!!ImatgeImatgeImatge

Tinc una pregunta per vosaltres... us han trucat a totes per fer la prova del menú??? és que a mi encara mo m'han trucat i no sé si m'he de preocupar... els he de trucar o m'espero que em truquin ells??? Què faig???[img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/smile2.gif[/img][img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/smile2.gif[/img][img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/smile2.gif[/img][img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/smile2.gif[/img]
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Syrah » dj. feb. 01, 2007 2:36 pm

Bandi a mi si que m'han trucat, el dia 10 de febrer hi vaig!! Jo no crec que se'ls hi oblidi algo aixi com trucar algú per la proba del menú, sincerament crec que ja et trucaran no?? perque sino seria una falta d'organització molt gran.
sperezca can bonastre es muy bonito aprovechar-lo, el otro dia fui a comer y me encantó!

Jo em caso el dia 28/07/07, per tant no soc jo la primera!!! Ah el dilluns a les 10:30 tinc hora per mirar vestits, i començar a triar, que no em passi res quina por, amb la meva mare, la meva cunyada, la sogra... uff!!!

Bé, no tinc mes novetats ja aniré dient!! Vinga amunt el post!!!!!!!!!!!!!!!
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: Mar TGN » dj. feb. 01, 2007 6:59 pm

hola BANDI, yo estaba hace dos dias como tu, sin saber nada de la prueba...asi que llamé, hoy me han llamado yujuuuuuu!!!!!!! me dieron para el 26 de febrero, pero yo precisamente no puedo, asi que me llamarán de nuevo para ver donde me colocan... Si quieres quedarte más tranquila te aconsejo que llames como hice yo, un saludo guapa!
Mar TGN
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: sperezca » dj. feb. 01, 2007 9:33 pm

Hola Bandi, yo les llamaria. Más que nada para tu organizarte. Cuando me llamaron me dieron para otro dia pero no podiamos ir. Además luego te tienen que mirar donde te meten y la verdad es que hace ilusión tener la prueba en la masia donde te casas.
Espero poner las fotos este finde. Qué ganitas tengo que llegue el sábado!!
sperezca

Entrades: 63
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 5:09 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: Syrah » dv. feb. 02, 2007 3:17 pm

Hola noies, aquest matí he anat a triar vestits, i es pot dir que el tinc casi bé decidit! es preciós! Dilluns vaig un altre cop a seguir medint talles etc.. No se com ho porteu tot, jo de moment vaig fent, sense nervis, i cada vegada mes aprop del dia. Els que feu la proba del menú aquest cap de setmana ja ens explicareu que tal ha anat, així podrem fer-nos una idea pel dia que ens toqui, que pel que fa a mi es la setmana que vé, ja per fi!

A veure si animem el foro, que té moltes lectures però poques escriptores, animeu-vos a escriure que així les preocupacions, nervis i detalls recauen entre totes i es passa millor!!
Syrah

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 02, 2007 4:01 pm

que bien la prueba ya nos contareis como os ha ido.

Syrah a ver si nos pones fotitos del vestido ok?
Visitant

EntradaAutor: Mar TGN » dv. feb. 02, 2007 7:17 pm

QUE GANAS TENGO YA DE VER ESAS PRUEBAS!!!!!!!!!!!! Y DE HACER LA MIA CLARO!!!!!!!!!!!!!!!!!

ESO SYRAH UNAS FOTITOS DE VESTIDO QUE ME TIENES INTRIGADA. EL MIO LO COGÍ EN PRONOVIAS... EL TUYO?¿

MAÑANA VOY A MIRAR ZAPATOS, A BCN, A VER SI TENGO SUERTE Y ESTAN LOS DE MI SUEÑO! DESEADME SUERTE, JIJIJI.

ALGUNA ES DE TARRAGONA? ESTE FIN DE SEMANA ES LA FIRA DE TGN, YO IRÉ EL DOMINGO...
Mar TGN

EntradaAutor: Syrah » dg. feb. 04, 2007 1:18 am

Ja penjaré les fotos, quan les tingui, perque sincerament no n'he fet cap. Avui he anat a triar les invitacions, casi ens morim escollint entre 25 catàlegs, al final hem acabat tan cansats que no hem escollit ni els detalls, ja tornarem divendres.

Jo Mar, no sóc de tarragona, però si que hi visc tota la setmana, ja que estudio a la URV, i pert tant hem quedo allà, i potser el diumenge també em passo per la fira, no ho sé, també depén del meu nen, si te ganes de baixar a tgn.

Total que ja tinc les invitacions, i només hem falten els detallets, això cada cop es puleix més, i ja tinc unes ganes de que arribi dissabte ( dia 10) pel tast, uff, em sembla que començo a tenir els nervis a flor de pell!!

per cert, avui no anava ningú a fer el tast, em sembla que si no?? va que esperem opinions!!!!
Syrah

EntradaAutor: sperezca » dg. feb. 04, 2007 12:31 pm

Hola chicas,
Ayer todo fue genial. Todo lo que probamos estaba buenísimo. Nosotros sólo con el aperitivo ya nos quedamos llenos. Y después venia los platos, sorbetes y tarta! Yo no me podia mover cuando acabé. Ni siquiera cenamos. Josep estuvo super atento. Bueno lo mejor será que lo veais vosotras mismas cuando vayais.
Hemos escogido: Amanida de llagostins, Cuixa de Canard, sopeta de infusió d'herbes amb gelat de mandarina, y akros de llimona, avellana i mel.
Fotos
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sperezca

Entrades: 63
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 5:09 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: Mar TGN » dg. feb. 04, 2007 8:21 pm

Que pasada de presentacion para los postres o tarta! s m cae la baba de verlo! buaaaaa! que ganas de ir al tast! pienso ayunar el dia de antes para poder acabarmelo todo, jijiji. A MI ME LO TIENEN QUE CONFIRMAR PERO LO MÁS SEGURO QUE SEA PARA EL DIA 3 DE MARZO.

POR CIERTO! YA TENGO ZAPATOS!!!!! SON DE SARA NAVARRO, CUANDO TENGA FOTITO OS LOS PONGO, HASTA MAÑANA!!!!!
Mar TGN

EntradaAutor: Miskah » dl. feb. 05, 2007 8:59 am

Menuda pinta los postres...uuummmm...yo tambien pienso ayunar al dia de antes para poder saborear bien todos los platos!!!!Aunque con lo incesia que soy...que dilema...ya os contaré que cogemos nosotros!!!

Si, MAR TGN, ya nos pondras una fotito de tus zapatos!!!!!

Besitos a todas y arriba nuestro post!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Bandi » dl. feb. 05, 2007 10:19 am

Quina pinta aquests postres!!!

Ja ens anireu explicant com van les proves... així sen's anirà fent la boca aigua!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Mar TGN » dl. feb. 05, 2007 1:27 pm

Ya me han confirmado el dia! El 3 de Marzo a las 15:00h, en las cavas de Joan Sardá. Me queda casi un mes...joooooo! jajaja, con las ganas que tengo! Hay alguien que vaya ese dia a las cavas?????

UN SALUDO A TODASSSSSSSS!!!!!! ARRIBA CAY BLAYERASSSSSSS!!!!!!
Mar TGN

EntradaAutor: Bandi » dl. feb. 05, 2007 5:26 pm

Quina sort!!!!

A nosaltres encara no ens han trucat!!!! :-( :-( :-(
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Mar TGN » dl. feb. 05, 2007 5:59 pm

pero les llamastes Bandi?¿?¿?¿¿ llamales! que si no te tocará para abril o mayo! tampoco es tan lejos pero con las ganas que hay....
Mar TGN

EntradaAutor: Mar TGN » dl. feb. 05, 2007 6:52 pm

Imatge
Mar TGN

EntradaAutor: Bandi » dl. feb. 05, 2007 7:01 pm

No... encara no els he trucat... em dona la sensació que si els truco semblaré una desesperada... em fa cosa... :o-o:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Mar TGN » dl. feb. 05, 2007 7:03 pm

No, en serio, tienen tanto trabajo que si les llamas hasta te lo agradecen! De veras llama, y te quedaras más contenta.
Mar TGN

EntradaAutor: Mar TGN » dl. feb. 05, 2007 7:05 pm

Imatge
Mar TGN