QUINE SE CASA EN NOVIEMBRE DEL 2007???????????????

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Veronik » dt. oct. 16, 2007 9:47 am

Yo voy el miercoles a hablar con el cura, pero ma o menos será igual pero con 1 lecturas y un salmo. Aix que ganitas tengoo que llegueeee!!! Buffff!!! Empiezo a tener muchas mariposillas!!!!
Veronik
:: núvia d'argent

Entrades: 2689
Membre des de: dg. juny 10, 2007 9:38 pm
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: Azzure » dt. oct. 16, 2007 9:49 am

Mariposillas jiiiiiiiijijijijijij!! >.-<:
Imatge
Azzure

Entrades: 2721
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:14 am

EntradaAutor: Azzure » dt. oct. 16, 2007 10:39 am

Mirad nenas, he encontrado en el foro una chica con los mismos zapatos que yo, o al menos muy similares. Os dejo la foto que puso ella para que los veáis...
Imatge
Azzure

EntradaAutor: Veronik » dt. oct. 16, 2007 11:22 am

Son muy chulis!!!!!
Veronik

EntradaAutor: Veronik » dt. oct. 16, 2007 6:44 pm

en mi cuenta atrás he puesto fotos del coche que me va a llevar, por si lo quereis ver.

Nani petituneta os he abierto una cuenta atras conjunta a ver si la inagurais!!!!
Veronik

EntradaAutor: Azzure » dt. oct. 16, 2007 7:51 pm

Jajaja niña estás en todo!!

Ahora voy a ver ese cochecito guapo...

Oye qué poco movimiento hay en el post noviembrero, esto no puede serrrrrr!!!
Imatge
Azzure

EntradaAutor: Veronik » dt. oct. 16, 2007 7:58 pm

Ya me he dado cuenta!!!

Por cierto acabo de recibir un sms de shey os da besitos y recuerdos a todas!!!!
Veronik

EntradaAutor: Azzure » dt. oct. 16, 2007 8:05 pm

Oki guapa, gracias por la info :-))
Imatge
Azzure

EntradaAutor: Veronik » dc. oct. 17, 2007 8:10 am

De res me ha hecho mucha ilu el sms!!!! me ha comentado que tiene problemas con internet y que no puede conectarse.
Veronik

EntradaAutor: Azzure » dc. oct. 17, 2007 9:43 am

Vaya, pobre... pues nada, aquí la esperamos!

Nenas del 17 que nos queda un mes de nadaaaaaaaaaa!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Azzure

EntradaAutor: Veronik » dc. oct. 17, 2007 9:55 am

1 mesecillo de nadaaaa!!!!
Veronik

EntradaAutor: NANI » dc. oct. 17, 2007 10:22 am

UN MESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
POR EL AMOR DE DIOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

soy una princesa ilusionada
NANI
:: núvia d'or

Entrades: 3931
Membre des de: dl. jul. 24, 2006 9:29 am

EntradaAutor: Selecty » dc. oct. 17, 2007 3:01 pm

A todas las del 17 que os queda un mesecito!!!! La cuenta atras ya ha comenzado!!! :-)) :-)) :-))

Fagalu estabas radiante!!! Espero verte prontito!!!!!! :-()-)
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: NANI » dc. oct. 17, 2007 3:10 pm

FAGALU QUE VAS A ESTAR PRECIOSA NIÑA :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
AZZURE MU BONITOS LOS ZAPATOS... MUY FINOS :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
[/url]

soy una princesa ilusionada
NANI

Entrades: 3931
Membre des de: dl. jul. 24, 2006 9:29 am

EntradaAutor: fagalu » dc. oct. 17, 2007 5:04 pm

Hola niñas del 17, ya solo nos falta un mes y tengo la impresion que va a pasar volando.

Hoy deberia ser un dia alegre pero me temo que no es asi, la madre de uno de los mejores amigos de mi novio ha fallecido y hoy ha sido el funeral y estabamos todos bastante tristes.

Enfin, hay que seguir adelante...
fagalu
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. set. 12, 2006 6:38 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Azzure » dc. oct. 17, 2007 5:42 pm

Lo siento mucho fagalu, mucho ánimo guapa :-()-)
Imatge
Azzure

EntradaAutor: Veronik » dc. oct. 17, 2007 6:43 pm

Animooo preciosaaaa!!!! :-()-)
Veronik

EntradaAutor: Flikina » dj. oct. 18, 2007 8:50 am

Hola wapes

Quant quant de temps!!! Ja tenia mono de vosaltres, tinc moltes i moltes novetats.

Novetats:

JA TENIM ELS ANELLS!!!!
El dissabte va ser un xou la dependenta no s'ho podia creure l'esteve l'anell li anava enorme! tres talles més!!! diu que mai no li havia passat i ja fa quasi 30 anys que si dedica. Jo ja m'ho pensava ja que s'ha aprimat MOLT. El meu m'anava una talla més gran però no me'l faré arreglar, em va dir que és normal. I quan li vam dir que el que voliem gravar encara va alucinar més; l'Esteve portarà la data i FLIKIPINA i jo la data i FLIKI. Ens va dir que era molt personalitzat.

JA TINC PENTINAT!!!
Va ser complicat ja que moltes coses que em volia fer no va poder ja que em feia mal; o em tocava la sicatriu o els cabells del costat de la sicatriu em feien mal.
Finalment em va fer un pentinat que costava de tres part i quan me'l vaig veure em va agradar però hi havia alguna cosa que fallava. I mentrestan me'l desfeia jo li anava dient el que no m'agradava i parlant parlant vam trobar la solució. Així que no tinc fotos del pentinat ja que jo tampoc no me l'he vist, el dimarts de la setmana de la boda vaig a que em faci la prova.
Així que vam fer una variant i és super senzill. Us l'intentaré explicar. Jo el definiria com un semi-recollit ja que de dalt és recollit i del coll anavall és suelto.
De davant és veu el cabell recollit, és a dir, no em tapa la cara.
De darrera els cabells fan tres llaçades de costat a costat, és a dir, els de la dreta van cap a l'esquerra i els de l'esquerra cap a la dreta. Això ho fan amb tres nivells i més o menys fins el coll i tota la resta de cabells està a lo afro, amb bastant de volum i molt despendinat.
I al costat esquerra anirà un detall però no sé que és ja que li vaig dir a la peluquerra que em sorprengués.

JA TENIM ULLERES!!!!
Les de l'Esteve són super super fashion són de pasta vermelles i les patilles (els pals) són metaliques de color negre però de dins són buides. No sé si ho heu entès je je
Les meves són molt neutres ja que la meva cosina em va dir que li dones importància al vestit i que deixes veure aquests ulls (tinc els ulls un pel més gran de lo normal). Així que són montades a l'aire amb el pont burdeus i els pals són gruixuts de color burdeus.

VIATGE
Al final hem decidit anar amb una agència de viatges a consultar.
Amb molta pena em descartat quasi definitivament Nova Zelanda perquè per la feina no podem marxar tants dies.
Els hi vam explicar el que voliem, és a dir, esports d'aventura i natura. I ens han proposat: COSTA RICA i quasi segur que hi anem. Només hem de pensar si hi anem per lliure. Ja veurem. En principi el viatge serà PARCS NATURALS + ESPORTS D'AVENTURA I ACABAR A LA PLATJA D'ARENA BLANCA
Quan vaig llegir la proposta de viatge em va encantar. Hi ha un esport d'aventura que buf quines ganes ja em puja l'adrenalina només de pensar-hi. És fer tirolina per damunt la selva i agafes 60 km/h ha de ser una passada!
Quan tinguem el viatge ja us l'explicaré. Però aquest té molts números!!!
Ja tinc la family preocupada, ja que ara fa una temporada que no fem res d'esports d'aventura i pensaven que ens n'haviem oblidat. Però com poden pensar això! si és la nostra manera de viure! No entenc que pensesin que no els practiquem per culpa de no tenir temps.
Em diuem: mira que fer això a l'altre punta del món i si et passa algo, i si et trobes malament, etc. Resposta meva: si ho faig aquí, perquè no ho puc fer allà? més malament del que em trobo no em puc trobar.

DESPEDIDA
Comencem a està nerviosos ja que no sabem res de res. Només ens han dit que deixem el cap de setmana del 27-28 lliures però que pot ser un dia o l'altres però no sé pas. Anem lligant caps o això volem pensar. Pensem que serà un cap de setmana, però no sé. No ens volen dir res de res, ni qui vindrà. Una amiga ens ha dit que per si de cas que fem una bosa amb tot i que ja ens canviarem... però que vol dir amb això

JA TENIM LES TAULES MONTADES, AVUI ANEM AL RESTAURANT A ENTREGAR-LES i también parlarem de com ho volem tot.

EL DIA 25 EM QUEDAT AMB LA JUTJESA. Ui això ja està aquí!

Ara no recordo res més, però falta algo, segur... Bueno ja us ho explicaré quan hi pensi.

Vaig a posar-me al dia
Imatge
[/url]
Flikina
:: núvia experta

Entrades: 850
Membre des de: dj. set. 28, 2006 7:33 pm

EntradaAutor: Flikina » dj. oct. 18, 2007 8:53 am

Petituneta ha escrit:Flikina el restaurant et fa dir les tauels un mes avanç?... no es una mica dora... jo ho tinc que dir 72 hores avanç del dia B. Ah!!! i millor que baxeur el ritme... no es maco que els nuvis tinguin ulleres i fasin mala cara.

No t'explico el que em fet aquest cap de setmana-pont perquè em renyaràs. Però ja estem baixant una mica el ritme. En principi els divendres tarda me'ls he agafat de festa, i a veure que tal.
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: Flikina » dj. oct. 18, 2007 8:57 am

Azzure ha escrit:Flikina, creo que habéis hecho el pensamiento correcto... es que a ese paso no llegábais a la boda jajaja!

Me parece muy bien guapa, totalmente de acuerdo :-()-)

Encuanto a las mesas, woow, que pronto te las han pedidooo!!

Guapa 1 mesecito ya!!!! empieza tu cuenta atrás!! >.-<:

Nenas nosotros ya tenemos el viaje reservado!! Nos vamos a París, y un día haremos una "excursión" a Disney!!

Nos dieron la opción de pasar 4 días en París y 3 en Disney, pero nos salía a más del doble. Y pensando, decidimos que dentro de 7 u 8 años podríamos hacer un viaje de 3 o 4 días, únicamente a Disney, con los niños jajaja.
Entonces ahora, lo que nos ahorramos de no ir tantos días a Disney, me dijo Javi que lo podíamos dedicar a gastar en París!! jajaja, me iré de compras tipo Pretty Woman jajajajaja!!

Que bien, qué ganitas tengo!!! >.-<: >.-<: >.-<:

OH OH PARIS la ciutat de l'amor. Nosaltres també haviem pensat d'anar-hi, però ara per ara tenim massa adrenalina ja veieu quin viatge busquem; esports d'aventura a tope. PARIS ens l'hem reservat per quan pugem disfrutar d'ella com cal! Seria un bon desti per tornar amb una cigonya je je
Imatge
[/url]
Flikina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants