Cal Blay

un any d'il·lusió.

Joan Sarda

EntradaAutor: dofinrosat » dt. gen. 09, 2007 12:23 pm

Hola a totes

BON ANY 2007, un any MOOLTTTT important per nosaltres. .:*:*:. :-)ok:

Syrah, que guayy que ja t'hagin trucat per el tast, ja ens ho explicaràs, a mi també amb porta el Jordi, però com nosaltres som del setembre , m'imagino que et truquen per dates... igualment estaré atenta!!! :-)

Jo penso fer el sopar fora ( si el temps acompanya), perquè som poquets, i al final del sopar farem un event amb la família, diferent del ball ( es sorpresa!!! :-))

I em caso a Vilafranca, en una església que es diu Mare Rafols, es molt maca, i el reportatge encara no se on el farem, encara que penso que serà a Joan Sarda, perquè els jardins son esplèndids.

Ara estic mirant el meu vestit, las invitacions ja sabem com seran, els detalls ja també els tenim pensats, i lo que ens falta es organitzar la sorpresa que tenim per desprès del sopar.

Es tot molt emocionant, que xuliiiii

Bueno noies continuem compartint las nostres aventures... >.-<: >.-<:

Qui ja te el vestit?<*.*>

fins aviat

DR
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dofinrosat

Entrades: 31
Membre des de: dt. març 14, 2006 10:27 am

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 09, 2007 12:39 pm

vais a alucinar con la prueba del menú ya me contareis ya!!!
Visitant

EntradaAutor: Syrah » dt. gen. 09, 2007 1:05 pm

Ei vane, jo ja he fet una prova de menú de boda amb cal Blay, fa 2 anys, i es que em vaig colar a la proba de menú del meu germà, que em va convidar a anar-hi, ja que jo també tenia pensat desde feia molt temps que la boda la celebraria igual que el meu germà ( o sigui amb cal blay) i que puc dir, si que es al·luciinat si!! Em va encantar, i a sobre vaig disfrutar molt de les presentacions dels plats i de la tria, que també hi vaig col·laborar molt!!!
Quan vagi a fer la meva, encara que dubto que varii gaire us explicaré els detalls, encara que el menú, mes o menys ja el tinc decidit ho provaré tot!!!
Ahh la setmana que vé ja vaig a mirar el vestit, quins nerviss i quines ganes!!!

Apa anem parlant!!!! fins després!!!
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 10, 2007 12:34 pm

que envidia me dais!!! yo quiero repetir
Visitant

EntradaAutor: sperezca » dv. gen. 12, 2007 10:33 pm

Hola chicas,
Ayer me llamaron para hacer la prueba del menú el dia 2 de febrero a las 20h. A alguién les ha llamado?
Vanebcn, tu también lo hiciste por la tarde-noche, un viernes o fue un sabado o domingo. Tengo que hablar con ellos porque ese dia no nos va muy bien.
Un saludo.
sperezca
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 5:09 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: Syrah » ds. gen. 13, 2007 8:01 pm

Eii, a mi també m'han trucat, tinc la prova del menú el dia 9 o 10 de Febrer, pero la setmana que vé em trucaran per parlar de tots els detalls i quedar exactament el dia. Ja faré un informe, quan acabi el tast i ja el penjaré, mes que res, les meves opinions!

El que si m'han dit es que el tast el faré directament a Joan Sardà, que això si que no m'ho esperava, no se ja us explicaré.
Syrah

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 17, 2007 1:46 pm

la haceis en joan sardà que chulo!!!!
Yo aluciné con la prueba no sabía que elegir de aperitivo estaba todo buenísimo.
Yo hice la prueba en sábado a medio día en la Masía Torreblanca.
y había más gente en la sala haciendo la prueba yo miraba a las chicas a ver si alguna era del foro.
Visitant

EntradaAutor: Syrah » dc. gen. 17, 2007 2:17 pm

Jo sincerament no m'esperava que la proba del msnú fos a Joan Sardà però em fa il·lusió perque a lo millor hi ha algú mes del foro, no? com diu, al vane, estaré pendent si puc.
A veure si em podeu ajudar amb una cosa que tothom em diu opinions diferents: el ram a qui se li dóna exactament?

No ús podeu imaginar el problemes que tinc amb els convidats de la boda, no si si convidar aquelles amigues que ja fa temps que no et parles!! no se, suposo que un dia que vé tanta gent no lio vénen de 10 i quedo bé no, que penseu??
Syrah

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 18, 2007 12:51 pm

A mi eso me pasó, y por un lado quieres quedar bien con todo el mundo pero una vez que pasa la boda piensas…. si me volviera a casar a quien invitaría? seguro que quitas a algunos que han venido por compromiso y luego te desilusionas con ellos. Al final piensa una cosa, ese día cuando tengas un momento (como hice yo) mira a tu alrededor y fíjate en todas las personas que están y piensa si son las caras que realimente quieres ver en tu boda. Yo eso lo hice en la iglesia y veía a todo el mundo a quien quería ver.
Es tu día y para ver caras que no te apetece solo por compromiso no vale la pena. Bueno no sé si me he explicado bien…

El ramo es algo muy personal, se lo puedes dar a tu hermana si la tienes o cuñada, o mejor amiga… eso depende del sentimiento de la novia, dicen que se da a alguien que se vaya a casar o esté sola y quieres que se eche novio… en fin mil mitos pero creo que realmente debes darlo a quien tu quieras…
Yo se lo di a mi hermana que es pequeña que yo y no tengo más y no tiene novio ni nada. Pero quise dárselo de forma especial no como todo el mundo dando vueltas por las mesas.
Así que reservé un pantalla y proyecté un video con fotos de las dos juntas y en cada frase ponía Un GRACIAS por… luego nos levantamos las dos y fuimos al lado de la pantalla y nos abrazamos. Pues imagínate lo que lloró y como lloró todo el mundo…
Bueno ya no os cuento más rollo que pensareis que soy una pesada, pero es que a mi me hubiera gustado encontrar gente que se hubiera casado donde yo y me ayudara
:-):-):-):
Visitant

EntradaAutor: Syrah » dv. gen. 19, 2007 11:39 am

Gràcies Vane, la veritat es que ets de gran ajuda, perque sempre que pregunto algo sempre em contestes tu, això m'ajuda a no ser una mica ignorada. Jo li vull donar el ram a la meva millor amiga, lo que passa es que no sabia si donar-li el ram o fer-li algun regal especial per tots aquests anys d'aguantar-me pobre, i vull que sigui algo especial, per tan li donaré el ram suposo!!

En el meu cas, els convidats són complicats, perque a mi m'han convidat a algunes bodes que hi he anat per compromís i ara em toca tornar la inviatció i sincerment em fa una mica de pal, i no se, m'ho haig de pensar.

El dia 10 de Febrer a les 13:00h tinc la prova del menú de la boda, ja ús explicaré segur que serà divertit.

apa fins després
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dv. gen. 19, 2007 4:27 pm

Hola,

A nosaltres també ens han trucat per fer la prova del menú el dia 9 o 10, demà tinc que trucar per confirmar...quina il.lusio!!!!!Ara si que ja la cosa es va apropant!!!! :-) :-) :-)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: mam » dv. gen. 19, 2007 6:37 pm

Hola a totes,

A mi tambè m'han trucat per la prova de menú. La farè el dia 24 de febrer a la 13.00.

Respecte al fotògraf, quin heu agafat?, a mi m'han proposat Global Image o MC que són els que treballen amb Cal Blay.
mam

Entrades: 27
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 6:24 pm

EntradaAutor: Syrah » dv. gen. 19, 2007 10:08 pm

Mam: molt bé, ja ens explicaràs! Respecte al fotògraf a mi també m'han proposat aquests que dius tu, però no he parlat amb cap encara, ara estic lligant lo del viatge i parlant amb el Marc de la música, vaig a poc a poc que estic d'exàmens!

Ja tinc ganes de provar moltes coses que ens posaran davant, i anar triant, encara que em sembla que ho tenim bastant decidit! Vosaltres aneu amb alguna idea del menjar o que?

On fas la prova del menú mam? Uf es van acostant les dates! qui és la primera que es casa d'aquí del foro de Cal blay?
Syrah

EntradaAutor: sperezca » ds. gen. 20, 2007 11:56 am

Hola chicas, al final hacemos la prueba del menú el dia 3 de febrero en Can Bonastre a las 13h. Alguien más va ese dia? Ya nos contaremos cositas. Teneis pensado más o menos que eligireis para el menú?
Un saludo a todas.
sperezca

EntradaAutor: Mar TGN » ds. gen. 20, 2007 8:58 pm

BUENAS CHICASSSSSSSSSS!!! CUANTO TIEMPO. HE ESTADO MUY LIADA Y NO HE PODIDO ENTRAR A VER QUE TAL IVAN LAS COSAS POR AQUI.

OS PROMETÍ FOTOS DE LAS INVITACIONES HECHAS POR NOSOTROS Y LO PROMETIDO ES DEUDA ( MÁS VALE TARDE QUE NUNCA) JEJEJE. PUES AHORA OS LAS CUELGO A VER QUE OS PARECEN.

PD: YA VEO QUE HAY CHICAS NUEVAS....HOLA A TODASSSSS, MI NOMBRE ES MAR Y ME CASO EN EL CASTILLO DE TAMARIT EN ALTAFULLA, EL 28/JULIO/2007, POR SUPUESTO CON NUESTRO SUPER CATERING CAL BLAY, UN BESOTE A TODAS.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Mar TGN

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: Mar TGN » ds. gen. 20, 2007 9:01 pm

MAS...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Mar TGN

EntradaAutor: Mar TGN » ds. gen. 20, 2007 9:02 pm

OTRA..
Mar TGN

EntradaAutor: Mar TGN » ds. gen. 20, 2007 9:03 pm

SOLO QUEDAN DOS...
Mar TGN

EntradaAutor: Mar TGN » ds. gen. 20, 2007 9:05 pm

LA ULTIMA...JEJEJE
Mar TGN

EntradaAutor: sperezca » dg. gen. 21, 2007 12:06 pm

Hola MarTGN, son muy chulas! Vaya trabajo no? Habeis hecho muchas? Madre mia! Me han encantado. Muy originales.
sperezca

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants