RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: enka23 » dl. març 20, 2006 11:14 am

ninet!

hola, jo conec a uns de tarragona que fan bodes, i a més molt be de preu, pel que demanen normalment. si vols et puc donar el seu telefon i consultar-lis.
escriume a encarna arroba humet-jhp.com i tel passo.

sort
enka23

Entrades: 5
Membre des de: dj. gen. 12, 2006 6:27 pm

EntradaAutor: shirka22 » dl. març 20, 2006 4:39 pm

Hola noies, sóc nova aquí. A veure, és per respondre a l'assumpte dels restaurants. D'aquí, de la província, els he visitat gairebé tots.
Sobre el Parc Sama, està força be de preu (mig-alt, depen dels plats que vulguis), i el lloc em va agradar molt, encara que la sala queda una mica apartada, les pegues que tens, per mi molt important, es que no es pot fumar.
Un altre lloc molt maco, és el castell de vilafortuny. Preu és de l´estil (si fa o no fa els preus oscil·len entre els 120 i 150 euros pensant en tots els extres exceptuant discjockey, i la meva elecció eren tres plats - dos d´ells lleugers, sorbet i un plat fort, amb els aperitius i postres corresponents-). En aquest lloc, el que tenen molt maco, és el lloc on fan l'aperitiu, la pega és la sala, és allargada i depenent del nombre d'invitats pot quedar massa "embotida". No es pot fumar.
El club nautic de salou, és un dels llocs més econòmics que he trobat, val la pena que el tingueu en compte. No es pot fumar.
Termes de Montbrió, heu de tindre en consideració que són tres les bodes que es celebren alhora, i els restaurants estan un al costat de l'altre. Pot ser molt divertit trobar-te que la novia que tens al costat porta el mateix vestit que tu. I depen de quin restaurant et toqui, fas l'aperitiu en un lloc on nomès fa que pasar la gent que va a les piscines. El preu està be. Si es pot fumar.
Mas Passamaner (la selva del camp), és un dels llocs més cars que hi ha, però el lloc no té desperdici, ademés que el cuiner te dos estrelles michelin. Pegues, la distància, amb tots els controls d'alcoholemia que hi ha, no pots fer agafar el cotxe a tanta distància (distància suficient per a que et "pillin", depen del lloc on vagis). Si no hi ha nens, si que permeten fumar.
Mas Sedó, no el vaig anar ni a mirar, ja que m'han parlat horrors, d'estafes a l'hora del menjar, mala qualitat, i bé, ja han estat dos bodes d'uns coneguts que sortien d'alli plorant, no me la jugo a que a mi em facin lo mateix, ademes que el preu m'han dit que es força elevat.
La Boella, m'han parlat que el lloc és molt maco, menges molt be, i et tracten també molt be (també m'han dit que el preu és elevat, però mireu-vos-ho). Jo no hi vaig anar per que el dia que em caso ja el tenien agafat (vaig trucar i m'ho van dir).
Tingueu en compte que és la meva opinió, que no m'agradaria ferir la sensibilitat de ningú, no tinc cap intenció de fer-ho, només vull explicar-vos la meva experiència.
shirka22

Entrades: 4
Membre des de: dv. març 17, 2006 12:25 am

EntradaAutor: lluneta » dl. març 20, 2006 8:02 pm

...
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 20, 2007 5:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
lluneta
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: ninet » dl. març 20, 2006 9:17 pm

hola guapes!
bueno ahir tenia un amica de presa i no podia entretenirme gaire a escriure.
far sobre el tema del mobles has d'anar a mirar a diferents lloc i dps el k realment t'agradi mirar de kina casa es( normalment les tenen tapades amb pegatines pq no vaguis a ningun altre lloc a demanar preus) pq normalment cualsevol tenda de mobles et pot conseguir el moble k vulguis de akella marka k haguis ecollit. pot ser k no el tinguin esposat pero si tinguin el cataleg.
tarden 2 mesos desde el dia k et desideixes i dones la paga i senyal pq l'han de fabricar pq sol tenen el esposat a la tenda. es curen amb salud i et diuen 2 mesos pq no es pasin de la data k t'han ficat d'entrega. pot ser k al mes i mig et trukin k ja el tenen i te'l venen a montar.

lluneta has lleguit lo del dj de les termes?

shrika, la lluneta te rao a les termes sol fan dos bodes una de mati i una de tarda i a mes l'unica sala k potser pot veure als banyistes es la petita la k es troba mes a prop del balneari pero les sales grans estan amagades dps del jadri i alli no veus a ningu mes k als teus invitats.

un abraçada a totes

ninet >.-<:
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: far » dl. març 20, 2006 11:01 pm

Hola!!!!, gracias ninet, a ver aún me queda para amueblar, pero esos meses supongo que entre la boda y el piso me puedo volver loca, entonces ahora aunque no tengo claro lo que quiero, me dedico a mirar y averiguar tiendas de muebles, ver precios, calidad.. y ver ya mas o menos lo q me pueda gustar para no agobiarme luego.

También lo voy mirando porq me encanta!!hace ilusión!jeje,como una niña pequeña, pero claro ahora que ya tengo restaurante y fotógrafo...me tengo que buscar algo jeje.

Besos!!
far

Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: nys » dt. març 21, 2006 12:23 pm

hola guapes!!!
pel que fa a lo de la torre em vaig confondre no erets tu lluneta era far, i si era del poble. els mobles els he comprat aqui en una tenda de la torre pero no he quedat contenta. els vam demanar abans de nadal i ja veus encara no esta acabat. t'aconsello q comparis i on esta bé es a mas llorens.

ara em falta amoblar una habitació, haviam si em podeu donar opinio: el pis te 3 habitacions (la de matrimoni, 1 que hem fet despatx, i la tercera) bé aquesta tercera no se que fer si comprar mobles juvenils amb la possibilitat de treure un llit de sota per si ve algu... o que?? la qüestio es que em sap greu comprar una habitació pq si tenim un nen vull preparar l'habitació sencera pel nadó, no vull tindre els mobles juvenils.... ufff no sé si me explicat????

pel q fa ala musica del termes ami tampoc em van agradar les condicions, no ho sé més endavant buscarem algú. i encara ens falta mirar el fotograf. nosaltres en principi si q farem video, i despres a part si algun familiar grava doncs tenir-ho de mes, pq el familiar sino ha destar tota l'estona pendent de gravar els moments més importants i així potser no els disfruta.
be molts petons guapes! que cada cop som més!!!!
Noelia y Santi 30/06/2007
www.nuvis.org/noeliaysanti

Imatge
[/url]
nys
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 2:57 pm

EntradaAutor: shirka22 » dt. març 21, 2006 4:19 pm

Lluneta, no t'enfadis, ja sabia jo que no tenia que dir res... El dia que jo em caso 7-10-06, per la tarda, o sigui sopar, ja hi havia dos dels tres restaurants agafats. La noia que em va atendre era molt agradable, i no crec que m'enganyés. Em va comentar i ensenyar els restaurants i el lloc on es feien l'aperitiu depenent de quin d'aquests restaurants t'adjudiquessin (en el meu cas anava a ser el petit, ja que com ja t'he dit, els altres dos ja estaven agafats per aquella nit), i el lloc on es feia l'aperitiu coincidia en una zona de pas, doncs en aquell moment estaven passant unes persones, ademés que hi havia un cartellet la mar de preciós indicant on estaven les piscines.
En el meu missatge ja deixo ben clar que és la meva experiència, i no significa que a tothom li passi lo mateix, és a dir, tu potser tens un dels restaurants de dalt, i llavors, per tant, no et coincideix la zona de l'aperitiu amb aquesta zona de pas que jo he comentat.
Fins i tot la noia que ens va atendre ens va proposar canviar la data de la meva boda per tal de poder anar a un dels restaurants de dalt de tot, cosa que llogicament no vaig acceptar.
I com et deia, només és una experiència, i amb això no intento jutjar cap lloc, només donar una opinió basada en un fet, res més.
shirka22

EntradaAutor: shirka22 » dt. març 21, 2006 4:36 pm

Ninet, en el meu cas es demostra que al menys,si jo haguessi acceptat fer-ho a la petita (cosa que no podia fer pel nombre d'invitats), ja hi havia tres bodes en un mateix dia, cosa que no trobo malament, ja que l'explicació que em van donar es que cada restaurant té una cuina pròpia i que llavors no té res a veure l'un amb l'altre. I ho torno a dir, no crec que ens enganyessin (a mi i a la meva parella), no té cap sentit.
shirka22

EntradaAutor: lluneta » dt. març 21, 2006 4:42 pm

..
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 20, 2007 5:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: ninet » dt. març 21, 2006 9:35 pm

hola guapes!

noelia, el nostre pis también es de 3 habitacions a una estem montant el despax i a l'altra em montat un moble juvenil amb un llit alt k en te un devall d'akets k s'obren. el dia k tingui un nen también li montare una habitacio i suposo k haure de desmantar l'habitacio. dps et pot servir per kuan sigui mes grandet o sino la regales a algu de la famlia,no se kuan arribi el moment ja veurem el k farem amb ella. si fos de 4 habitacions, jejejejee...... on teniu vosaltresel pis?

lluneta jo lo del dj ho estic mirant ja et contare pero m'ho prenc amb calma pq keda molt. ja em contaras com va amb el fotografs.

shirka, com tots els restaurant no volen perdre cap client i suposo k ells no et volien deixar escapar i de totes totes et fikaven a l'unica sala k els hi kedaba, k es la petita pero sol te capacitat per uns 80 crec. per aixo et deien k kamviesis de dia. on ho fas tu? ja et keda poket? kom van els nervis?

bueno noies fins dema

ninet :-):-):-):
ninet

EntradaAutor: lapita » dt. març 21, 2006 10:28 pm

hola wapes!!!!! soc nova per aquest forum. Jo em caso el 30/06/2007 a Tamarit.Crec que no em tingut tants problemes com vosoltres per escollir restaurant. Simplement volíem un lloc agradable i que s'adaptés a la nostra butxaca, perque quins preus............ Vam escollir Mas Folch - el vam coneixer a la fira de tarragona - i està començant ara a fer banquets i la veritat que ens va agradar tant el lloc com la flexibilitat a l'hora de demanar. Espero que no ens hagim equivocat........ i realment es menja de simpatica--- mare, vam anar l'altre diumenge amb els meus pares a dinar i realment ens va agradar molt la qualitat del menjar.

Realment estic molt nerviosa.........i el vestit??? heu vist ja lo del 2007???

laura :mu::
lapita

Entrades: 7
Membre des de: dv. març 03, 2006 8:58 pm

EntradaAutor: far » dt. març 21, 2006 11:01 pm

Hola!! bienvenida Lapita, vestidos del 2007 aún no he mirado, lo dejo para más adelante, ahora ya descanso de boda un tiempo.

Yo en la habitación sólo pondría un sofá cama por si viene alguien a dormir y yatá, porq no os vais a dejar un dinero y luego cambiarlo todo, o sino quieres poner nada, aunq suene cutre, yo este verano dormí en un colchón q se infla solo, q sale en el teletienda, pero que lo venden en el corte inglés, ya te digo sé que suena cutre pero es alto y como una cama de matrimonio, dormimos dos en esa cama y súper cómoda, yo quedé encantada con ese colchón y se guarda en un armario.Lo q no sé el precio, barato no era, pero es bueno.

Pues a ver si nos hemos visto por Torre!!

Besos!!
far

EntradaAutor: ninet » dc. març 22, 2006 3:33 pm

hola a totes!

laura benvinguda! ja ets una mes!
sobre els vestits del 2007 la col.leccio nova no surt fins a l'octubre. ara estan a totes nomes els del 2006, en haurem d'esparar, encara k amb uns 6 mesos abans ja ni ha prou per mirarlo.
sobre el restaurant segur heu fet una bona el.leccio. jo no el conec.

ninet :o-o:
ninet

EntradaAutor: Aniti » dc. març 22, 2006 5:32 pm

Hola chicas!! He visto que hay alguien de Torredembarra, yo tambien soy de Torredembarra.

He estado mirando restaurantes y creo que me quedo con la Boella, ya se que es cara pero es precioso y un dia es un dia, no?

Por cierto, a quanto va el cubierto en Termes de Montbrió?

Saludos a todas. Yo me caso el 1 de septiembre.
Aniti

Entrades: 101
Membre des de: dt. març 21, 2006 11:10 pm

EntradaAutor: lluneta » dc. març 22, 2006 8:07 pm

--
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 20, 2007 5:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: far » dc. març 22, 2006 8:30 pm

Hola!!!! si yo también lo dejaré para octubre.

Bueno cuanta gente de Torre, yo no lo soy pero veraneo y me caso en Tamarit.

Ya tengo ganas del vestido, también debe ser una decisión difícil. Yo de momento me miraré vestidos pero para ir a bodas q ya tengo unas cuantas!!

Besos
far

EntradaAutor: nys » dj. març 23, 2006 10:39 am

hola guapas!! quanta gent de la torre. nosaltres també.
ninet nosaltres tenim el pis a torredembarra, i vosaltres?
el tema de l'habitació esta complicat, yo pensava también ficar un sofa llit i poc més, pero santi no vol. no se ya os comentare com acaba la cosa.

per cert lapita et cases el mateix dia que nosaltres!!! que bé!!!nosaltres fem el convit al termes. anita el preu varia segons els plats que agafis pero crec recordar que a partir d'uns 90€, per aqui hi ha dues noies mes que també ho fan al termes.

far igual si que ens em vist alguna vegada, encara que a l'estiu hi ha moltisima gent. i ara amb anita també, no? de quina zona de la torre sou?

lluneta nosaltres también comencem amb els fotografs, i lo del dj estaria bé que ens poguessim passar informació i amb ninet. potser si al final agafem el mateix ens fa descompte, jeje.
be petons, guapes!!!
Noelia y Santi 30/06/2007
www.nuvis.org/noeliaysanti

Imatge
[/url]
nys

Entrades: 143
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 2:57 pm

EntradaAutor: lapita » dj. març 23, 2006 9:54 pm

holaaa!!!!! molt bo jo també sóc de torre, bueno hi vaig els findes i a l'estiu,i m'agradria quedar-me a viure però la feina la tenim tots a barna i el pis també......
noelia, es veritat ens casem el mateix dia, bueno em pendre una copeta de cava per vosaltres jeje i per cert lo de l'habitació realment és complicat pk auqesta serà l'habitació del nen i ja te la faràs però provisionalment si per exemple us agrada llegir podeu fer una biblioteca/ habitació convidats molt maca, no ha de quedar-se buida amb quatre euros i mobles del ikea.... sofa llit individual, llum de lectura a un costat i petita tauleta a l'altre i alguna estanteria chula,barateta i moderna, una catifa al mig i ja veuràs com et quedarà monisima....lo de fer mobles juvenils no t'ho aconsello pk després quan arribi l'hora aquests mobles no t'agradrán, hi hauràn de més macos i moderns i els posaríes d'una latre manera........

bueno lo del vestit crec que també ho deixaré per l'octubre, m'heu convençut!!!! encara que jo ja tinc alguna idea de lo que vull, pero bueno ja sé que després hi aniré a buscar i no ho trobaré....

ah!! per cert ja em direu lo del fotograf pk jo en tinc mirat un a tarragona que fa molt bones fotos pero no sé si és massa car o que......

un peto a totes
lapita :mu::
lapita

Entrades: 7
Membre des de: dv. març 03, 2006 8:58 pm

EntradaAutor: Aniti » dv. març 24, 2006 12:42 pm

Holaaaaa :-))
que lio tengooo, ahora no se si hacerlo en la Boella o no, es
que es muy caro y nosostros de momento somos 130 pero siempre falla bastante gente y si hemos de pagar hasta 150.....y nose quien ha dicho que son 175 mínimo y otra a dicho 100???????? alguien sabe cuanto es el mínimo de personas en la boella de verdad?????? :-))
Nose si hoy o el domingo iremos a mirar Termes de Montbrió, almenos allí no has de pagar por la gente que no viene, no se si me explico jejejejejejee
Una amiga mia fué a les Termes y dice que le encantó. Lo bueno que tiene es que es un hotel y como mi boda es por la tarde pues nos podemos kedar a dormir y los abuelos y eso xq toda mi familia es de Bcn. :llit::
Yo fuí a mirar Mas d'en Ros ( horrible los salones ), Mas Sedó ( está bien pero no mata y por aquí he oido malas críticas ), Hotel Tryp Port Cambrils ( está bastante bien pero la zona del aperitivo muy escasa ), Hotel Sol Costa Dorada ( no me gustó nada ), y Castell de Tamarit ( precioso pero nenas muy carooo )
La iglesia hemos elegido el Santuario del Loreto que es muy bonito y tiene unas buenas vistas aunque el cura es un poco carca pero bueno, todo no se puede tener chicas...
Chaoooo besos a todas
Vaya royo que os he metioooo jejejejeejjejeejejejejejej :-)

Ana y Dani 1-9-07 :-):-):-):
Aniti

Entrades: 101
Membre des de: dt. març 21, 2006 11:10 pm

EntradaAutor: lluneta » dv. març 24, 2006 4:28 pm

..
Imatge
[/url]
lluneta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants