Autor: shirka22 » dl. març 20, 2006 4:39 pm
Hola noies, sóc nova aquí. A veure, és per respondre a l'assumpte dels restaurants. D'aquí, de la província, els he visitat gairebé tots.
Sobre el Parc Sama, està força be de preu (mig-alt, depen dels plats que vulguis), i el lloc em va agradar molt, encara que la sala queda una mica apartada, les pegues que tens, per mi molt important, es que no es pot fumar.
Un altre lloc molt maco, és el castell de vilafortuny. Preu és de l´estil (si fa o no fa els preus oscil·len entre els 120 i 150 euros pensant en tots els extres exceptuant discjockey, i la meva elecció eren tres plats - dos d´ells lleugers, sorbet i un plat fort, amb els aperitius i postres corresponents-). En aquest lloc, el que tenen molt maco, és el lloc on fan l'aperitiu, la pega és la sala, és allargada i depenent del nombre d'invitats pot quedar massa "embotida". No es pot fumar.
El club nautic de salou, és un dels llocs més econòmics que he trobat, val la pena que el tingueu en compte. No es pot fumar.
Termes de Montbrió, heu de tindre en consideració que són tres les bodes que es celebren alhora, i els restaurants estan un al costat de l'altre. Pot ser molt divertit trobar-te que la novia que tens al costat porta el mateix vestit que tu. I depen de quin restaurant et toqui, fas l'aperitiu en un lloc on nomès fa que pasar la gent que va a les piscines. El preu està be. Si es pot fumar.
Mas Passamaner (la selva del camp), és un dels llocs més cars que hi ha, però el lloc no té desperdici, ademés que el cuiner te dos estrelles michelin. Pegues, la distància, amb tots els controls d'alcoholemia que hi ha, no pots fer agafar el cotxe a tanta distància (distància suficient per a que et "pillin", depen del lloc on vagis). Si no hi ha nens, si que permeten fumar.
Mas Sedó, no el vaig anar ni a mirar, ja que m'han parlat horrors, d'estafes a l'hora del menjar, mala qualitat, i bé, ja han estat dos bodes d'uns coneguts que sortien d'alli plorant, no me la jugo a que a mi em facin lo mateix, ademes que el preu m'han dit que es força elevat.
La Boella, m'han parlat que el lloc és molt maco, menges molt be, i et tracten també molt be (també m'han dit que el preu és elevat, però mireu-vos-ho). Jo no hi vaig anar per que el dia que em caso ja el tenien agafat (vaig trucar i m'ho van dir).
Tingueu en compte que és la meva opinió, que no m'agradaria ferir la sensibilitat de ningú, no tinc cap intenció de fer-ho, només vull explicar-vos la meva experiència.