Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Syrah » dj. nov. 23, 2006 7:23 pm

Ah! Perdoneu per no presentar-me, es que he entrat aixi de sobte i de casualitat, i m'ha encantat trobar-me el forum. Totes ja teniu vestit? Es que jo encara no l'he anat a mirar, i realment no se on anar. Jo em caso el 28-07-07 a les Caves Joan Sardà, hi ha algu mes que es casi allà l'any que vé??

A veure si em doneu idees perque estic perduda en tot!!
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: sperezca » dg. nov. 26, 2006 6:12 pm

Hola chicas! Hace tiempo que no pasaba por aquí. Veo que tenemos nueva chica Cal Blay, qué tal Syrah! Bueno decirte que no vas tarde pero no te duermas porque las cosas buenas vuelan. Por ejemplo fotógrafo. Yo he contratado a Wenkik de BCN. Hay un post en 2007 por si quieres leer algo de ellos. Tambien es importante tema Dj o invitaciones. No sé, hay muchísimas cosas que mirar.
Numa cuéntame cositas de la boda en Can Bonastre. Yo lo hago allí. Como por ejemplo que tal el aperitivo fuera en el patio o el servicio. Muchas grácias.
Un abrazo a todas las chicas Cal Blay!
ARRIBA POST
sperezca
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 5:09 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: NUMA » dg. nov. 26, 2006 8:27 pm

Hola sperezca!!!
Pues que te voy a contar... a mi me encantó, el aperitivo delicioso todo. tiene mucho exito las provetas de colores y sabores de fruta!!! fué muy original y recuerdo que la gente lo comentó mucho!! El aperitivo que se hace donde esta la entrada del hotel fué muy bonito.... La orquestra/baile se hizo fuera en la parte esfaltada antes de entrar al comedor ( muy original ). Lo unico malo fué que la boda fué allí mismo, y al terminar que nos quedamos x allí haciendo fotos, tardaron mucho en sacar algo de beber, y con el sol que caía se nos hizo un poco pesada la espera... lo demás todo muy bien!!! para mi un 10.
X cierto de donde eres que te casas en Piera?
Bsitos
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: sperezca » ds. des. 02, 2006 2:42 pm

Hola Numa, soy de Hospitalet de Llobregat y me caso en la iglesia del centro de Hospitalet. Me das una alegria enorme que me digas que todo fue bien porque aun no conocia a nadie que hubiera celebrado o asistido a una boda en Can Bonastre. Lo del baile fuera me lo habian comentado los de Cal Blay, en que mes fue la boda a la que fuiste? Yo me caso a primeros de Junio, espero que haga un dia radiante. Un beso.
sperezca

EntradaAutor: NUMA » dt. des. 12, 2006 6:06 pm

Hola guapa!!!!
He estado varios dias fuera.... sorry!!!!
Ellos se casaron el 2 de Julio!!!
Imatge
NUMA

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: sperezca » dv. des. 29, 2006 11:15 pm

Hola chicas CAL BLAY!
FELICES FIESTAS Y FELIZ AÑO NUEVO!
Este es nuestro año. No sé quién es la primera de las nuestras que se casa? Alguien lo sabe?
Espero que recuperemos más a menudo este post ahora que empieza el 2007!
Bueno un saludo a todas. Espero que conteis como van los preparativos.
sperezca

EntradaAutor: Syrah » ds. des. 30, 2006 3:49 pm

eii noies bon any nou!!! i recordeu que aquest es el nostre any!!, Jo vaig a fer la proba del menú per la boda al gener, ja us aniré exlicant, si algú mes es casa a Joan Sardà l'any que vé i vol parlar d'alguna cosa que m'ho pregunti si vol, ja es un lloc que coneixo bastant bé, apa doncs, BON ANY NOU A TOTES!!!!
Syrah

EntradaAutor: Miskah » ds. des. 30, 2006 9:19 pm

CAL BLAYERAS!!!!!

Bones festes i feliç 2007!!!Aquest es el nostre any, serà màgic, únic i molt especial, us desitjo a totes molta felicitat per seguir amb els preparatius amb la mateixa intensitat que fins ara!!!!

Ja ens queda ben poquet!!!!

Una abraçada ben forta wapisimes,
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah
:: núvia experta

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: mam » dt. gen. 02, 2007 1:52 pm

Hola Syrah,

Jo tambè em caso a Joan Sarda el 30/06/2007. Tu quin dia et cases? A mi encara no m'han trucat per la proba de menu, pero em van dir que seria al gener. Qui t'ho porta? A mi l'Oriol.
mam

Entrades: 27
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 6:24 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 02, 2007 3:10 pm

Syrah y mam!!!!! que ilusió jo JA me he casat a Joan Sardà i és preciosa no sé si heu vita les fotos a la crónica, si voleu saber alguna cosa?
Visitant

EntradaAutor: mam » dt. gen. 02, 2007 6:23 pm

Hola Vane,

Gràcies pel teu interès. Ja vaig llegir la teva crónica i em va encantar. Nomès em preocupa el tema de que triguessin tant amb els plats, ja que jo no tinc video per fer temps, pero suposo que en part va ser un fet puntual que per mala sort et va tocar a tu (o això em vull creure).

Tu quin DJ vas agafar?. Jo encara no ho he mirat i no se si vaig tard o encara tinc temps.

Per cert, Syrah, tu fas el casament allà mateix, o el cases a l'esglesia. Jo ho faig tot allà, fem cerimònia civil.
mam

EntradaAutor: Bandi » dt. gen. 02, 2007 7:09 pm

Ei Cal Blayeres!!!!

Abans de res: MOLT BON ANY A TOTES!!! EL NOSTRE ANY!!!

Ara que comença estaria bé fer-nos el propòsit de tirar aquest post més endavant, escriure i comentar més les coses ara que comencen les proves de menú i tots els preparatius més "en serio"!!!

Syrah: quan et cases? Quan vas a fer la prova? Explica, explica...
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 03, 2007 1:42 pm

mam vaig escollir el Marc que ho recomana Cal blay de totes maneres no va venir ell però el que va venir ho va fer molt bé.
Una recomanació per qui agafi DJ encara que donareu imagino una llista amb les cançpns que són imprescindibles. no està de més portar un Cd de casa amb aquelles cançons ja que sempre poden dir que no la tenen o se m'ha oblidat...
Pero el grup de treballa del Marc està molt bé amb la música jo vaig fer el ball a la piscina.

Lo del plats seria putual va ser a los sorbetes, que el camió es va perdre i no va arribar a l'hora.
Tranqui que si ho parleu tot bé amb Cal blay no ha de passar res pero ho heu de REPARLAR ells fan moltes bodes i vosaltres només una no ho oblideu
Visitant

EntradaAutor: Syrah » dv. gen. 05, 2007 10:10 am

Ei holaa!! Jo em caso el 28 de juliol, de Dj vaig agafar el Marc, que ja el coneixia de la boda del meu germà i realment ho va fer molt bé. Jo la prova del menú la vaig a fer al gener, i el catering m'ho porten el Jordi i L'Oriol, suposo que la boda, al ser juliol, serà a la piscina, de nit, amb espelmes.. no se, la veritat es que em fa una mica de por per si plou o algo.
Mam: Jo em caso per la esglèsia i després anem a Joan Sardà a fer el banquet, tu que ho faras dins o fora?, jo segurament que faci allà les fotos amb la gent, l'apertiu davant de la casa, i el sopar a la piscina, pero encara no ho se segur.. Perque serem mes de 200, i al igual em decanto per sopar a la sala i el ball a la piscina, realment no se que fer!!.

No se que més dir.. que encara no tinc vestit, ni fotograf, ni els detalls ni les invitacions i que sóc aixi de tranquil·la!! Coneixeu alguna botiga on pugui anar a mirar els detalls de la boda??
Syrah

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 05, 2007 12:00 pm

Recomiendo que hagais las fotos en Joan Sardà dan mucho juego y os saldrà un reportaje chulísimo, y así estais al lado del aperitivo que está ahí mismo y no os teneis que desplazar.
Visitant

EntradaAutor: mam » dv. gen. 05, 2007 12:29 pm

Hola Syrah,

Jo la veritat es que no m'havia plantejat fer el banquet fora. A mi em van oferir fer l'aperitiu fora, el banquet a la sala i el ball on jo vulgui, dins o fora, on està la piscina.

Per tant, jo faig, aperitiu fora, banquet a dins i ball fora. Tambè em van dir que si plou, poden habilitar un espai allà a la masia, en una mena de celler, per fer l'aperitiu.
mam

EntradaAutor: Syrah » dv. gen. 05, 2007 4:18 pm

Eii!! Sí, jo tinc clar que les fotos les faré alla, com diu la Vane, trobo que el paisatge es realment maco, millor que la paret de la esglèsia, almenys per mi.

Mam: vosaltres quants sou a la boda? no se, com encara queda temps ja ho decidire.

Vane: tu on vas fer la boda a dins o fora?? i diguem si va quedar maco el lloc i si estava ben presentat i tot això..

Bé mam, tu et cases un mes abans que jo, ja em diràs com queda millor no?? i si ha sigut pràctic lo del ball a dalt o a baix, tu d'on ets?

Vane, on està la teva crònica que la vull llegir??
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dl. gen. 08, 2007 10:26 am

Bon dia Cal Blayeres!!!

Ja veig que heu começat l'any amb força i mantenint el post ben amunt!!!A mi m'agradaria poder entrar mes al foro, i anar comentant diariamen, pero ho tinc dificil :-( Això sí, sempre que tinc una estoneta m'encanta anar llegint els vostres comentaris i compartir opinions!!!

Ja ens queda ben poc, quins nervis!!!!Sabeu algo de les proves de menú? L'ultima noticia que tinc de Cal Blay es que seran cap al febrer, oi? Que en sabeu vosaltres?

Com porteu els preparatius? Nosaltres anem fent, ara estem mirant ja els detalles pq els volem fer nosaltres, per això ho fem amb tant de temps...i al febrer tinc la primera prova del vestit, quines ganes!!!!!

Bueno guapisimes, fins aviat!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

MUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAA
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 08, 2007 12:19 pm

jo vaig fer l'aperitu fora (maquíssim), sopar al saló i ball a fora.
El ball va triomfar!!!!
Jo vaig veure el celler per fer el aperitiu i bueno... no està malament però espero no té res a veure amb el jardí.
Si feu el sopar al saló demaneu que possin la taula presidencial més al mig que a mi me la varen possar una mica a l'esquerra.
A veure si puc posar un link de la crónica meva sino es diu Vane y Marc 15/07/06 i ara té possat "el Album" la pujaré!!!! si voleu alguna foto de alguna cosa m'ho dieu que pot ser la tinc
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 08, 2007 12:47 pm

viewtopic.php?t=6731&postdays=0&postorder=asc&start=0

a ver si sale bien lo que he hecho
he agregado el link que mi crónica
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants