QUINE SE CASA EN NOVIEMBRE DEL 2007???????????????

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: fagalu » dj. nov. 23, 2006 2:46 pm

Hola Ninou!! de restaurant de moment tinc pre-reservat un.Es diu Palau del Baró i està situat al casc antic de Tarragona.Es tracta de la casa d'uns nobles tarragonins construida al 1867 i habilitada com a restaurant,es ben maco.
Ara miraré un altre que es diu Merlot i que també està al casc antic.
Com que serem poca gent no tinc gaires problemes en trobar restaurants amb sales lliures per la meva data,el que més em costa és trobar un que realment m'agradi i s'adapti a la meva butxaca.

Flikina, no sé quan començaré a fer proves de vestit, suposo que al febrer o març,de seguida que pugui preguntaré el preu d'aquests dos models que em comentes.

A10!!
fagalu
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. set. 12, 2006 6:38 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Flikina » dj. nov. 23, 2006 4:30 pm

Merci fagalu
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Flikina
:: núvia experta

Entrades: 850
Membre des de: dj. set. 28, 2006 7:33 pm

EntradaAutor: Azzure » ds. nov. 25, 2006 10:06 am

Hola a todassssssssss!!!
Traigo noticias frescassssss!!!!!!!!
A ver, vayamos por partes...

He encontrado trabajo!!

He aprobado la teórica del coche!!

Y YA TENEMOS FECHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Ayer fuimos a hablar con el rector de la iglesia del pueblo donde vivimos, para reservar fecha. No había para el 10 de noviembre, pero hemos cogido para el 17 que también nos gusta, así que oleeeeee!! Actualizo la lista!!!!

Tuka: 3 Novembre, El Paratge
Flikina: 10 Novembre, Can Jonc.
PSM: 10 Novembre, Vil·la Minerva
NANI: 17 Novembre, Mas de Sant Lleí
fagalu: 17 Novembre, (Tarragona)
ninou: 17 Novembre, Can Ribas de Montbui
Azzure: 17 Novembre, Mallorca

Weeeeeeeee que contentos estamos!!!!!!!!!!!
Hoy vamos a NUPCIAL, la feria de bodas que hacen en Mallorca una vez al año. Qué ganitasssss!!!

Por cierto fagalu, me he dado cuenta de que he puesto el mismo ticker que tú jajaja! Es que mi novio quiere poner una granja para criar caracoles y le ha hecho gracia.

Bueno, un besote para todas!!!
Imatge
Azzure
:: núvia d'argent

Entrades: 2721
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:14 am

EntradaAutor: ninou » ds. nov. 25, 2006 3:53 pm

Azzureeeeeeeeeeeeeeee!FELICIDAAAAADEEEEES!!!!!!!!!!!!
'>.-<:''>.-<:''>.-<:'

Que bien, una más para el 17! Oye, que bien que hayas encontrado trabajo!!!! ya nos contarás!

Te falta menos de un año para casarteeeee!!!!!!!!!
Felicidades también por haber aprovado la teórica. Las prácticas son más divertidas!
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Azzure » ds. nov. 25, 2006 10:06 pm

Muchísimas gracias guapa, la verdad es que estas dos últimas semanas nos ha salido todo rodado. Ojalá que dure esta buena racha, que faltita nos hace!
Weee nos falta menos de un añooooooooooooooo!!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Azzure

EntradaAutor: Tuka » dt. nov. 28, 2006 6:00 pm

Enhorabuena Azzure, este es el principio del año de la cuenta atras hasta la boda asi que todo tiene que salir rodado.

Por cierto, cuando habeis pensado en ir a mirar vestidos, yo habia pensado un poco antes de semana santa pero no se....leyendo por estos foros de dios a veces me da la sensacion de que voy tarde para todo.
Tuka

Entrades: 40
Membre des de: dt. set. 19, 2006 7:09 pm

EntradaAutor: fagalu » dt. nov. 28, 2006 6:48 pm

El 17 de noviembre va a ser un dia especial para muchas de nosotras!si ya lo dice el refran que lo bueno abunda...

Tuka, yo tengo pensado empezar a mirar vestidos en serio a finales de febrero o principios de marzo.Creo que es tiempo suficiente aunque fui al Casajuana de Tarragona y me dijeron que debia mirar con un año de antelación(cosa bastante exagerada creo y encima la tia fue un poco antipática!)
Yo de momento voy mirando por internet para ver que me gusta y si luego resulta que me queda bien pues mejor.Incluso voy a mirar vestidos tipo ceremonia pq a mi me gustaria casarme con color, nada de parecer una morcilla toda blanca(estoy intentando perder mis lorzas pero lo veo dificil...que poca voluntad que tengo cuando me ponen una pizza delante!)
fagalu

Novembre 2007

EntradaAutor: joan_i_natalia » dt. nov. 28, 2006 6:50 pm

Hey hola!!! :-)
Nosaltres també ens casem al novembre, el dia 4, i fem el banquet al Mas de Sant Lleí.
Com diu NANI, efectivament el lloc es molt maco i tot i que costa els seus calers, crec que compensa per tots els serveis que ofereixen.
Recomanat!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
joan_i_natalia

Entrades: 10
Membre des de: dt. nov. 21, 2006 6:00 pm

EntradaAutor: ninou » dt. nov. 28, 2006 8:43 pm

BIEEEEEEN!!!!! Una més pel novembre!!!!!! Benvinguda!!!!! Al mateix lloc que la NANI!!! quina casualitat! Actualitzo la llista!

Tuka: 3 Novembre, El Paratge
joan_i_natalia: 4 Novembre, Mas de Sant Lleí
Flikina: 10 Novembre, Can Jonc.
PSM: 10 Novembre, Vil·la Minerva
NANI: 17 Novembre, Mas de Sant Lleí
fagalu: 17 Novembre, (Tarragona)
ninou: 17 Novembre, Can Ribas de Montbui
Azzure: 17 Novembre, Mallorca

I ara us explico sobre el tema del vestit! Jo ja el tinc!!!!! el vaig encarregar el dia 11 de novembre!!!!!! Però tranquiles, encara falta molt i tindreu temps! jo vaig anar a 2 botigues a preguntar quan m'aconsellaven començar a mirar i em van dir que hi podia anar el mes de maig tranquilament, però que els vestits sortien aquest mes de novembre i tindria més per triar que si m'esperava al maig. Així que, com que jo em pensava que em costaria trobar el meu estil, vaig començar a mirar.
A la primera botiga, me'n van agradar 2 però no tant com per dir AQUEST. I em vaig decepcionar una mica perquè pensava que em costaria trobar-lo. La setmana següent ja vaig anar més tranquila, perquè anava amb tot el temps del món i això em donava seguretat per poder seguir buscant si no el trobava. I em van ensenyar els catalegs i ja em vaig enamorar a la foto i quan me'l vaig posar ja vaig saber que era el meu. Però tot i així, com que soc molt impulsiva, vaig preferir esperar una setmaneta a decidir-ho. La setmana següent hi vaig tornar i pensva que potser l'hauria estat idealitzant durant aquella setmana...però NO. La noia em va portar els 3 o 4 que m'agradaven i el vestit aquell me'l vaig posar el primer i ja no vaig seguir amb els altres!!!!!

Jo us aconsellaria començar a mirar, perquè us dona molta seguretat i podeu mirar amb calma i qui sap si el trobareu de seguida o haureu de voltar molt... Seria diferent si el mes d'abril o així, sortissin nous vestits. Llavors jo també m'hauria esperat...però si han de ser els mateixos vestits, millor triar entre més varietat, no? total, fas la paga i senyal i el pagues quan el reculls!
Jo ara tinc la prova el dia 29 de setembre!!!! se'm farà etern, però m'és igual perquè estic convençuda del meu vestit i ja tinc el més important dels preparatius!
SORT!!!!

(vaja, acabo de veure que sovint ens escrivim en castellà també. Si algú no ho entén, no em fa res passar-ho a castellà!)

Imatge
ninou

EntradaAutor: Azzure » dc. nov. 29, 2006 12:54 pm

Qué guay Ninou!! Yo creo que empezaré a mirar sobre marzo o así... aunque tengo unas ganas jajja!!
Pero también me gustaría perder algún que otro kilillo :o-o:
Cuál es tu vestido?? :-))
Imatge
Azzure

EntradaAutor: fagalu » dv. des. 01, 2006 7:15 pm

Felicitats Ninou!la primera en tenir el seu vestit...
Jo encara no puc començar a probar pq he de perdre uns kilets(bé, molts kilets)
fagalu

EntradaAutor: ninou » ds. des. 02, 2006 3:20 pm

Hola! a mi m'agraden els vestits de Raimon Bundó i Jesús Peiró i vaig anar a una botiga on tenen vestits de 3 o 4 dissenyadors (entre els quals també tenen aquests que m'agraden). Em van ensenyar els catalegs dels vestits que tenen la botiga (evidentment no poden tenir tota a col·lecció de cada dissenyador) i un paperet perquè anés apuntant els que m'agradaven. Doncs bé.....jo anava passant fulls i no apuntava cap, no n'hi havia cap que m'etusiasmés i finalment, sembla un tòpic però va ser així: en la penúltima pàgina dels vestits de Raimon Bundó em vaig enamorar del meu vestit. Vaig dir: " Aquest. M'encanta aquest!" i el vaig apuntar i subratllar. Llavors va venir la dependenta i em va fer passar al probador. Li vaig donar el paperet on hi havia 5 o 6 vestits més apuntats, però que els havia apuntat perquè més o menys m'agradaven. Li vaig dir que el que estava subratllat era el que més m'agradava. Em va portar un primer vestit i no em quedava gens bé i me'l vaig treure de seguida i el segon vestit que em va portar era el meu. I ho vaig saber de seguida. Després d'aquest, me'n vaig emprovar uns 10 més i cap m'agradava tant com el segon.
Doncs això, que és de Raimon Bundó, però no és de la col·lecció d'aquest any. No sé de quin any és, però això m'és igual.

Ja tinc ganes que hi aneu vosaltres i m'expliqueu! aprofiteu el moment!
Un cop t'has emprovat el teu i interiorment saps que ja tens vestit, tot el que ve després és DISFRUTAR el moment. Fins que no el trobes estàs com "nerviosa" perquè no saps si el trobaràs mai..... Jo vaig disfrutar molt el dia que vaig anar a fer la paga i senyal, que me'l vaig tornar a emprovar i no vaig voler emprovar-me'n cap més. Va entrar una dependenta i la noia va estar per ella mentres jo tenia el meu vestit posat!!!! per tant, el vaig tenir posat aproximandament un quart d'hora!!!!!
és genial!
:-)) :-))

A vosaltres quin estil us agrada? He llegit per aquí que us agrada Nuvia de Baraïsa, no? Em sembla recordar que la NANI també ja el té..

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » ds. des. 02, 2006 3:22 pm

Azzure, ¿qué tal el trabajo?

Imatge
ninou

EntradaAutor: Flikina » ds. des. 02, 2006 4:29 pm

Ostres que bé ninou ja tens vestit, jo me'l començaré a mirar desprès de festes, ara vaig una mica de cul.

Enviam un privat amb el teu vestit, que em fa ilu.

Ja som moltes les de novembre que bé!!! xx:-D
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: Azzure » dl. des. 04, 2006 1:52 pm

Hey Ninou yo quiero ver tu vestido!!

El trabajo muy bien, gracias por preguntar. La verdad que me voy adaptando poco a poco y aprendiendo cositas. Estoy muy agusto, mis compañeros son majetes y bueno... la verdad que lo llevo mejor de lo que pensaba.

Y bueno, ya casi tenemos el sitio reservado para hacer el banquete oleee, una cosita menos!! Nos falta terminar de decidirnos y dar la paga y señal. Qué contenta estoy!!!

:-)) :-)) :-))
Imatge
Azzure

EntradaAutor: Tuka » dl. des. 04, 2006 6:39 pm

Hey Ninou, has levantado expectacion con tu vestido. me alegro un monton que lo hayas encontrado. Yo tambien voy mirando por internet pero creo que aun esperare un poco para ir a tiendas.
Tuka

Entrades: 40
Membre des de: dt. set. 19, 2006 7:09 pm

EntradaAutor: ninou » dl. des. 04, 2006 7:46 pm

Hola noies! gràcies per interessar-vos pel meu vestit! però les uniques fotos que tinc les tinc a un altre ordinador que no és des del que us escric normalment i quan pugui us les passo per un privi. Us ho prometo! A internet no surt per enlloc, fins i tot vaig trucar la botiga de Raimon Bundó per saber si em dirien el preu, però no me'l van dir i a més, al principi no sabien ni quin vestit era, perquè com que és taaan antic!!!!
A la que pugui us les passo i potser llavors vosaltres també en teniu!!!!! que guaaai!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Flikina » dt. des. 05, 2006 12:20 pm

OK quan pugis passans les fotos

Començo a mirar el vestit desprès de festes, quines ganes.
Imatge
[/url]
Flikina

EntradaAutor: Azzure » dt. des. 05, 2006 12:54 pm

Ok Ninou!! Tengo muchas ganas de verlo!!

Nosotros ya tenemos también el restaurante!! Hemos reservado en el Hotel Valparaíso Palace. Es un hotel de 5 estrellas situado en la bahía de palma... tienes unas vistas fantásticas y además, nos regalan las dos noches siguientes a la boda en una suite nupcial, con desayuno en la habitación y en nuestro primer aniversario nos regalan una cenita romántica y otra noche en el hotel... yujuuuuuu!!! :-)) :-))
Imatge
Azzure

EntradaAutor: Flikina » dt. des. 05, 2006 1:27 pm

Que xuli, no?
Imatge
[/url]
Flikina