Autor: ninou » dt. nov. 28, 2006 8:43 pm
BIEEEEEEN!!!!! Una més pel novembre!!!!!! Benvinguda!!!!! Al mateix lloc que la NANI!!! quina casualitat! Actualitzo la llista!
Tuka: 3 Novembre, El Paratge
joan_i_natalia: 4 Novembre, Mas de Sant Lleí
Flikina: 10 Novembre, Can Jonc.
PSM: 10 Novembre, Vil·la Minerva
NANI: 17 Novembre, Mas de Sant Lleí
fagalu: 17 Novembre, (Tarragona)
ninou: 17 Novembre, Can Ribas de Montbui
Azzure: 17 Novembre, Mallorca
I ara us explico sobre el tema del vestit! Jo ja el tinc!!!!! el vaig encarregar el dia 11 de novembre!!!!!! Però tranquiles, encara falta molt i tindreu temps! jo vaig anar a 2 botigues a preguntar quan m'aconsellaven començar a mirar i em van dir que hi podia anar el mes de maig tranquilament, però que els vestits sortien aquest mes de novembre i tindria més per triar que si m'esperava al maig. Així que, com que jo em pensava que em costaria trobar el meu estil, vaig començar a mirar.
A la primera botiga, me'n van agradar 2 però no tant com per dir AQUEST. I em vaig decepcionar una mica perquè pensava que em costaria trobar-lo. La setmana següent ja vaig anar més tranquila, perquè anava amb tot el temps del món i això em donava seguretat per poder seguir buscant si no el trobava. I em van ensenyar els catalegs i ja em vaig enamorar a la foto i quan me'l vaig posar ja vaig saber que era el meu. Però tot i així, com que soc molt impulsiva, vaig preferir esperar una setmaneta a decidir-ho. La setmana següent hi vaig tornar i pensva que potser l'hauria estat idealitzant durant aquella setmana...però NO. La noia em va portar els 3 o 4 que m'agradaven i el vestit aquell me'l vaig posar el primer i ja no vaig seguir amb els altres!!!!!
Jo us aconsellaria començar a mirar, perquè us dona molta seguretat i podeu mirar amb calma i qui sap si el trobareu de seguida o haureu de voltar molt... Seria diferent si el mes d'abril o així, sortissin nous vestits. Llavors jo també m'hauria esperat...però si han de ser els mateixos vestits, millor triar entre més varietat, no? total, fas la paga i senyal i el pagues quan el reculls!
Jo ara tinc la prova el dia 29 de setembre!!!! se'm farà etern, però m'és igual perquè estic convençuda del meu vestit i ja tinc el més important dels preparatius!
SORT!!!!
(vaja, acabo de veure que sovint ens escrivim en castellà també. Si algú no ho entén, no em fa res passar-ho a castellà!)
Ens vam casar el 17-11-07 !