Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: sperezca » ds. set. 30, 2006 4:16 pm

SUBO POST CHICAS BLAYERAS!!!!!
Nada nuevo que contar? Yo ya tengo vestido!!!!!!!!!!!!!!!! Qué ilusión. Pero ya hasta marzo no tengo que volver. No sé si podré aguantar.
Quién es la próxima en casarse de nuestras chicas?
Un abrazo.
sperezca
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 5:09 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: Miskah » dl. oct. 02, 2006 10:00 am

Cal blayeras,

Que tal estais? yo con el nuevo trabajo no puedo escribir mucho por el foro, pero que conste que os voy leyendo, eh!!!

Que bien Sperezca ya tienes vestido, yo tambien >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Lo compré la semana pasada, estoy loca de contenta, me encataaaaaaaaaaaa!!!!Tengo la primera prueba en febrero....oe oe oe!!!

Por ahora nada más, os mando un abrazo muy fuerte a todas...ARRIBA EL POST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah
:: núvia experta

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Bandi » dv. oct. 06, 2006 2:46 pm

Ei noies!!!

Veig que totes ja aneu tenint més cosetes solucionades mica en mica!!!

Miska: on has comprat el vestit??? Quin model és??? foto???

Sperezca: i el teu? quin model és??? fotos???

Jo encara no he anat a mirar... hi aniré a finals d'aquest mes... però no patiu que ja us informaré!

De moment m'agradaria veure els vostres!!! Si no voleu posar-lo en el forum podeu enviar-me un privi... !!! Please! Em teniu interigada! :-)ok:
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: sperezca » dg. oct. 22, 2006 4:15 pm

Hola chicas blayeras, tenemos el post un poco olvidado. Lo he rescatado. Espero que tengais algo nuevo que contar. A mi me gustaria saber si ya sabeis cuando se empazaran a hacer las pruebas del menú.
Ah, Bandi no me has dicho nada de si te gusto mi vestido. Supongo que recibiste mi mensaje privado.
Un saludo a todas y .......
ARRIBA CHICAS BLAYERAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
sperezca

hoollaaaa, teniu una nova companya

EntradaAutor: dofinrosat » dl. oct. 23, 2006 10:54 am

hola a totes

ja he fet la reserva amb Cal Blay :-)ok:

aixi que ja tniu un anova companya

el Gran Dia sera el 1/9/07 a Joan Sardà, yeeeeee *.*.*.*

Bueno, ja anirem parlant, perque encara tenim que decidir moltes coses, pero com tenim temps, dons ja anirem fent.

Fins ara,

DR
Imatge
[/url]
dofinrosat

Entrades: 31
Membre des de: dt. març 14, 2006 10:27 am

EntradaAutor: Bandi » dl. oct. 23, 2006 4:30 pm

Benvinguda dofinrosat!!!

Segur que estas encantada amb el tracte de Cal Blay, eh? Aquí totes estem molt contentes amb la tria que hem fet...!!! :-)ok:

Jo ja he anat a un casament a Joan Sardà i queda moolt maku!!! =0-0-)

Nosaltres ens casem a la Masia Torreblanca el 24 de Juny de 2007. Ja anirem comentant més cosetes... però de moment: FELICITATS PER L'ELECCIÓ!!!

Sperezca: siiiiii que hem va agradar el teu vestit!!!!!!!!!!!! No et vaig contestar??? Diria que si... :-/ Sorry!
Estaras guapíssima! (-O-:-)
Imatge
Bandi

menus de Cal Blay

EntradaAutor: dofinrosat » dt. oct. 24, 2006 9:51 am

hola noies,

volia saber si vosaltres teniu algun example de menu, no se si sera per tots els llocs el mateix, pero al menos sera una guia.

A nosaltres ens porta el Jordi, i van veure moltes fotos de menjar i tot es molt xulo :yium:-) , pero no ens va donar ningun example de aperitiu o menu, per escrit.

La informació que tingueu per escrit me la podrieu passar?

Espero la vostre ajuda

Salutacions,

DR
Imatge
[/url]
dofinrosat

EntradaAutor: Miskah » dt. oct. 24, 2006 10:02 am

Hola dofinrosat,

Benvinguda calblayera!!!!Nosaltres tambe celebrem el nostre casament amb Cal Blay a la Masia Torreblanda el dia 23/juny/2007 (revetlla de Sant Joan!!!).

A nosaltres tambe ens ho porta tot el jordi i estem encantats amb ell, be de fet tot l'equip son molt professionals...ara ja estem amb les invitacions, i la setmana passada vam demanar-los el mapa de la masia per incloure'l a les invitacions i a l'endema ens el van enviar pel mail, estem molt contents amb el tracte!!!!

Pel que dius dels menus, nosaltres ens van donar els menus del 2006 per tenir una idea, crec que al febrer ja es fan els tastes dels menus del 2007 (ja ens queda menys!!!). Els menus son els mateixos per a totes les masies!!

Petonets a totes les calblayeres!!!!!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Bandi » dt. oct. 24, 2006 3:14 pm

Hola dofinrosat!!!

Com ja t'ha comentat la Miskah els menus que tenim nosaltres son els del 2006, però el Jordi ens va comentar que pel 2007 només farien alguns canvis... que estaven funcionant mooolt bé! I és que no m'extranya! Estan per llepar-s'hi els dits!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Bandi » dt. oct. 24, 2006 3:18 pm

Dofinrosat t'he anviat un privi amb els menus! :-)ok:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: sperezca » dt. oct. 24, 2006 7:42 pm

Hola chicas, este post se esta animando!
Bandi, no he recibido tu mensaje privado. Arriba me dice que no tengo mensajes nuevos. La verdad es que el tema de privados no lo llevo muy bien. Lo volveré a mirar.
Sabeis algo mas concreto sobre la prueba del menú? Oye lo del mapa para las invitaciones está muy bien, se lo voy a pedir ahora mismo a Josep.
Bueno chicas, ARRIBA POST!
Ah, y a todas las nuevas chicas Blayeras, FELICIDADES POR VUESTRA ELECCIÓN!!
sperezca

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 25, 2006 3:23 pm

Cuando os den los meús preguntad cuales son los que os ponen en la prueba del menú, porque nosotros llevabamos una idea y luego en la prueba ya te tienen preparado solo 5 platos de 1º y 5 de 2º no sé si me explico.
Con la prueba del menú alucinareis, aprovechad que el día de la boda el aperitivo casi ni lo probareis y es lo más chulo de todos, no os lo quiero explicar para no romper la sorpresa
Visitant

EntradaAutor: sperezca » ds. oct. 28, 2006 2:40 pm

Grácias Vane por tus consejos. Más o menos cuántos meses antes hiciste la prueba del menú? Y que tal la vida de casada?
Un abrazo, ... y no nos dejes por mucho tiempo que tendremos que hacerte preguntas, vale? :-)ok:
sperezca

EntradaAutor: Bloomie » dl. oct. 30, 2006 11:36 am

yo sigo a la espera de la respuesta al mail, deben tyener mucho lio.

Por cierto, muchisimas gracias por advertir Vane, como ya dije en otro post, es bueno que nos vayan abriendo los ojos para no ir tan confiadas, que luego pueden fallar cosas y nos las tomaremos peor si no estamos atentas :-)ok:
al mal tiempo, un buen abrigo.
Bloomie
:: supernúvia

Entrades: 7016
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 11:52 am
Ubicació: Barcelona

pujem el post

EntradaAutor: dofinrosat » dc. nov. 08, 2006 4:11 pm

hola a totes

si que tenim oblidadet el post, bueno la veritat encara queda temps, potser s’animarà a ppis de any, no???? >.-<:

Bandi, vaig rebré el teu privi, però no vaig poder obrir els adjunts, però igualment ja tinc els menús 2007. Si no els teniu us els paso. :-)

Vane, bueno com serem coleguis de lloc, dons m'ha ajudat bastant, i mes amb lo que ens escriu per totes. :-)ok:

Bueno, quan algo tingui dia de prova de menú, que ho digui, i començarem a bombardejar-la a preguntes >.-<:

Bueno fins aviat

DR
Imatge
[/url]
dofinrosat

pujem el post

EntradaAutor: dofinrosat » dc. nov. 08, 2006 4:11 pm

hola a totes

si que tenim oblidadet el post, bueno la veritat encara queda temps, potser s’animarà a ppis de any, no???? >.-<:

Bandi, vaig rebré el teu privi, però no vaig poder obrir els adjunts, però igualment ja tinc els menús 2007. Si no els teniu us els paso. :-)

Vane, bueno com serem coleguis de lloc, dons m'ha ajudat bastant, i mes amb lo que ens escriu per totes. :-)ok:

Bueno, quan algo tingui dia de prova de menú, que ho digui, i començarem a bombardejar-la a preguntes >.-<:

Bueno fins aviat

DR
Imatge
[/url]
dofinrosat

EntradaAutor: sperezca » ds. nov. 11, 2006 2:53 pm

Hola dofinrosat, em podrias passar el menús del 2007? Es que jo tinc només els del 2006. Merci.
sperezca

EntradaAutor: Miskah » dt. nov. 21, 2006 9:20 am

CAL BLAYERESSSS!!!!

Com us va tot? Tenim el post una miqueta oblidat!!!
Alguna te novetats de Cal Blay? Ja aviat ens avisaran per fer el taste, ens van dir que aproximadament al febrer...quines ganes!!!

Com porteu els preparatius? Nosaltres acabem de tancar el viatje, ja tinc el vestit, i ara estem liats amb les invitacions (Cal Blay em va enviar un plànol de la masia per adjuntar a les invitacions)...

Vinga va anem explicant com portem els preparatius?

Moltes petonets per totes, :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: NUMA » dc. nov. 22, 2006 9:36 pm

Hola noies!!!!

Jo no tinc contractat cal blay pero.......... per mi es GENIAL I UN DELS MILLORS!!!! eu fet una gran tria.... Ja fa anys que els conec, son del penedés igual que jo i he anat a moltes bodes on el catering era d´ells.... l´ultima a Can Bonastre ( per mi un 10 )

Felicitats noies segur que triunfeu com la coca-cola jajajajajajaa
Imatge
NUMA

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: Syrah » dj. nov. 23, 2006 7:18 pm

Hola, jo també em caso l'any que vé, i he triat el catering cal Blay, em caso al juliol, i encara no he fet res de la boda, suposo que vaig molt tard oi?? Estic buscant fotograf, i algu que posi musica teniu telefons o idees?? es que vaig una mica o molt perduda!!
Syrah
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants