JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dg. gen. 23, 2011 12:08 am

Esperemos que si!!!
txellgodayol
:: núvia de platí

Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

EntradaAutor: MARICRIS » dl. gen. 24, 2011 11:13 am

colllllins s'ha fet de pregar aquest foro durant un dies eh!!! m'han demanat la contrasenya fins hi tot!! que ha passat???

bueno: bon dia! que tal el fred de catalunya?? us ha nevat? a nosaltres no... pero seria bonic! i el finde com ha anat??
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: txellgodayol » dl. gen. 24, 2011 11:48 am

Jo el meu finde ha tingut de tot.
dissabte al mati en Sergi va dur el cotxe per canviar les rodes i per una vibracio que notavem al cotxe, el volem tenir a punt per la princess quan arribi. Doncs com no podia ser d'una altre manera vam tenir sorpresa, vam haver de canviar no se quantes coses i tachan 700 i pico euros de reparacio.
Despres a dinar a cals cunyaos amb la family, a la tarda a l'akí a comprar coses per l'habitació de la nena, i a la nit van venir els cunyaos, els nebots i els sogres a casona.
Diumenge lo millor de tot, van venir les meves tietes com si fossin els reis altre cop cargades amb coses de la Txell, roba, bosses, llençols.... i vam montar l'habitacio i el cotxet, ho trobo tot precios, i ara si que veig que no em queda res, i no puc parar d'entrar a la seva habitació a mirar-la. Ja hem col.locat els pelutxes que no son pocs, la roba guardadeta i la de la clinica apunt!!!! Aixo si ha valgut la pena perque estem encantats amb en Sergi pero estem rebentats tots dos.
Aquest finde baixen els meus pares a posar en ordre el pisque tambe ho vull tenir fet quan abans millor.
Avui vull fer fotos i posar-les que ho vegeu tot tot i tot
txellgodayol

EntradaAutor: madonna » dl. gen. 24, 2011 4:42 pm

Bon dia macas!!!

kin rascaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -:.-:.__0.0_ , vull k vingui l´estiuuuuuuuuuuu!!!! sol, platja aixxxxxxx

Mamicris com vas?? millor?? xxkiss::

Txell jo nena amb les rodes... ja ho diuen, els cotxets són nens tontos,vinga a gastar... xxo.0.o . Aixx kina il.lusió l´habitació de la mini txell!!!!!!!!! siiiiiii vull fotos!!! moltes fotos!

les demés k tal??

Petonets!! neukiss-) neukiss-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dl. gen. 24, 2011 8:29 pm

buenas!!

txell a veure si amb tant de trajin et surt la nena de coooopppp!!! jajaja!! aixo aixo quan puguis ens penjes fotos... que jo necessito idees i si m'agrada molt lo de la mini txell: m'ho copio!! jajaja! tinc un morro!!
ossti lo del cotxe... buff.. a nosaltres sempre ens passa algo semblant quan el portem a revisar plofff sorpreson pero has de pensar que tot sigui per la seguretat de la mini-txell!! i que tard o d'hora s'ha de fer pq els cotxes peten al final...

madonita..jo estic un pèl millor, no ho vull dir molt alt per si de cas pero avui que he anat al metge a recollir uns papers que em feien falta, m'han fet esperar 2 hores de rellotge i m'ha pillat un mareig nose pq total que he entrat plorant al metge i l'home preguntat que te pasa que te pasa buff m'ha agafat algooo entre mareig i ansietat...
ultimament estic agobiadilla i molt enyorada dels de casa meva...

bueno i divendres com va anar el berenar??? vaaa expliqueu-me coses bandarres que estic exiliada!!!

una altra coseta.... el dia 20 no puc venir de calçotada pq el 19 a la nit tinc una despedida de soltera i, el dia 26 faig de "cangur" del nen d'una amiga que te una altra boda... em sembla que ja la propera vegada veure a la mini-txell in person i a l'arnau (el de la sita) també...

bueno me'n vaig de cumple d'una amiga que aquesta el fa entre setmana pq no ens apalanquem a sa casa!! jaja!!

fins dema! kiss kiss
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. gen. 26, 2011 10:32 am

buenas!

com estem? aixo està de capa caida!! no pot ser!! amb el fred se'ns congelen les converses! jeje!!

jo aquests dies apart de la feina estic super atrafegada organitzant la despedida que us vaig dir que tenia, com la meva amiga no vol res de desfase, li hem fet un sopar rociero (ella es del puerto de sta maria, del sur) i enmig del sopar hem contractat un actor pq li faci brometes, esperem que no el pilli des del principi! jeje ! i li estem fent un hofman i un munt de coses!

com aneu vosaltres??

txell, selecty, madonna, trini, sita.... :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dc. gen. 26, 2011 10:54 am

Hola guapa, doncs jo aqui a l'oficina menjant, pre variar.
Cada dia més cansada, per les nits em desperto molt, no se quan fa que no dormo del tirón. I avui si que si li fare les fotos a l'habitacio de la txell i us les posare que avui ja li haurem posat els llençols al llit gran tambe.
txellgodayol

EntradaAutor: madonna » dc. gen. 26, 2011 11:25 am

Bon dia macas! aixxx kin fred.. k pari jaaaaaaaaaaaaaaa xx0.0x>

Mamicris et trobes millor?? espero k si! xxkiss::
m´agrada la despe, ja veurás k ho passeu genial!!! wikiwiki::-)

Txell ánimssssssss k la mini txell ja está aki!!! siiiiiiii volem fotosssssssssss!!!

Jo ufff porto dos nits sense dormir per mal de panxa.. aixx aquest estómac... i aquesta nit vomitant... després s´em passa peró per les nits ufffffff ... a veure si milloro...

les demés k tal??

Petonetssssssssss!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dc. gen. 26, 2011 7:10 pm

txellgodayol ha escrit:Hola guapa, doncs jo aqui a l'oficina menjant, pre variar.
Cada dia més cansada, per les nits em desperto molt, no se quan fa que no dormo del tirón. I avui si que si li fare les fotos a l'habitacio de la txell i us les posare que avui ja li haurem posat els llençols al llit gran tambe.

aix!! si que be!! la veurem!!

jajaj lo de menjar no tens solucio! si pues avui jo he anat a la matrona i m'he engreixat 2 kilos... buff m'ha fottut una bronca...!! pero bueno despres m'ha ditque no tinc ni sucre ni res, el fero super be i lo unic q dolent es que no soc inmune a la rubeola, es veu que quan era petita i m'hi van vacunar no em va fer efecte... nose... haig d vigilar m'ha dit que no puc "estar" amb gent inmigrant que son els que porten la malaltia dels seus paisos cap aki... li farem cas.
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. gen. 26, 2011 7:16 pm

madonna ha escrit:Bon dia macas! aixxx kin fred.. k pari jaaaaaaaaaaaaaaa xx0.0x>

Mamicris et trobes millor?? espero k si! xxkiss::
m´agrada la despe, ja veurás k ho passeu genial!!! wikiwiki::-)

Txell ánimssssssss k la mini txell ja está aki!!! siiiiiiii volem fotosssssssssss!!!

Jo ufff porto dos nits sense dormir per mal de panxa.. aixx aquest estómac... i aquesta nit vomitant... després s´em passa peró per les nits ufffffff ... a veure si milloro...

les demés k tal??

Petonetssssssssss!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

estic una miqueta millor... toquem fusta :t:t: *.*.*.* jajaja no si serà veritat aixo de que conforme arribes a les 12 setmanes ja vas millorant... neu:-D

siii tinc unes ganes d'anar de despedida! encara q no sigui de desfase, que tampoc em ve de gust... pero tinc ganes de desconectar de la rutina dels caps de setmana... els trobo aburrits ultimament...

nena aixo del teu estomac ... que et diu el metge?? pq no pots estar aixi tota la vida no? i no et poden posar algun tractament? :-/
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. gen. 26, 2011 7:16 pm

i la selecty?? i la trini i la sita??? que en sabem?? estic out totalment...
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dc. gen. 26, 2011 8:28 pm

Posare les fotos al faebook que no les he de reduir!!

Doncs maricris a fer-li cas.

Jo el pes com cada mes, tinc la bascula al bany pero serveix per posar els necesers sobre no jo.
I ara estic tot el dia amb la mami buscant idees pel pastis del bateig de la txell i del meu nebot, estem com dues nenes mirant coses
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dj. gen. 27, 2011 10:58 am

buenas!!!

que dia mas gris aqui en betera-city :--( ... i a sobre el pobret paco s'en ha anat a treballar sol a l'hospital pq el gine m'ho ha prohibit pq hi ha malalts de risc i infecciosos i em puc contagiar...i lo q normalment fem els dos s'ho ha de <<menjar>> ell solet... :star:: tot sigui pel cigru...

MADONNNAAAAAAAAA!!!!!! VAAAAAA AMUUUUNTTTTT WAPPAAAA!! :-///: :-///: :-///: em sembla que tots passem per moments de bajon en plan voy a colgarlo todo y me quedare encerrada bajo las sabanas hasta que pase todo, pero s'ha de fer front a tot, passi el que passi; és facil dir-ho des de fora pero crec que d vegades ens ofusquem i la solucio no es tant complicada... intenta buscar lo positiu d tot lo dolent que et pugui estar passant..! :-)ok: :-)ok:

mira nosaltres ultimament ho estem passant "xungo" pq com a cada principi d'any ens deuen un munt de pasta que no ens paguen i nosaltres apart de tenir que continuar pagant al banc lo de sempre (prestecs, hipoteca, lloguer, gastos de la clinica...) fa poquet ens vem posar les finestres noves i son un pastoooon i ara la setmana que ve ens instal.len calefaccio per tot el pis, vamos que ens quedem pelats pelats... i l'altre dia em va agafar una plorera i, el paco, pobret va i em diu piensa que todo esto es para q el bixito/a este a gustito en casa, da igual todo sólo importamos nosotros tres i la tula ahora mismo... em va mig animar, va veure el costat positiu d'estar sense un puutu duro pero estar calentets dins de casa...! jejej :-)ok:

uffff vaya rollo te fotut!! pero tot sigui PER ANIMAR-T'HE!!!!!!!! :: orrr:: : ban : :-///: :-()-) *.-o-o.* :mu:: *.*.*.* : beer : : kissd : (beee*.+) .c(.(-))
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dj. gen. 27, 2011 11:15 am

Maricris nosaltres estem sense pasta igual, pero hem posat el parquet la calefaccio, es el que dius perque estiguem millor a casa, val la pena apretar-se.
Jo estic ara que no se que fer, porto uns dies molt tonta, amb plorera facil i bastant cansada de tot. No se si intentar demanar la baixa perque aixo de tenir de baixar a barna acabo reventada, pero per altre banda em sap greu.

Cuida't molt que el teu gra de raim es lo mes important ens aquests moments!!!!
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dj. gen. 27, 2011 11:31 am

txellgodayol ha escrit:Posare les fotos al faebook que no les he de reduir!!

Doncs maricris a fer-li cas.

Jo el pes com cada mes, tinc la bascula al bany pero serveix per posar els necesers sobre no jo.
I ara estic tot el dia amb la mami buscant idees pel pastis del bateig de la txell i del meu nebot, estem com dues nenes mirant coses

HE VIST L'HABITACIO !!! M'ENCANTA!! >.-<: >.-<: TOTA BLANQUETA!! SEGUR QUE A LA MINI-TXELL LI ENCANTARA!!! (AGAFO IDEES EHHH!!) :-)ok: :-)ok:

Ja?? estas buscant idees pel bateig de la txell?? jeje, espera't a que neixi, a situar la vida amb ella... no? jejeje!

nosaltres no batejarem els nostres fills, quan creixin i tinguin ells consciencia que ho facin si volen, nosaltres no som creients i, si ells de grans ho volen ser, els hi respectarem. El paco em deia un dia de fer un bateig civil a l'ajuntament, pq consti amb la llei a la mà qui son els seus padrins per si alguna vegada ens passés algo a nosaltres, s'encarreguin dels nostres fills ells. Pero a mi no m'acaba de convençer la idea...
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dj. gen. 27, 2011 11:33 am

txellgodayol ha escrit:Maricris nosaltres estem sense pasta igual, pero hem posat el parquet la calefaccio, es el que dius perque estiguem millor a casa, val la pena apretar-se.
Jo estic ara que no se que fer, porto uns dies molt tonta, amb plorera facil i bastant cansada de tot. No se si intentar demanar la baixa perque aixo de tenir de baixar a barna acabo reventada, pero per altre banda em sap greu.

Cuida't molt que el teu gra de raim es lo mes important ens aquests moments!!!!

si si ara toca apretar-seeee mooolt!
home! doncs si et trobes tant pesada potser q si que agafis la baixa ,no? sempre pots alegar lumbalgia o malestar en general... nose... baixes amb cotxe o amb tren?
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dj. gen. 27, 2011 11:35 am

jo plorar em sembla que ploro cada dia, tinc les emocions a flor de pell, de vegades es per coses que vec per la tele, tipus pelis i de vegades nose pq ploro i de vegades es per impotencia pq em trobo malament i no puc fer res, ni una truita a la cuina de ma casa pq vomito...
MARICRIS

EntradaAutor: madonna » dj. gen. 27, 2011 11:44 am

Mamicrisssssssssssssssssssss MOLTES GRÀCIES PRECIOSA!!!!!!!!!!!!! la veritat és k suposo k no és res i és tót!!! estic com la Txell, sense panxa clar.. xx:-D , peró de sensiblona uffffffff, ploro per qualsevol cosa.. no sé últimament m´en recordo molt del meu passat, gent k no hi és... , k em marxat del meu costat, lo "feliç" k era..., no és k ara no ho sigui peró de diferent manera.. i aixó em fa mal... no m´agrada fer-me gran xxo.0.o , no pel fet dels anys sinó de com canvia la gent, les coses... en fi, espero i suposo k pasará.. el temps o estaré mes baixona... aixx...

M´encanta la frase del Paco! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: el vostre cigru será genial!!! i portará molta felicitat!!

Txell l´habitació és xulísimaaaaaaaaaa!!!! ja keda menys nena!!!!!!!!!!!

neukiss-) neukiss-) neukiss-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellgodayol » dj. gen. 27, 2011 12:23 pm

Aix reinetes!!! estem totes fines veig.

Lo del bateig ho estem mirant perque volem fer un pastis molt xulo!!! i galetes i volem fer-ho pel juny segurament i clar no ens donarem comte que ho tindrem aqui.

Agafa les idees que vulguis de l'habitacio, nosaltres estem com nens amb ella, ens encanta!!!

Lo de la baixa vull intentar aguantar el que pugui, pero baixo en tren, avui quasi he estat dues hores per arribar a la feina.

I porto dos dies que discuteixo amb en Sergi i m'entra la plorera, suposo que encara que em reventi deuen ser les put** hormones.

Sonia tambe trobo a faltar molta gent, que m'agradaria que fos aqui en aquests moments per veure el que em passa i compartir-ho amb ells
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dj. gen. 27, 2011 12:53 pm

madonna a mi también em passa aixo, de vegades te'n dones conta que la vida va avançant i vas deixant gent pel cami, ja no parlo nomes de les persones que estimem i marxen per sempre mes, sino d'amics sobretot que poc a poc deixen de ser tant amics i es converteixen amb coneguts i despres et dones conta también que fas altres amics i la vida te'n va presentant de nous...
Jo el canvi mes fort el vaig notar quan vaig venir a viure a betera, tota la colla d'amics de tota la vida la "vaig perdre" pq la distancia fa l'oblit i si jo posava i posava per la meva part i ells no, no podia fer-hi mes... ara he trobat gent nova, amics de betera que mels estimo molt, que quedem cada setmana i d'altres amics com vosaltres que sembla que no, pero fa un munt de temps que ens coneixem i, potser no ens veiem cada setmana pero de tant en tant (molt de tant en tant jejee mea culpa tambe) si, i em sento molt a gust amb vosaltres i us explico coses que no a tothom explico, es una amistat molt diferent a la que tenia entesa de sempre pero em sento molt be amb vosaltres i us estimo moltisssim!!! :-))

i us estic escrivint unes parrafades sentimentals que qualsevol dia m'enviareu a fer punyetes...
MARICRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants