RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: belan » dj. gen. 26, 2006 8:39 pm

:-) :-) :-)
Noèlia, jo he estat de boda a les termes i genial!!!
salons foscos?????
Que et cases de matí o tarda?
belan

Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 9:59 pm

EntradaAutor: belan » dj. gen. 26, 2006 8:40 pm

:-) :-) :-) :-)
per cert, podríem fer una ranking i posar totes el restaurant on ens casem, no?
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
belan

EntradaAutor: far » dj. gen. 26, 2006 9:27 pm

mbr a lo mejor te confundes conmigo q estuve mucho tiempo con el forti, mirándomelo y tal, pero al final lo hago en otro sitio, quizás es eso,no sé.

Bueno noeliasanti ya os queda menos para la decisión, ánimos!!!

besos a todas!!!
far
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: torretta » dj. gen. 26, 2006 10:08 pm

Hola Far,
yo también me caso en Tamarit!! Mi boda es este año, el 15 de julio. Si te puedo ayudar en algo, por ir un poco más adelantada, ya sabes...
Por cierto, con qué catering lo vas a hacer? Yo con el de Cristian Service. Es para saber si lo del regateo lo puedo aplicar yo, poruqe la verdad es que sale carísimo... Pero bueno, es un día en la vida, no? (aunque si se puede ahorrar algo, pues mejor)
Pues eso, espero estar en contacto contigo
Besos a todas las novias tarragoninas, y por cierto, hay un post en bodas 2006 de novias de Tarragona, por si lo quereis visitar...
torretta
:: núvia rookie

Entrades: 79
Membre des de: dj. nov. 10, 2005 9:28 pm

EntradaAutor: mbr » dv. gen. 27, 2006 3:06 pm

ok!!!!!!!!! como hablaba de una sala de columnas y el forti tambien la tiene...........gracias! habia pensado que a mi me habían timado!!!!!!!!!!!
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: nys » dv. gen. 27, 2006 6:00 pm

Gracies a totes veig que en general agrada bastant el termes.

per cert BELAN tu que has estat a un casament al termes ens podries informar una miqueta en general de com va anar?? em refereixo a el menjar, el tracte dels cambrers, no se en general... i se que em faig pesada pero segur q no son foscos, no els salons.?? es q jo estaba tant contenta q quan em van dir això, : muaahhhh : ::brr::

lluneta les entrades a l'aquatonic, han donat al clau!! res millor per relaxar-se... i has vist les suits per la nit de noces??? a nosaltres ens van ensenyar una, i son enoooormes, jeje, només dir-te que al bany, que també es enorme, hi ha a una banda banyera hidromassatge (que fa cantonada) i a part a l'altre costat una dutxa!!! us les van ensenyar??

per cert veig que s'ha animat molt això hi ha més gent!!, així que HOLA a tothom, guapes!! >.-<: >.-<:

ah! anireu al saló dels nuvis a tarragona? :-):-):-):
Noelia y Santi 30/06/2007
www.nuvis.org/noeliaysanti

[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
nys

Entrades: 143
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 2:57 pm

EntradaAutor: lluneta » dv. gen. 27, 2006 8:23 pm

...
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 20, 2007 5:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
lluneta
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: far » ds. gen. 28, 2006 2:10 pm

Eo torretta!!!!si sale caro, igualmente el catering tiene que ser ese, no hay para escoger, ellos son los que te alquilan el sitio, pero si si, sale de lo más caro.

Q chulo en julio, a mi me gusta más q setiembre, pero antes del verano ya se casan amigas y también por el viaje que me gustaría hacer es mejor en setiembre, pero me da miedo porq en set suelen haber lluvias de verano y me muero como llueva!!!

Pues ya debes tener muchas cosas, si que tengo preguntas aunq me queda tiempo...,me caso en 2007, te casas en la iglesia de tamarit???la vas a decorar mucho??, con la floristería que ellos recomiendan???y la otra pregunta es si te has cogido el fotógrafo q recomiendan, no me acuerdo el nombre, sé que está en la calle Mallorca.

Bueno espero vernos por aki, 1 beso!!
far

EntradaAutor: nys » dl. gen. 30, 2006 11:39 am

noies!!!
ja hem fet la visita amb els pares iiiii genial. els ha agradat molt tot en general.
aquest cop vam veure el saló sencer i es molt gran , perfecte per fer ball. pel q fa a la llum primer si semblava fosquet pero li vam comentar i va dir que hi havia més florecents, es a dir que no havia ences totes les llums...
els pares molt contents!!! dps vam pasar per mas sedó pq veiesin un altre i llavors encara els va agradar més el termes (no tinc res en contra del mas sedó però termes s'aproxima més al q buscavem)

PER cert lluneta!!!! quina pasada vam preguntar per les suiits i en van tornar a ensenyar, pero aquest cop tres i temàtiques!!!! són una pasada =0-0-) =0-0-) :--=-) :--=-)
segons com sigueu us agradaran més unes o les altres( per la decoració) pero cal reconeixer que son una pasada. a mi em va agradar la Toscana :llit:: :-./:

Imatge
[/url]
nys

EntradaAutor: lluneta » dl. gen. 30, 2006 6:12 pm

...
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 20, 2007 5:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: nys » dj. feb. 02, 2006 12:01 pm

PER FI ja esta fet HEM FET RESERVA AL TERMES!!!!!!!

que be, ya hem trucat i hem fet la reserva, mare meva quin pes et treus del damunt, ara no paro de somiar amb la celebració com q ara ja no me d'imaginar el lloc...jeje :-)) :-))

lluneta ja anirem parlant, a veure si al març tambe podem anar a veure el saló muntat, que bé!!

per cert de la musica saps alguna cosa??

aquest cap de setmana anirem a la fira perque sembla mentida ara que me tret el mal de cap del restaurant, torna a començar amb els fotograf...

be molts petons a totes!!!

Imatge
[/url]
nys

EntradaAutor: far » dj. feb. 02, 2006 4:03 pm

felicidadeeeeees, hace mucha ilusión verdad?????y te quitas un peso....yo este finde también quiero ir a feria pero lo tengo complicado, espero poder escaparme un ratito.

besos!!!
far

EntradaAutor: belan » dj. feb. 02, 2006 4:41 pm

:-) :-) :-) :-)
Noèlia, pel que em preguntaves de les termes, tranquila, tant el mejar com el servei són exquisits. pensa que en un principi la meva idea era fer-ho a les termes de tant que em va agradar la boda a la que vaig anar. Però com ja us he explicat uns amics es van casa a les termes, uns altres a tamarit, i nosaltres que som els seguents, hem volgut canviar i fer.ho a la boella (perquè las comparaciones són odiosas, jejeje).

Apa, ara a per la busca del fotògraf i no t'encantis....jo em caso ara al maig i el restaurant i el fotògraf va ser el primer que vam agafar (a principis del 2005) ja que sembla que quedi molt temps, però si ho resumeixes en caps de setmana no són tants i pot ser que el fotògraf que t'agradi tingui el dia ocupat ja.

Un petonàs a totes i em fa molta ràbia no poder assistir al totnuvis d'aquest any perquè treballo tot el finde de guardia (desde que vam decidir casarnos que totes les fires de nuvis han caigut en el cap de setmana que m'ha tocat treballar....quina m...
belan

EntradaAutor: lluneta » dv. feb. 03, 2006 7:24 pm

...
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 20, 2007 5:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: far » dg. feb. 05, 2006 6:13 pm

Hola!!!! habeis ido a la feria????? q rabia quería ir a ver fotógrafos y no he podido!!!!!! me lo explicais porfi.

1beso!!
far

EntradaAutor: nys » dl. feb. 06, 2006 12:03 pm

lluneta nosaltres ho fem al salo de baix, el de dalt ja estaba agafat, pero la veritat es q a mi personalment m'agrada mes el de baix (només em sobren les columnes pero la decoració m'agrada mes).

far nosaltres vam anara ala fira a mirar els fotograf... mare meva acabes amb el cap ple de informació i al final no saps qui t'ha dit que. a nosaltres ens van agrdar: f-10, legaz, punto de vista, i un q vam veure a reus pero aqui no hi era i no recordo com es diu.
els preus més o menys 1600-1800€ les fotos i cada un t'ofereix coses diferents, generalment album dels nuvis (q pot anar amb pre-boda) +album classic (on surt la familia)+ depen del fotograf pots trobar: dvd amb totes les fotos, lbums petits per portar al bolso, pster,

si vols més informacio (pq no se si me explicat gaire bé) quan m'ho miri em fare un petit resum i te'l paso.

petons per cert far al final et cases a la hermita de roda o a tamarit?

Imatge
[/url]
nys

EntradaAutor: far » dl. feb. 06, 2006 4:30 pm

muchas gracias!!!! si mas o menos veo por donde va, es q no tenía ni idea de precios, supongo q miraré los q estaban expuestos y buscaré la página por internet para conocerlos, porque no he mirado nada y este finde quería aprovechar porq es más fácil si los ves juntos q ara no sé ni por donde mirar.

Lo de la iglesia ni idea, ya me lo pensaré, la de Tamarit ya la tengo y la otra también reservé el día, a mi novio le gusta más la de Roda y a la familia la de Tamarit, mas bien lo de hacerlo todo en el mismo sitio y yo....pues tengo un lio...., como tenemos las 2, cuando haga buen tiempo y ya me quede el fin de semana ahi pues cuando hagan misa iré a las 2 y una vez dentro en la que me sienta más cómoda. Tú si que la haces en roda verdad??

Bueno muchas gracias!!! si en la propaganda pone páginas de internet me las pones plis?

1beso!!
far

EntradaAutor: lluneta » dv. feb. 10, 2006 7:12 pm

...
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 20, 2007 5:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: far » ds. feb. 11, 2006 12:13 am

Hola!!!! no me he puesto para nada con tema fotógrafos y la verdad es que hasta ahora ni me he preocupado, pero ahora creo q ya lo tendría que ir mirando, a ver si voy a mirarlo demasiado tarde, pero es que no tengo tiempooo!!!, no quiero pensar cuando empiece con la casa, aunque también hace ilusión!!vale la pena pasar nervios jeje.
besos a todas!!
far

EntradaAutor: lluneta » dl. feb. 13, 2006 4:46 pm

...
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 20, 2007 5:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
lluneta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants