Hola noies!!!
Avui he anat a dinar a can baladia!! molt bo per cert y un servei de coña, molt molt b. (no la prova, eh!! nomes dinar el meu xicot i jo) de postre hem pres el pastis de sacher k es un dels k surt en el menu de boda!! Molt bo i gens empalagos amb salsa de gerds per damunt. Una passada!!
Pero com k no haviem trucat avans per concretar una cita el xavi k es el k estaba no ha "pogut" ensenyarnos els salons i els jardins, nosaltres tampoc em insistit pk no l'hem vist amb ganes, la proxima vegada parlarem amb el pep (i aixo k haviem llogat un cotxe per anar-hi pk no en tenim!!)em vist les sales desde fora y una mica els jardins. També hem anat a veure una esglesia a la vall d'hebron k em sembla k va ser l'april k ens la va recomanar y es una passada!! super gran i amb aparcament molt maca (llastima que el capellà només estigui pels matins) i tornarem d'aqui a 15 dies per parlar amb ell i d'aqui a un mes quedarem per anar un altre cop a can baladia, parlar amb el pep i fer la paga i senyal segons el dia k que tinguin lliure.
També d'aquí a 15 dies anirem a veure els fotografs nikart segur i després arkali potser.
Estic super contenta, sóc tan feliç!!!
Ah i también em arat a dulce diseño a veure els detalls de la boda y per ara estem entre capseta amb bombons i posavasos de vidre amb bombons. També hem vist k un dels detalls es una tovallola de 30x30 super plegada k queda com tamany sobre molt original, pero no ens fa el pes.
Avui ha sigut un dia super productiu!! k guay!!!
Moltissims petons