Hola guapissimes!!
Carai, si que escribiu ... o això m'assembla a mi pq no tinc temps de llegir ... JAJAJAJA.
Bé, doncs ja he superat la primera setmana de treball!!! la veritat es que els dos primer dies van ser MORTALS, però ara ja ho tinc dominat ...jejeje. El que m'alegra el dia es arribar a casa i veure a l'Asrià lo content que es posa de veure a la mami

. La veritat, es que quan arribo estic molt cansada (treballo de 6:30 a 11:30 del matí) i desprès de menjar haig de fer la mig diada amb el nen (aixòtb m'encanta).
Així que voslatres aneu darrera dels nens tot el dia?? carai, el que m'espera no?? jajaja. Jo les nits força bé, el posem a dormir a les 21 i es desperta a les 6:30 i a vegades a les 8:30 o sigui que genial

.
Iraida, el teu ja 2 anys??? com passa el temps de ràpid i tu Cris 1 any!!! joer, si sembla que va ser ahir qan et vaig trucar i em vas dir que no m'havies agafat el telf pq estaves parint!!!!!.
Iraida, tu que vols dir amb que no hi ha volta enrera?? que ja no tindràs un 2º??
Cris tu per quan??
Jo vull disfrutar de l'Adrià, però tampoc vull trigar gaire a tenir-ne un altre (i el meu home en vol 2 més!!!) es un FLIPAT.
Ai Cris, tinc pendent de venir a Blanes per tornar-nos a veure ... y ara amb els nens
Bé, i la Mercè que s'explica?? està desapareguda en combat?!
Un petonarro per totes