Ais, enganxo el que havia posat en el post de Bodes 2015 de viatge de noces....
or: SiaBrown » dc. gen. 27, 2016 10:44 pm
Hola! Nosaltres ens casem akest maig.... falten 4 mesos!!! I no sabem on anar ni tenim reservat res....com veieu ens ho hem pres amb molta calma!!!!
Nosaltres apenes viatgem.... potser fa 5anys que no agafem un avió. I crec que amb el temps li he agafat por a volar, per totes les noticies que escoltes a la tele... em fa por. A la meva parella mai li ha agradat mass volar tampoc. El tema és que x aquest motiu no ens ve de gust passar-nos 5 hores (o més!!) a lavió. Per això descartem molts destins clar.
Això, sumat que no tinc un graaan pressupost (maxim 3.000 per tots dos....) haviem vist la illa de Madeira, Portugal. Però també sembla una destinació de pa sucat amb oli.....no ho sé.
També he vist La Toscana, però no sabria massa bé x on començar a mirar.... La idea de fer un creuer no em convenç massa, però potser és lo fàcil pq ja t'organitzen el viatge..... Jo en vaig fer un de fi de carrera x Italia i illes gregues i em va molar molt, però per anar a fer gresca... de viatge de noces amb la parella no ho sé.
Rivera Maya jo ho tenia super descartat, primer pq ho veig lluny, i segon perquè hi va tanta gent de vacances un estiu qualsevol, que és com que sona a poc.... ara lo que es porta son viatges grans com NY, Japó, Tailandia.... com heu dit doncs sembla que RM sigui una tonteria...però fins i tot jo mateixa ho veig com poca cosa. Però d'altra banda un ha de fer amb el que té, i és el que dieu, ens ho oagurm nosaltres i hem de ser realistes.
Aixi que no se que fer.... si algu em pogués orientar.... segurament acabarem a Madeira, que pots fer tota la illa en una setmana, hi ha platges, natura.... és el que busquem crec. No som de grans ciutats. Però La toscana ho veig taaaaan maco!!! I RM si trobés una oferta... llegint el que dieu potser ho agafariem... no ho sé.
Volia dir també que a mi tp em ve de gusta nar a un país com Tailandia, India....aquestes destinacions on la població viu en la miseria....no em ve de gus, no em fa il.lusió.
En fi, perdó per la parrafada....

Edito per dir que també se mocurreix anar a Paris o una ciutat europea més humil, i quan economicament puguem ja hi anirem a aquests llocs. O no, perque tampoc em criden l'atenció. Està clar que no a tota ens ha d'agradar el mateix.

No ho sé, eatic molt desorientada!,, (podeu intuir que la meva parella ho ha deixat a les meves mans....)