Hola, Bambina, felicitats pel casament!
Et dono la raó amb això dels convits 'tradicionals' i de fet no m'agraden gens totes les convencions que envolten un casament. Jo sí que faré aperitiu dempeus i després convit asseguts però encara estic pensant si fer taula presidencial clàssica o no, ja ho anirem veient. El cas és que sí que he estat a un casament com el que comentes, tot sencer tipus cocktail, i la veritat és que no em va apassionar la idea. És a dir, té els seus avantatges, és cert que socialitzes més amb tothom i és més proper però també et dic que jo que sóc joveneta vaig acabar ben cansada i que a l'hora del ball quasi ningú no tenia ganes de ballar. Hi havia pocs seients al voltant de la zona cocktail i lògicament eren per familiars de certa edat, amb la qual cosa quan va arribar el ball ja devíem portar unes hores dempeus (algunes amb talons ben alts, per sort jo no

).
Resumint, suposo que és una bona idea sempre i quan encaixi amb el perfil de convidats que tindràs i hi hagi igualment bastant de lloc on seure, sofàs, etc. Dit axò, el lloc on vaig anar de casament era l'Espai Sol i Vida de Barcelona. Unes vistes precioses de la ciutat, una zona chill out molt bonica, etc. Però jo almenys vaig arribar a la conclusió que la gent ja tenen temps d'interactuar a l'aperitiu i al ball i potser no cal estar dempeus tota l'estona... En fi, espero haver-te ajudat!