Autor: almanuvia » dc. nov. 19, 2014 10:00 am
Autor: almanuvia » dc. nov. 19, 2014 10:46 am
Autor: Toni » dc. nov. 19, 2014 11:02 am
Autor: almanuvia » dc. nov. 19, 2014 3:11 pm
Autor: Iolins » dc. nov. 19, 2014 5:40 pm
almanuvia ha escrit:Moltes gracies! ok i anire diumenge a mirar, pero es massa aviat per reservar restaurant? gracies!! em possu a estudia els basics jiji
Autor: almanuvia » dc. nov. 19, 2014 5:50 pm
Autor: Iolins » dc. nov. 19, 2014 6:19 pm
Autor: almanuvia » dc. nov. 19, 2014 8:41 pm
Autor: Iolins » dc. nov. 19, 2014 9:45 pm
Autor: almanuvia » dj. nov. 20, 2014 7:59 am
Autor: caribu89 » dv. nov. 21, 2014 6:21 am
almanuvia ha escrit:Hola !! nuvia perduda!! no se per on començar, ens volem casar el 19/08/16 perque fara 10 anys aquell dia que estem junts, es un divendres, que us sembla un divendres? seriam 26 persones, estrictament familia, volem un casament intim, amb una ceremonia al mateix restaurant, alguna zona verda i maca, i que ens casesin alla mateix, preferiblement real, ( no anar a firma un altre dia) anem perduts amb tot, no tenim idea de com funciona res d'aixo, busquem algú be de preu i monu, algu senzill. Algú em pot possar el dia? sisplau estem per la zona de Girona.
Autor: Iolins » dv. nov. 21, 2014 1:23 pm
caribu89 ha escrit:Enhorabona!!! Una altre núvia pel 2016!!! Deu ni dor de les coses que tens planejades!! Nosaltres no tenim data, no tenim idea de res encara. Suposo que el fet que ara estiguem visquent fora ens fa agafar-nos-ho amb més calma:)
Com ho fas per poder fer un casament íntim nena? A casa meva ni pensar-ho, me mare només de sentir campanes ja pensa en convidar fins i tot als cosins llunyans.. A mi també m'agradaria una cosa més intima, però crec que tocarà ballar pel ball que toqui!
Pel que comentes no us voleu casar per Esglesia, no? Sembla ser que amb els temps que corren és més fàcil trobar llocs en esglésies que en ajuntaments per fer les ceremònies civils....
![]()
Veig que lo primer es trobar la data exacte no? Suposo que planificant amb tanta antel•lació ho tenim més fàcil per tenir el lloc desitjat disponible, no?
Què n'opineu vosaltres? Triar la data i després en funció de la data els possibles llocs o del revés??
Mil gracies nenes!!!:)
Autor: almanuvia » dv. nov. 21, 2014 2:11 pm
Autor: Iolins » dv. nov. 21, 2014 3:14 pm
Autor: caribu89 » dv. nov. 21, 2014 6:29 pm
Iolins ha escrit:Jo el tema cerimònia civil és el que tenia més clar per una qüestió de no creença i també dóna més opcions de lloc de celebració.
El tema convidats serà més complicat! D'entrada jo hagués volgut el més íntim possible i ell i la seva família el més bodorrio possible. Vam tenir una mica de problemes perquè ja havíem decidit ni tiets ni cosins (jo tinc moooolts tiets i mil cosins) però els pares d'ell no hi van fer bona cara. Al meu xicot també li feia ilu que els tiets hi fossin però teníem un acord i es va mantenir ferm. Al final la que va cedir vaig ser jo per evitar problemes. Però després la gent vol seguir opinant sobre tema església, lloc, data, restaurant o càtering... Així que em sap greu però ja he cedit en una cosa important! A partir d'aquí, si m'he de posar borde ho faré perquè és el meu dia, ens ho paguem nosaltres sols... Així que, a qui no li sembli bé que s'aguanti o no vingui!
Autor: almanuvia » dv. nov. 21, 2014 6:45 pm
Autor: Iolins » dv. nov. 21, 2014 7:42 pm
Autor: Vero_Y_Dani » dv. nov. 21, 2014 7:48 pm
Autor: almanuvia » ds. nov. 22, 2014 5:18 pm
Autor: MiA_cb » dc. abr. 22, 2015 12:35 pm