A la jornada de portes obertes que vaig anar la setmana passada vaig veure bastants coses xules, des de la decoració, les taules de dolços... Tot cada cop més personalitzat i realment quedava molt bonic. Us en dic algunes per si us poden servir a vosaltres que us caseu més aviat que jo!

Hi ha una cosa que fa temps que estava mirant perquè em sembla molt romàntic pels casaments de nit i era fer volar els fanalets. I l'altre dia vaig veure una alternativa per no haver d'encendre foc i evitar perills: els globus de led. També queda molt maco i es poden comprar per Internet però crec que perquè volin bé cal inflar-los amb heli i això ja és més complicat. Hi ha empreses que se n'encarreguen i a les portes obertes vam demanar-ne un pressupost per si de cas.
Una altra idea que vam veure (i aquesta sí que s'ho pot fer un mateix de manera senzilla) és repartir bengales petites als convidats. Es poden decorar de mil maneres. A l'etiqueta de les que vam veure aquell dia hi posava 'Espurnes d'Amor' però s'hi pot posar simplement el nom dels nuvis i la data, un dibuix, etc. Aquí en teniu un exemple descarregable que queda prou bé: http://partydesign.es/etiquetas-para-bengalas/
Quines idees més se us acudeixen?