alai13 ha escrit:Nosaltres tambe hem reservat a nautalia al final. Tenen uns preus super bons
La veritat és que si!!! Jo em vaig sorprendre.
I m'han dit que la més cara es Halcón Viajes

Autor: Náyade » dt. des. 02, 2014 4:08 pm
alai13 ha escrit:Nosaltres tambe hem reservat a nautalia al final. Tenen uns preus super bons
Autor: Maggie2014 » dc. des. 03, 2014 11:54 pm
Autor: laviban » ds. des. 13, 2014 10:49 am
Autor: almanuvia » ds. des. 13, 2014 3:01 pm
Autor: Náyade » dg. des. 14, 2014 7:59 pm
Autor: novia 2012+1 » dl. gen. 12, 2015 11:16 pm
Autor: Náyade » dt. gen. 13, 2015 3:06 pm
novia 2012+1 ha escrit:hola, yo soy novia 2013 pero hasta ahora no hemos podido ir de luna de miel, ya hemos cogido el viaje para abril a riviera maya, y estamos buscando a gente/recién casados que van de luna de miel para esas fechas.
nosotros vamos del 10 de abril al 18 hotel Gran Palladium.
podríamos organizarnos para hacer excursiones y así nos saldría mucho mas económico.
Autor: Náyade » dj. gen. 15, 2015 3:48 pm
Autor: SamTR488 » ds. gen. 24, 2015 6:45 pm
Autor: Vero_Y_Dani » dt. gen. 27, 2015 10:09 am
Autor: gemma_sergio » dv. gen. 30, 2015 6:22 pm
Autor: Náyade » ds. gen. 31, 2015 1:37 pm
Autor: Náyade » ds. gen. 31, 2015 1:41 pm
gemma_sergio ha escrit:Hola noies!! Aquí una que es va casar al 2012 i va anar a Riviera Maya de lluna de mel.
He de confessar que he entrat perque tenia una mica de morriña del foro i només he llegit dues pàgines d'aquest tema, la veritat. Però és que m'he sentit superidentificada quan algú deia que la gent la mirava malament per dir que volia anar a Riviera Maya. A mí, la parella d'una amiga que también es casava el mateix any, em va dir com que valia la pena fer un viatge més especial i que RM estaba a tocar (en quant a pressupost), ells feien costa oest+polinesia. No li vaig contestar malament perque no sóc d'aquestes però era per dir quatre coses com: i tu, quin pressupost et penses que em puc gastar??.
Doncs us puc asegurar que el meu any, hi haviem com 10 parelles que anàvem a RM i que nosaltres vam anar 12 diez (dels quals perds 3 entre vol d'anada i tornada) i tt i que el meu marit és antiplatja, encara avui recorda el viatge amb molta estima. Tot i que la idea principal era egipte, però just quan estavem començant a mirar el viatge va explotar la revolució del egipcis, així que egipte el tinc al calendari dels 25è aniversari costi el que costi!
Respecte al que us deien dels preus de les excursions...és mentida això que al hotel son més econòmiques. Jo les vaig agafar des d'aquí però amb una agencia d'allà i com t'obliguen anar a la reunió (de tres hores de durada) vaig comptar que entre els dos ens vam estalviar tranquilament uns 500-600 €.
Per si algú le serveix, les excursions que val la pena i diría que visita obligada son: coba-Tulum-chichen itza-algun cenote-ek balam (si podeu)-xelha (o xcaret però jo preferia xelha perque és més natural). Jo volia anar a Siaan Kaan, però también va haver 2 mesos avans un huracà que des de la mateixa agencia t'informaven que per motius de seguretat no la oferien en aquelles dates així que vam agafar Isla Contoy.
Sento el rollo que us he fotut però avui m'ha entrat uns records...i sé el que és agrair que et donin un cop de mà!
Autor: gemma_sergio » dl. feb. 02, 2015 5:30 pm
Autor: Vero_Y_Dani » dj. feb. 05, 2015 10:33 am
Autor: Iolins » dj. feb. 05, 2015 5:52 pm
Vero_Y_Dani ha escrit:Nayade....ni caso....
Nosotros al final vamos a intentar cerrar esta semana o la otra ya el tema.... Definitivamente se queda en Dubai + Mauricio... Nos salía bastante mejor de precio que París + Mauricio.... y muchos menos vuelos internos que un Tailandia
Autor: Maggie2014 » dj. feb. 05, 2015 7:30 pm
Vero_Y_Dani ha escrit:Nayade....ni caso....
Yo descarté Riviera Maya porque fue el viaje de novios de mi niño en su primer matrimonio.... Sino era un destino que me encantaba, y encajaba perfectamente en nuestra fecha de bodas....
Nosotros al final vamos a intentar cerrar esta semana o la otra ya el tema.... Definitivamente se queda en Dubai + Mauricio... Nos salía bastante mejor de precio que París + Mauricio.... y muchos menos vuelos internos que un Tailandia
Autor: Vero_Y_Dani » dv. feb. 06, 2015 9:05 am
Autor: Vero_Y_Dani » dv. feb. 06, 2015 9:05 am
Autor: Vero_Y_Dani » dl. feb. 09, 2015 10:55 am