Autor: Sílvia85 » dg. nov. 23, 2014 9:56 pm
Autor: ivanni7 » dt. nov. 25, 2014 2:15 pm
Sílvia85 ha escrit:Noies! Mirant per internet he trobat els photocalls! M'han agradat molt, però evidentment, llogar-ne un és caríssim! Algú s'ha plantejat crear-lo??? Coneixeu algú que l'hagi creat ella mateixa??? N'he vist de casolans que quedaven força bé.
Autor: Náyade » dt. nov. 25, 2014 2:35 pm
Autor: almanuvia » dt. nov. 25, 2014 2:50 pm
Autor: mire_ia » dt. nov. 25, 2014 10:51 pm
Autor: ivanni7 » dc. nov. 26, 2014 12:11 pm
mire_ia ha escrit:Ei Guapis, jo si que vaig fer photocall, una banderola de patch amb la nostra data (no tinc foto un cop acabada xo Xq us feu una idea) al costat hi havia una vespa antigua i bales de palla. Em vaig currar unes pissarretes amb missatges tipus, VISCA els nuvis, luchare por el ramo...caseros i l atrezzo comprat ulleres... Super divertit!! Encara no tinc les fotos pero quan les tingui us ensenyo
image.jpg
Autor: Iolins » dc. nov. 26, 2014 12:38 pm
Autor: Maggie2014 » dl. des. 01, 2014 7:42 pm
mire_ia ha escrit:Ei Guapis, jo si que vaig fer photocall, una banderola de patch amb la nostra data (no tinc foto un cop acabada xo Xq us feu una idea) al costat hi havia una vespa antigua i bales de palla. Em vaig currar unes pissarretes amb missatges tipus, VISCA els nuvis, luchare por el ramo...caseros i l atrezzo comprat ulleres... Super divertit!! Encara no tinc les fotos pero quan les tingui us ensenyo
image.jpg
Autor: Sílvia85 » dl. des. 01, 2014 10:01 pm
Autor: Náyade » dt. des. 02, 2014 3:11 pm
Autor: Maggie2014 » dc. des. 03, 2014 11:53 pm
Náyade ha escrit:Què guai mireia!!!Molt currat!! Jo de cosir no tinc ni idea
![]()
A veure si jo puc fer una foto del que tinc preparat! Està a casa dels meus paresTinc pipes, barbes, ulleres diferents, màscares tipus venecianes, barrets i poca cosa més! La meva idea és posar també un marc de quadre per fer-nos fotos dins, i també un fons amb una "finestreta" on treure el cap i fer fotos
Això m'ho farà el meu pare així que no sé ben bé com ho té pensat, pero prometo posar fotos.
Autor: almanuvia » ds. des. 13, 2014 9:55 am
Náyade ha escrit:Què guai mireia!!!Molt currat!! Jo de cosir no tinc ni idea
![]()
A veure si jo puc fer una foto del que tinc preparat! Està a casa dels meus paresTinc pipes, barbes, ulleres diferents, màscares tipus venecianes, barrets i poca cosa més! La meva idea és posar també un marc de quadre per fer-nos fotos dins, i també un fons amb una "finestreta" on treure el cap i fer fotos
Això m'ho farà el meu pare així que no sé ben bé com ho té pensat, pero prometo posar fotos.
Autor: Náyade » dg. des. 14, 2014 8:00 pm
almanuvia ha escrit:Náyade ha escrit:Què guai mireia!!!Molt currat!! Jo de cosir no tinc ni idea
![]()
http://www.aliexpress.com/item/HOT-SALE ... 37220.html
yo me e comprado estos para navidad, pero en ali ay para bodas tambien
http://www.aliexpress.com/item/Set-of-4 ... 6.html?s=p
![]()
![]()
![]()
Autor: Náyade » dg. des. 14, 2014 8:02 pm
Autor: almanuvia » dg. des. 14, 2014 9:20 pm
Autor: Náyade » dc. des. 17, 2014 5:00 pm
Autor: Iolins » dj. des. 18, 2014 12:50 pm
Náyade ha escrit:Us deixo algunes idees més que he tingut, espero que us agradin![]()
Autor: Náyade » dj. des. 18, 2014 1:47 pm
Autor: Iolins » dv. des. 19, 2014 9:03 pm
Náyade ha escrit:Siii queda molt poquet i ja començo a posar-me nerviosa![]()
L'arbre d'emprentes l'ha fet el meu pare a màUn d'arbre i un tandem per escollir el que més m'agradi... però tots dos son taaaan bonics que estic per possar els dos
Autor: Náyade » ds. des. 20, 2014 8:19 am