Náyade ha escrit:Perdó no he posat res del viatge!!! Al final guanya definitivamente Riviera Maia. Sé que es lo tipic però per nosaltres segurament serà el millor viatge del món
Maggie em sembla perfecte!! Has estat super atenta al posar lo del autocar i també la música que volen escoltar. Ja es més del que jo faré

Que els hi passaré via mail una llista d'hotels propers i qui vulgui reservar que ho faci, i qui no doncs res

I l'autocar si el posso, serà pagant els interessats... jo no tinc més calers!!!
No hi havia pensat en lo del plànol... jo crec que no posaré i que ho busquin a internet, no tinc gent gran que es pugui perdre i suposo que anirem tots junts. Si no que m'ho preguntin, que la masia no té pèrdua!
Nenes, crec que ja mateix tindré els anells reservats

Vem veure uns que eren artesanals (fets pel joier, no encarregats a una marca) i molt bé de preu, a més ens va atendre genial l'home i està tot just al costat de casa nostra!!! Espero aquesta setmana anar-hi i acabar de concretar. Segurament seràn de or blanc

(m'és ben igual que hagi de rodiar-los cada X temps, és que l'or blanc m'encanta!!).
Us vaig comentant!!!!

Ei, guapa, et contesto de diferents posts que sinó, quin rotllo que fotré
El viatge em sembla genial, hi he estat i realment podeu fer-lo de l'estil que busqueu: relax, visitar coses, etc. I què dir del jacuzzi a l'habitació? Només n'he tingut una nit a la meva vida, al Marroc, i creu-me que encara me'n recordo de l'experiència
Me n'alegro que ja tinguis els anells

Jo també sóc d'or blanc, això ho tinc claríssim. Potser passarà com amb l'or groc i d'aquí a uns anys no estarà tant de moda però mira... És el que m'agrada a mi. I el fet que siguin artesanals és una gran garantia.
Quant a les teves reflexions...

Dir-te que tens més raó que una santa, jeje. Jo també estic pensant mil coses: quedarà bé això?; no trobaran massa lluny el lloc?, agradarà a tothom el menjar? També pensava en mirar bus perquè tothom tindrà entre mitja hora i quasi 1 hora de trajecte i em sap greu que no puguin beure. Però després ho penso i no arreglo gran cosa perquè hi haurà gent de diferents parts de Barcelona, de Sant Cugat, de Terrassa i de diferents pobles de Catalunya central per tant... Un follón! I algun que altre amic ja m'ha dit que passa dels horaris del bus, que anirà en cotxe per tenir més llibertat, així que ja no saps pas què!
Sincerament, el casament MAI no serà perfecte per tothom. Quan llegeixo núvies que diuen que tothom les va felicitar pel casament tan especial i això sempre em quedo pensant que segur que no va ser tothom. Jo també he intentat fer un casament mitjà (l'hagués volgut més petit, però en fi) i tot i així segur que acaba venint algú que no li fa una ilu terrible venir, algú que criticarà una cosa o altra... Per tant, més val estar contents amb nosaltres mateixos i no pensar tant en el què diran. Jo segueixo pensant que els regalets que vulgui fer pel casament prefereixo donar-los en privat, que no cal fer show per donar un pastís de bolquers o el detall per la germana o els pares... Però per desgràcia també m'hauré d'adaptar al que vulgui el meu xicot, jeje.
En fi, que segur que quan arribi el dia estaràs molt contenta de com ha anat tot, és normal agobiar-se ara perquè cada cop hi ha més parafernàlia darrera un casament i tots volem que sigui únic, original... Però l'important és passar-ho bé i fer una bona festa, la resta s'oblidarà amb el temps. Petonets, maca!