Buscar el vestit es molt especial... gaudeix del moment!!
Tema detallets, nosaltres els hem mirat per internet. No sé fer diy i si en sabés trobo que es una feinada fer més de 100 detallets...
Nosaltres vam estar mirant novodistribuciones que ens la van recomenar i al final ho agafem tot a detalles armonia, que es més car pero té cosetes més mones, al menys per a mi.
Les invitacions les fem a optimalprint, baratíssim i estàn genial, jo he vist invitacions d'una companya que eran d'aquí i molt be!

Hi ha molta varietat i et deixa editar-ho tot, les fotos la lletra etc.
També he anat comprant xorradetes a unabodaoriginal y trocitosdeboda, com el segell personalitzat, tintes, i cartells de justmarried i alguna tonteria més que en feia ilu!!
Espero aquests dies anar a l'agència a demanar preus i també escollir ja els anells! Son dues coses que em posen nerviosa pq a 5 mesos encara no tinc!!

Pero maleït treball de finde, no em deixa fer res,i el meu xicot plega a les 20h cada dia i no adelantem res...
També he d'anar a la floristería q es al mig de bcn per ja decidir els centros de mesa (que ens regala la masia) i potser algun ram per la cerimonia i ficar a sobre de l'escriptori del jutge, i a alguna cadira de cami a l'altar

a veure com surt la broma... q les flors son molt cares!!!
En fi... m'estic lliberant dient aixo jajaja. Ho hauria de ficae a la meva CA no?