Doncs sí, Silvia, hem de convèncer els nostres xicots!!!
Jo als nens els donaré xuxes pero no fa falta que sigui amb música especial ni res, passarem amb una caixa i els hi repartirem.
El ram jo me'l vull quedar
La lliga em sembla divertit pel fet que el noi te la treu i tu la dones a una amiga, jo no faré lo típic de trossejar-la i vendre-la (em sembla fatal aquesta tradició), sino una cançó sexy, el meu marit seguint-me i treient-la i jo donar-li a una bona amiga. Es una xorrada, pero em sembla diferent i bonic!
Les parelles de nuvis, donaré 2 segurament, i llestos, a parelles que siguin casaderes.
Els pares i mares, obviament, també.
El meu germà vull fer-li algo també, pero no se m'acut res... i es una jugarreta perquè els meus cunyats tenen mala relació amb el meu xicot, i es una merda que jo li faci al meu germà i ell no... encara que li he dit que el dia de la seva boda ha de fer "de tripas corazón" i no deixen de ser els seus germans, que els doni un detall i ja està!!! Potser això serveix com reconciliació i tot. Unes fotos de quan eren petits junts, jugant, etc... em sembla bonic!!!
I prou!! Ah! També volia fer un petit regalet als fotògrafs, vídeo i DJ, perquè faràn possible el nostre gran dia!

Pero suposo que els deixaré a la taula, com la resta de regalets! Que penseu??