Gràcies guapa!!!!
Responent per ordre, sí, lo del vi es per internet, la web es "Detalles para boda Armonia", hi han moltíssimes coses a escollit. No es barat com "Novodistribuciones" que sí es més barat però no m'acaba de fer el pes. Al Armonia tenen més coses i a sobre t'ho donen tot preparat per regal, a mí personalment això em dona més tranquilitat.
Els preus prefereixo no donar-los perquè surt bastant caret. Vàrem fer càlculs i se'ns anava la cosa a 300€ fàcilment entre tots els detallets

El meu problema és que miro coses més sencilles i penso que menuda "baratija", que això m'ho regalen a mi i ho llenço a la paperera

Llavors per això vull algo més personalitzat...
La meva companya que es va casar fa uns mesos, va comprar ampolletes de vidre petites i les va omplir d'oli verge del seu poble (Piera) i li va sortit ben baratet. Crec que les ampolles a 2€ i el vi el va comprar en grans quantitats i li va sortir super bé. Va donar una ampolla per parella i llestos. O sigui que hi han cosetes maques i útils, que no siguin massa cares. Jo de moment no he trobat res més que em fes el pes apart del que he dit, i com dic, surt caret
I ara la reflexió, és cert que nosaltres ho fem amb tota la il·lusió del món, i li posem moltíssim carinyo, però també es cert que hi ha gent que no ho sap apreciar... El meu nuvi em diu que perquè m'ho curro tant amb la gent si realment els que s'ho han de currar han de ser ells amb nosaltres aquell dia.
Les bodes s'estàn capgirant, abans tu contractaves un bon restaurant i llestos, i la família i amics et feien regals i en resum... et feien sentir especial aquell dia. Ara s'han de fer regals a tutiplen a tothom, rodejar-los d'una decoració exquisita, posar autocar per comoditat, fer regals sorpresa, etc... abans això no era així i la veritat que jo m'estic fartant una mica de tenir tants detalls amb la gent, gent que no em farà ni un regal (no es que cregui que ho hagi de fer obligada, clar, però jo m'ho estic currant un munt) i que no apreciarà gens el meu esforç. És trist i em desilusiona, però es la realitat.
Si fos un casament amb 30 persones que m'importen moltíssim, seria una cosa. Però es un casament de 90 persones, de les quals 40 potser son tiets, cosins, compromisos... que sent una mica cruel, no m'importen gaire. És dur però es la realitat. I aquesta gent son les que no apreciaràn gens els meus detalls

I a sobre em de fer lo imposible per pagar totes aquestes xorrades que espero i desitjo no trobar-me a la paperera del restaurant un cop s'acabi la festa.
Així que... cadascuna sap el casament que està fent i qui hi va. Però bueno no us capfiqueu massa. A un altre foro de bodes, hi havia una noia que deia que se'ns estava anant la castanya fent tantes cosetes, que si árbol de huellas, que si missatges a una ampolla, photocall i photobooth, detalles per toquisqui incloent 10 figuretes de nuvis pels amics, 3 regals especials, etc... a més de gent que compra mobles i decoració per la boda!! Que tota la vida les bodes son una festa de l'amor, no un escaparate amb 50.000 cosetes xorres per perdre el fil de la festa. És dur? Si, perquè jo també faig aquestes coses amb tota la meva il·lusió, però està bé pensar perquè fem les coses que fem. Jo potser m'estic tornant molt egoista amb el tema, però veig que em caso i gairebé ningú em pregunta com porto la boda, si em pot ajudar, etc... la gent només pensa: M'inviten a un menú de 100 i pico euros, em regalen detallets, tot el dia em tracten genial i em mimen i ale!!! I això no es...

I a sobre de tot, no tenen ni un detall amb tu.
En fi... em vaig per les branques... que feu el que voleu amb carinyo, això no ens ho pot treure ningú, la il·lusió!!! Pero també pensar amb el cap i no fer de la boda un expositor...
Petonets a totes