gemma_sergio ha escrit:A mi también em passava que aquest noi que explicava vaig estar a punt de dir-li lo mateix: m'ho pagues tu? Però cadascú sap les seves limitacions econòmiques i els seus gustos.
Jo les vaig agafar amb rivieramaya.es Tenen pagina web i solen tenir packs de tres excursions i l'atenció va estar molt bé, en tot momento em van ajudar a planificar les visites. Nosaltres vam quedar encantats. És una agencia que la vaig trovar pel foro de los viajeros i molta gent (per no dir tothom que havia anat amb ells) ho recomanaven. És una agencia que et fan matinar però val la pena perque arrives força aviat als llocs.
Perque et facis una idea de com de contents vam quedar et fico l'exemple del meu marit. Ell es va voler desentendre del tema excursions, m'ho passava tot a mi! A mi no m'importa perque m'agrada mirar, etc. Quan es va enterar un cop allà que ens venien a buscar als voltants de les 7 del matí es mig emprenyava perque es perdia el buffet de l'hotel!! Però després deia que havia valgut la pena perque anavem de tranquis, sense massificacions. Total, quan vam tornar del viatge ell mateix recomanava l'agencia als nostres amics i familiars.
Això sí, si agafes el pack de tres excursions, et fan pagar el 100% el primer dia d'excursió però et surt més a compte que pagar excursions sueltes.
Si vols, tinc una crónica del viatge a la meva Crónica de casament del 2012.
Qualsevol cosa m'ho comentes!
Gràcies guapa, ja he anat mirant els teus comentaris sobre el viatge

Vero_Y_Dani ha escrit:¡¡¡¡¡ya tenemos hotel confirmado!!!!
Shandraniiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
http://www.beachcomber-hotels.com/hotel ... t-spa.html
Me encanta !!!!
Joer qué ganas de ir !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()