Gràcies Iolins!
Doncs lo de fer jo el balsam labial també ho havia sentit pero tal i com sóc, em possaria super nerviosa. Ahir vaig veure que queden 5 mesos justos per la boda, i amb l'estrés que porto a sobre amb la boda, no penso liar-me encara més. Ho compraré tot i llestos. Es un pastissal més? Doncs potser sí, pero jo em quedo ben tranquila demanant-ho tot... sóc així, en aquest tema...
També he vist l'opció de comprar el balsam labial via internet i he trobat una web en que no surt massa car. Potser m'ho plantejo una mica, però fins ara les dues opcions son o mermelada o sabó natural. Ja veurem.
Veig en altres webs (o en aquesta mateixa) que la gent s'ho curra un munt. Jo he de dir que he desistit de moltes coses que volia fer, per un parell de motius: un, que la cosa va pujant i els calers que hi ha son els que hi ha... i dos, que no tinc temps. Veig gent que als nens els hi fan una bossa especial amb un ninot, amb xuxes, amb coses personalitzades per cadascún... jo no em veig ni amb cor ni amb pressupost per fer-ho. Així com detallets més currats, o mil·lers d'idees super xules de decoració... la veritat ho envejo tot, però jo estic en modo còmode i amb el temps que em queda, millor estar així més o menys tranquil·la que histèrica i dels nervis perquè no vaig a temps. A sobre, un pastizal de diners que això no m'ho agrairà ningú. Sé que el que compta es la intenció, però no puc evitar pensar que ningú ho apreciarà.
En fi... perdó pel totxo

Avui estic super reflexiva després de Ioga