Necessito OPINIONS!!

Un gran any!!

Necessito OPINIONS!!

EntradaAutor: nynfa86 » dv. gen. 17, 2014 5:20 pm

Bones a tot@s!!

Tinc un cacau mental que no hem deixa dormir.. tema invitats.
La nostra intenció sempre ha sigut fer un casament intim, numes familia, unes 40 persones.
Bé, doncs ara em diuen que per quedar be, hauria de convidar també al meu jefe i companys de feina (traballo a una empresa molt petita i som casi com de la familia).
Doncs ja de 40 pasem a 51 començal :star::

Pregunta; Queda fatal si no els convido? Clar tots volen venir.. pero si numes invito a la familia suposo que ho entendrant..
No se que fer.. els meus pares m'insisteixen de que han de venir pero jo no se que fer.

Petons *.-o-o.*
nynfa86

Entrades: 10
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:43 pm

Re: Necessito OPINIONS!!

EntradaAutor: Agasshi » dv. gen. 17, 2014 6:22 pm

Home, jo crec que s'ha de saber respectar el que cadascú vol fer, i si volíeu un casament íntim, el feu íntim, no? Si has de "quedar bé" amb la gent de la feina, fes un sopar a part amb ells i els ho expliques.

Vaja, només és la meva opinió :P però amb això dels casaments hi ha moltes "normes" que comencen a quedar una mica antiquades, i sincerament, a mi em fa molta ràbia xD
Agasshi
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

EntradaAutor: zatara » ds. gen. 18, 2014 11:50 am

Hola!

Nosaltres també volíem un casament íntim i no ho vam dubtar, no vam convidar els companys de feina, perquè a la meva feina som pocs, però el meu marit treballa en una empresa gran i si ho fèiem, havíem de convidar tot el departament. A més a més, després també haguèssim hagut de convidar a altres coneguts i amistats més llunyanes amb qui no hi teníem tanta relació i allò ja no hagués estat un casament íntim.

Jo crec que ho entendran i més, si només convideu a la familia. Potser fins i tot se sentirien una mica desplaçats... en el meu cas, almenys, no veig el meu jefe de festa amb la meva familia...
zatara

Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

EntradaAutor: gisa » dg. gen. 19, 2014 1:58 am

Hola!
Nosaltres també ens trobem amb un tema similar: fem una boda súper senzilla i només amb la família més directa i amics més íntims, i gent del nostre entorn ja ens diu que perquè no ve "fulanito" o "menganito"... :star:: Després d'unes quantes ratllades hem decidit que vindrà qui a nosaltres ens faci il.lusió que comparteixi aquest moment tant important, tan si agrada com si no. És el nostre dia i l'hem de passar amb aquells amb qui ens sentim còmodes i feliços.
En el teu cas, jo pensaria si realment et fa ilu que vinguin, i si no te'n fa... doncs que no vinguin! :-/
gisa

Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

EntradaAutor: mire_ia » dg. gen. 19, 2014 11:03 am

Jo em deixaria de protocols i faria el que us ve de gust a vosaltres.. Jo tinc 4companyes de feina, 2 son jefas, doncs em vaig estar pensant si venien o no ja que en convidaría a 3 pero a una de les jefas no la vull al casament Xq no tenim bona relació. Finalment he decidit no convidar a cap de les 4 ja que trobava lleig deixar a una de banda i se n hagues enterat de totes formes.. Enfi q decidir la llista de convidats a vegades es mes difícil del que sembla.. Anims!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

EntradaAutor: nynfa86 » dl. gen. 20, 2014 9:37 am

Bones!!!

Doncs si, teniu tota la raó del món! Gracies a les vostres opinions ja m'he decidit. *.-o-o.*
Familia i prou, ells son qui vui que vinguin i ja esta. I si algú s'enfada que s'aguanti xD.

Realment no em venia de gust que vinguesin, pero no paraven d'insistir-me i els meus pares també :star:: i ja no sabia que havia de fer.. Pero es el meu casament, el meu dia i haig de pensar en mi!

Petons!!
nynfa86

Entrades: 10
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:43 pm

EntradaAutor: yanis » dt. gen. 21, 2014 10:46 am

Nosaltres tampoc comvidem a ningún de la feina.. som bastants y no podem... y tampoc ens sembla be invitar a una part y la resta no..la gent ho enten perfectamente y a qui no li agradi es el seu problema!
Com a molt farem un dinar o sopar y prou!
yanis

Entrades: 25
Membre des de: dc. juny 12, 2013 11:35 am

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant