m'ajudeu amb les invitacions?

Un gran any!!

m'ajudeu amb les invitacions?

EntradaAutor: casiopea » dt. des. 17, 2013 1:54 pm

Hola, sóc Casiopea i em caso al juny de 2014. He començat a buscar invitacions i una amiga m'ha parlat d'unes invitacions en paper, et fan el disseny que vulguis, però que a través d'un qr es tornen interactives que ha trobat per Internet. A mi m'agrada la idea, pots posar fotos de les noces o del que vulguis perquè les hi descarreguin els convidats, més informacions amb pfd o música i si prefereixes que et regalin diners tenen un sistema que ho posa més fàcil. I tot és automàtic, ells s'encarreguen de tot. Us passo l'enllaç.
http://www.seebookeventos.com/invitaciones-sbe/
Què us sembla la idea? Algú ha fet així la seva invitació? Camino una mica perduda, em tireu una mà, per favor.
casiopea l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 18, 2013 12:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
casiopea

Entrades: 2
Membre des de: dt. des. 17, 2013 1:48 pm

Re: m'ajudeu amb les invitacions?

EntradaAutor: mire_ia » dt. des. 17, 2013 2:21 pm

Hola casiopea! Doncs jo no coneixia aquest sistema així que no t'ho puc dir.. El problema que hi veig es que si tens gent gran o que no dominin de noves tecnologies com ho faras?
Nosaltres ens les hem fet a ma, per cert, quin dia et cases de juny? Jo el 14 :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

EntradaAutor: casiopea » dc. des. 18, 2013 12:27 pm

mire_ia ha escrit:Hola casiopea! Doncs jo no coneixia aquest sistema així que no t'ho puc dir.. El problema que hi veig es que si tens gent gran o que no dominin de noves tecnologies com ho faras?
Nosaltres ens les hem fet a ma, per cert, quin dia et cases de juny? Jo el 14 :-)ok:

són invitacions normals en paper, et fan el disseny que vulguis, però amb un qr que quan el llegeixes t'envia a un dispositiu de descàrrega de fotos, el pdf amb les lectures o el que vulguis posar per a que els convidats s'ho descarreguin.
Ep! jo també el 14. a veure si ens tornem a troba per aquí!
casiopea

Entrades: 2
Membre des de: dt. des. 17, 2013 1:48 pm

EntradaAutor: gisa » dv. des. 20, 2013 10:29 am

Hola Casiopea!! Enhorabona pel teu casament! ::love:: ::love:: Jo, segurament també em casaré pel juny (primer havíem dit abril, després maig...), està per definir, encara. No us espanteu per si vaig tard, que jo em caso a una casa de colònies en plan "patxanguero " total, per tant no necessito tanta antelació per vestits, restaurants... Bé, al gra: jo tampoc coneixia aquest sistema i em sembla molt interessant, però com et deia la mire_ia, ho veig complicat amb la gent que no domini les tecnologies. En principi, en ser en paper, arribarà a tothom, però crec que heu de valorar si val la pena fer la inversió (imagino que deu ser més car que una invitació normal... :-/ ), és a dir, si molta gent podrà aprofitar més enllà del paper, amb això del codi QR i tal... Si creus que sí, endavant, és ben original, tot i que també us portarà més feina a vosaltres, no?
gisa
:: núvia rookie

Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

EntradaAutor: nocabu » dc. gen. 29, 2014 10:28 am

Hoy os enseño mi invitación de boda en www.facebook.es/bibidibadidibu
Espero que os guste!
nocabu