Ajuda! Detalls concrets per a persones del casament

Un gran any!!

Ajuda! Detalls concrets per a persones del casament

EntradaAutor: urismene86 » dt. oct. 22, 2013 10:26 pm

Hola guapes! Tinc dues consultes, i necessito que alguna de vosaltres m'ajudi!!

1. Estava pensant de regalar dos minis rams (rèpliques del meu) a dues companyes de feina a les que aprecio molt. Ho veieu bé? Vull dir que si el regal del ram té un motiu concret que desconec... El ram original el portaré al cementiri per la meva iaia i el meu avi.

2. A els nostres testimonis i padrí de boda els vull fer un detall que serà entregat després del sopar, quan es reparteixin la resta de regals... Havia pensatunes tases personalitzades, però no sé on les puc demanar fer. Per altra banda, quina altra idea econòmica penseu que es pot fer per a ells i que sigui bonic?

Moltes gràcies!!!!!
urismene86
:: núvia experimentada

Entrades: 280
Membre des de: dj. gen. 17, 2013 11:05 am

Re: Ajuda! Detalls concrets per a persones del casament

EntradaAutor: Vero198428 » dc. oct. 23, 2013 1:56 pm

urismene86 ha escrit:Hola guapes! Tinc dues consultes, i necessito que alguna de vosaltres m'ajudi!!

1. Estava pensant de regalar dos minis rams (rèpliques del meu) a dues companyes de feina a les que aprecio molt. Ho veieu bé? Vull dir que si el regal del ram té un motiu concret que desconec... El ram original el portaré al cementiri per la meva iaia i el meu avi.

2. A els nostres testimonis i padrí de boda els vull fer un detall que serà entregat després del sopar, quan es reparteixin la resta de regals... Havia pensatunes tases personalitzades, però no sé on les puc demanar fer. Per altra banda, quina altra idea econòmica penseu que es pot fer per a ells i que sigui bonic?

Moltes gràcies!!!!!

Hola guapa!!

Nosaltres una de les entregues que farem, sera de les mateixes ampolles de vi que serviran en el banquet i farem unes etiquetes personalitzades. A mi em sembla un record fantastic d'aquest dia i no es molt car!!!!

un peto!!!
Imatge
Vero198428
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 10:57 am

EntradaAutor: urismene86 » dc. oct. 23, 2013 10:20 pm

Gràcies guapa!! Ho apunto a la llista ab les altres que avui he pensat i a veure quina surt més a compte!!
urismene86

EntradaAutor: lena27 » dv. oct. 25, 2013 11:40 am

No se de donde eres pero si estas cerca de tarragona o reus ves a detalles roman alli te daran muchas ideas, tambien puedes llamarlos o ver la pagina web pero creo que todavia no les funciona muy bien,
lena27

Entrades: 2
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 11:29 am

EntradaAutor: rieta » dv. oct. 25, 2013 5:16 pm

Guapi!! Jo al padrí li he fet un poster com la caratula de la peli EL PADRINO, xo amb la seva cara. hi ha algunes noies q han fet el mateix xo en una tassa, així q ho pots mirar a Vistaprint (tant el poster com la tassa) q està molt bé de preu!! Crec q les instruccions x fer el poster hi son a l'apartat de Manualitats del forum, xo si no ho trobes digue'm-ho i t'ho busco xq en algún lloc de la meva CA està el link!!
I el ram es regala a qui tu vulguis. Si tu portes el teu al cementiri i vols fer repliques x aquestes amigues ho trobo molt bé!!
Imatge
Imatge
rieta
:: núvia de bronze

Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

EntradaAutor: urismene86 » dv. oct. 25, 2013 10:05 pm

Lena27, sóc de la Catalunya Central, així que em cau un pèl lluny, però de totes manerest'ho agreeixo enormament! En tot cas miraré la pàgina web a veure si funciona bé!

Rieta, em sembla molt gran la idea aquesta del poster o tassa de "El Padrino"; caldria llavors trobar altres idees originals pels testimonis si ens quedéssim amb aquesta del padrí... A vuere quèdecidim fer!!!

Mil gràcies a les dues! Muak!!!
urismene86

EntradaAutor: Arya82 » ds. oct. 26, 2013 2:01 pm

A mi em sembla perfecte si voleu regalar rèpliques del teu ram! :-)ok:

Jo també faré una tassa estil El Padrino, i pels testimonis doncs no ho sé, però si voleu fer també tasses personalitzades, a Vistraprint en pots fer. I sé q amb Fotoprix també.

Ja ens explicaràs al final què fas, que potser em dones alguna idea a mi i tot :-)
Imatge
Arya82

Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

EntradaAutor: tatania_88 » dt. nov. 26, 2013 11:43 pm

urismene86 ha escrit:Hola guapes! Tinc dues consultes, i necessito que alguna de vosaltres m'ajudi!!

Moltes gràcies!!!!!

El detall de les mini-repliques del ram els hi encantarà! Éxit garantitzat 100%!!

I el tema de testimonis i padrins, fer unes tasses personalitzades es un idea genial! Uns dels nostres nuvis d'aquest any ho van fer, i van quedar genial! Es original i molt útil!

Un petonet!!
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
tatania_88

Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat