Raconet idílic per fer convit, Lleida i provincia.

Un gran any!!

Raconet idílic per fer convit, Lleida i provincia.

EntradaAutor: mireia82 » dc. oct. 09, 2013 9:55 am

Hola!!!

Soc nova al forum, i encara no se massa bé com va, i no tinc massa temps per xafardejar, anem de bòlit a la feina, per sort : sol :

Doncs per fi hem decidit fer un cop de cap i casar-nos, però volem fe alguna cosa senzilleta i ens agradaria buscar un lloc bonic on fer una ceremonia a l'aire lliure, no una casa rural, sinó algun lloc amb prou terreny per montar un convit per unes 50-70 persones.

D'entrada ens feia gràcia fer-ho al País Basc, ja que és un lloc que ens encanta a tots 2, i tenim amics allí, però hi ha el padrí de la meva parella que te 90 anys, que està perfecte, però fer-lo fer tants km per passar un cap de setmana, ens fa cosa, a més, ma cunyada tindrà un bebè d'un meset just, i al final hem decidit fer-ho aquí a Catalunya.
La idea és fer-ho per la provincia de Lleida, però si cal desplaçar-nos una mica tampoc ens importa, això si, ens agradaria algun lloc d'aquells que enamoren a primera vista!!!! :··;..: :··;..:

Moltes gràcies i aniré llegint-vos quan pugui!!! :-()-) :-()-)
mireia82

Entrades: 2
Membre des de: dj. set. 01, 2011 6:27 pm

Re: Raconet idílic per fer convit, Lleida i provincia.

EntradaAutor: urismene86 » dj. oct. 10, 2013 9:53 pm

Hola mireia82!
Jo no hem caso a la provincia de Lleida, però conec dos llocs... Pla del Bosc a Bellpuig, que ho porten els de Cal Ble; l'altre lloc és Els Condals a Cervera, d'estil antic -masia o casa senyorial em sona... no sé res més.
urismene86
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 280
Membre des de: dj. gen. 17, 2013 11:05 am

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants