Música a l'església

Un gran any!!

Música a l'església

EntradaAutor: urismene86 » dl. ago. 26, 2013 11:03 am

Hola a totes!

El meu xicot i jo ja ens hem reunit aquest agost amb el mossén que ens casarà. No tenim res decidit, doncs encara queda molt, però si hem anat polint detalls. Tenim molt clar que farem missa llarga, i hi volem música en directe. El dilema més gran és, de fet, la música, ja que coneixem músics, però no sabem pas com toquen... No sabem qui ens oferirà una millor treball...
La música que tinc pensada per dins l'església és cantada així com instrumental... una mica de tot, vaja! El problema, també, és que si et fan escollir un repartori de musiques o bé tu els hi fas saber quines vols que et toquin!

Bé, si algú té més mà en aquest tema, si us plau que m'aconselli! Moltes gràcies!
urismene86
:: núvia experimentada

Entrades: 280
Membre des de: dj. gen. 17, 2013 11:05 am

Re: Música a l'església

EntradaAutor: urismene86 » dl. ago. 26, 2013 11:05 am

Per cert, amb quina música entreu a l'església o lloc de celebració del casament si és civil? Quines múisques clàssiques són boniques per una núvia? Jo conec la de Pachelbel (Canon en re) i la de Haendel (Gloria in excelsis Deo).
urismene86

Entrades: 280
Membre des de: dj. gen. 17, 2013 11:05 am

EntradaAutor: mire_ia » dl. ago. 26, 2013 3:34 pm

Hola guapa!! Nosaltres fem ceremonia civil a l aire lliure i hem contractat un saxofonista Xq ens acompanyi a la ceremonia i l aperitiu :-) encara no hem pensat en les cançons d entrada.. Pero sigui la q sigui la música en viu es tan especial.. =0-0-)
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

EntradaAutor: Vero198428 » dj. set. 12, 2013 7:38 am

Hola!!!! nosaltres farem missa Rociera!!! ja tenen cançons per la nuvia i pel nuvi amb els noms queda molt xula!!!
Imatge
Vero198428
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 10:57 am

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant