Autor: gemma87 » dc. jul. 10, 2013 5:29 pm
Hola Irene,
jo em caso a Masia Vilasendra, un mes mes tard que tu aprox., jo he vist mas de can riera i masia vilasendra, bonvilar no l'he visitat!! només dir-te que segons el que prefereixis pots escollir un o l'altre. Nosaltres vam descartar Mas de Can riera, senzillament perquè masia Vilasendra ens va maravellar, no tenia paraules, era el lloc perfecte per nosaltres, els jardins, un boníssim pla b per si plovia, estar allà al mig sense ningú, poder fer el ball a fora, poder idear i planificar el teu casament a la teva manera, amb el catering que vulguéssis.. no sé mil coses que ens va fer decantar-nos més per Masia Vilasendra.. segons el tipus de casament que vulguis trobaràs pros i contres als dos, però un serà el definitiu, ja ho veuràs. No conec a cap noia del foro que s'hagi casat, però si que vaig seguint el seu facebook i totes les parelles que s'han casat de moment estan encantades, nosaltres em escollit el catering de les magnòlies, em tastat part dels seus plats i són molt bons, tenen una estrella michelin i tot i tenir-la els preus són bastant competitius... però bueno hi ha altres caterings que estan molt bé igualment.
del mas de can riera, hi ha varies foreres que si han casat, quan arribis als 100 missatges, podràs veure els compte enrere de les noies de 2012.. 2013 i veure les seves cròniques també.
espero haver-te ajudat una mica...
parlem!!