Contractar el músic

Un gran any!!

Contractar el músic

EntradaAutor: Arya82 » dl. jul. 08, 2013 3:01 pm

He estat buscant per aquí però no he trobat cap post relacionat amb això.

El divendres hem quedat amb un noi pq ens porti el tema de la música en el casament però vaig molt perduda amb aquest tema. Sabeu quines coses s’han de tenir en compte a l’hora de contractar-lo? Es q per exemple amb el tema fotògraf sempre pots veure la seva feina, però amb un DJ... No sé, ho veig com més complicat.

A part, sabeu què acostumen a cobrar? Per on ronden els preus? Per fer-me una idea...

I suposo q també hauria de comentar-li el tema de la música a l’església, oi?

Masses preguntes, ho sé!! Però es q realment no sé què he de valorar quan parlem amb ell :-/
Imatge
Arya82
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

Re: Contractar el músic

EntradaAutor: elibeta5 » dl. jul. 08, 2013 6:44 pm

Arya82 ha escrit:He estat buscant per aquí però no he trobat cap post relacionat amb això.

El divendres hem quedat amb un noi pq ens porti el tema de la música en el casament però vaig molt perduda amb aquest tema. Sabeu quines coses s’han de tenir en compte a l’hora de contractar-lo? Es q per exemple amb el tema fotògraf sempre pots veure la seva feina, però amb un DJ... No sé, ho veig com més complicat.

A part, sabeu què acostumen a cobrar? Per on ronden els preus? Per fer-me una idea...

I suposo q també hauria de comentar-li el tema de la música a l’església, oi?

Masses preguntes, ho sé!! Però es q realment no sé què he de valorar quan parlem amb ell :-/

olaaa!! la veritat que no em puc ajudar massa... al meu restaurant ja ens posen el dj i ens cobren un 600euros mes iva i estará durant la celebració i tota la ceremonia.... jo tinc un amic que es dj per bodes i se q treballa molt be si veus que aquest no tacaba de convencer o si vols comparar et puc donar el seu email o mobil
Imatge
elibeta5

Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

EntradaAutor: Arya82 » dl. jul. 08, 2013 6:53 pm

Doncs si no ens agradés, ja t'ho comentaria :-) De moment ens ha dit q els seus preus oscil·len entre 200 i 700 euros, q depen molt del q volguem. Però si a vosaltres us cobren 600, ja m'ajuda a veure q es més o menys això.

Gràcies! ::love::
Imatge
Arya82

Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

EntradaAutor: elibeta5 » dl. jul. 08, 2013 7:46 pm

Arya82 ha escrit:Doncs si no ens agradés, ja t'ho comentaria :-) De moment ens ha dit q els seus preus oscil·len entre 200 i 700 euros, q depen molt del q volguem. Però si a vosaltres us cobren 600, ja m'ajuda a veure q es més o menys això.

mlegro de averte servit!!! ja comentares que et va dir!!! q jo de moment no e parlat amb ell!
Imatge
elibeta5

EntradaAutor: elibeta5 » dl. jul. 08, 2013 7:46 pm

Arya82 ha escrit:Doncs si no ens agradés, ja t'ho comentaria :-) De moment ens ha dit q els seus preus oscil·len entre 200 i 700 euros, q depen molt del q volguem. Però si a vosaltres us cobren 600, ja m'ajuda a veure q es més o menys això.

mlegro de averte servit!!! ja comentares que et va dir!!! q jo de moment no e parlat amb ell!
Imatge
elibeta5

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants