Vesit fet a mida

Un gran any!!

Vesit fet a mida

EntradaAutor: Marta_i_Carles » dt. jul. 02, 2013 6:17 pm

Hola noies,
aquest dissabte vam decidir casar-nos a l'Octubre de 2014, >.-<:
com imagineu, encara no tenim el dia, ni res de res... Però tinc una cosa molt clara...
Com vull el vestit.

Com serà algo senzill i intim (senzill no vol dir cutre, sino mes be volem un espai on podem gaudir de la senzillesa i dels pocs convidats, un lloc on estar a prop de tots i amb tots).
Decoradet amb gràcia i que es vegi que és un casament.

Donç al tema... el vestit:
;.:love_:
Vull un vestit de dos peçes, però no dos peçes clàssiques...
Sino un vestit de faldilla curta, de tubo, per a sobre dels genolls,
la part de dalt, m'agradaria amb tirants, esquena desconberta i escotat del davant,
i la segona peça seria una faldilla de seda, gasa... algo que sigui molt suau i fresc,
que pugui treure-la al moment de la festa i se'm quedi un vestit tipo còctel pero de núvia.
No m'importa que es transparenti la faldilla d'abaix.
També em canviaré els talons per la festa i m'agradaria convinar-ho amb un complement al cabell o jaqueta, foulard... algo (perque serà a l'octubre)

I una altre cosa?
Matí o tarda??
:-):-):-):
Gràcies ::love::
Marta i Carles
Tarragona
Marta_i_Carles

Entrades: 3
Membre des de: dt. jul. 02, 2013 4:47 pm

Re: Vesit fet a mida

EntradaAutor: CrisyJuanan » dt. jul. 02, 2013 8:01 pm

Hola Marta Benvinguda!!!!

Hem sembla una idea super chula la teva!!! ::love::
Segur que et quedara un vestit de lo mes xulo i original >.-<:

Respecte a matí o tarda jo si hem cases a l'octubre crec que agafaria matí, ja que a la tarda es fa fosc molt d'hora i fa mes fred... :) Ja ens aniras explicant *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
CrisyJuanan
:: núvia experta

Entrades: 508
Membre des de: dg. juny 09, 2013 5:42 pm

EntradaAutor: annita85 » dt. jul. 02, 2013 10:11 pm

Hola Marta!! Benvinguda al foro!!!

Em sembla bona idea lo del vestit, tu has d'anar com et sentis tu i comoda! Així que endavant!
JO crec com Cris que al ser a l'octubre seria millor al matí pq si no no gaudireu de sol o claror, pero si us fa molta ilusió a la tarda tmb pot ser, podeu fer la cerimonia a les 17 per exemple!!

Ja ens explicareu que decidiu, si mireu restaurants i tot aixó i si tens dubtes ja saps pregunta!! :-)ok:
Imatge
annita85
:: núvia experimentada

Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

EntradaAutor: Arya82 » dc. jul. 03, 2013 10:00 am

Veient q tens tan i tan clar el tipus de vestit q vols, endavant!!! *.-o-o.* Es el nostre dia i hem d'anar com vulguem :-)

I sobre l'hora, jo també penso q potser seria millor de dia pq a l'octubre el sol desapareix abans i fa més fresca. Però evidentment heu de fer el q us vingui de gust a vosaltres, i ja està.

Ja ens aniràs explicant com van els preparatius i tota la resta!!
Imatge
Arya82

Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

EntradaAutor: cristina2014 » dc. jul. 03, 2013 11:35 am

Hola Marta! Enhorabona pel casament :-):-):-): i benvinguda al foro!
El vestit com ja han dit algunes companyes el tens clarisim i crec que has d'anar tu comode per tant endevant.
En el tema de mati/tarda, es una cosa que heu de decidir vosaltres al mati tindreu més llum pero a la tarda si us agrada també es posible. Jo fa dos anys vaig estar a un casament el 21 o 22 d'octubre a les 17.00 de la tarda la cerimonia va ser amb claror i al arribar al restaurant ja es feia fosc pero estaba tot molt ben pensat amb unes estufes d'aquestes rodones, per el temps de l'aperitiu així que molt bé. Ja ens aniras explicant cosetes, veuras que el foro et pot ajudar moltisim!
Imatge
cristina2014

Entrades: 692
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 8:35 pm

EntradaAutor: Marta_i_Carles » dc. jul. 03, 2013 1:33 pm

Gràcies noies.
Donç vam pensar a l'octubre perque no sigui gaire calurós, que que vivim a Tarragona.
Recomaneu alguna lloc?
Volem si pot ser una casa rural, masia o un restaurant.
Som poquets :)
(De moment i espero que sigui així)
Marta i Carles
Tarragona
Marta_i_Carles

Entrades: 3
Membre des de: dt. jul. 02, 2013 4:47 pm

EntradaAutor: gemma87 » dc. jul. 03, 2013 5:25 pm

Hola Marta Benvinguda!!! i sobretot enhorabona pel casament!!

en relació al vestit no et puc ajudar gaire, però penso que ho tens claríssim per tant endavant, pot quedar-te genial.. hauries de trobar una modista que t'ho fes tal com tu vols, que segur que la trobes. oh qui sap alomillor trobes una firma que té algun vestit semblant a la idea que tu tens.

pel que fa al matí o tarda... jo em caso el 12 de setembre i ho faig de tarda, em casaré a les 18h. si és a principis d'octubre pots casar-te quan vulguis, ja que a la tarda encara hi ha llum.. i de fet a finals d'octubre també, avui en dia els restaurants s'ho monten molt bé, l'època que sigui de l'any.
l'únic que tingues en compte que no caigui en cap dia que canviin l'hora, etc... bueno que de fet.. potser guanyaries una hora mes.. jeje

en fi, que casa't a l'hora que et vingui de gust, els teus convidats s'adaptaran a tot.. així que és el teu casament i per tant has de fer el que realment et vingui de gust..

espero haver-te ajudat una miqueta, seguim parlant per aquí.
Imatge
gemma87

Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

EntradaAutor: Cristina_BCN » dj. jul. 04, 2013 9:57 pm

Hola Marta!
Doncs crec que hauries de buscar algun lloc que t'ho fessin a mida, a mi m'han recomanat alguns però en principi ja hi ha una marca que m'agrada... si vols torno a preguntar i et dic :-)ok:

El tema de l'horari, com et diu la Gemma, dependrà una mica també de l'estil de casament que vulguis i del que a tu et vingui de gust. Si va gent més jove i voleu un ambient més festiu agafaria nit, si voleu disfrutar més del dia doncs migdia... a mi per exemple m'agrada més que el ball sigui de nit, però clar pot ser que la gent marxi abans (segons el tipus de convidats). Espero haver-te ajudat!
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Cristina_BCN

Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant