Ram de la Núvia (i floristeria)

Un gran any!!

Ram de la Núvia (i floristeria)

EntradaAutor: urismene86 » dj. juny 20, 2013 3:43 pm

Hola noies!

Fa dos dies enrere vaig anar a informar-me en una floristeria del meu poble; pel meu casament queden encara 10 mesos, però em va servir per orientar-me quan a tema de preus -per calcular pressupostos i controlar els estalvis. En el meu cas, he trobat un pack premium (hi ha el base, el medium i premium) que oferta aquest comerç, el qual hi entra:
- el ram de la núvia, qualsevol (si és massa- massa exclusiu llavors et carreguen un plus)
- 4 "fermalls florals" per als homes
- flors del cotxe de la núvia
- 2 bosses de pètals
Aquest pack em surt per 250 euros; els altres dos, un per 150 i l'altre per 190... és a dir, de menys a més complert). Com ho veieu?

Per altra banda, hi ha les flors de l'església com ara la piràmide de flors que va damunt l'altrar (uns 76 euros aprox.) i les flors que van situades als bancs (4 euros la unitat). Pel que fa a el restaurant, ells ja s'ocupen des de la seva floristeria.
Per decorar l'església em van dir que millor fer un banc sí, un banc no, d'aquesta manera t'estalvïes uns calerons... Em falta saber el pressupost de les flors a l'entrada de l'església, aquella espècie d'arbret tan maco!

En fi, teniu molt problemes respecte el tema?
urismene86
:: núvia experimentada

Entrades: 280
Membre des de: dj. gen. 17, 2013 11:05 am

Re: Ram de la Núvia (i floristeria)

EntradaAutor: urismene86 » dj. juny 20, 2013 3:46 pm

Per cert, he vist rams de núvia que són bouquets de gira-sols... són moníssims! Què en penseu? Coneixeu cap altre tipus de flor original i xula per fer un ram?

Imatge
urismene86

EntradaAutor: urismene86 » dj. juny 20, 2013 6:46 pm

Hola!! Els rams de les mares tmb entren en el pack, no ho recordava!
De totes formes, m'has ajudat molt, així miraré altres botigues a part d'aquesta floristeria on acostumo a anar sempre! Gràcies!
urismene86

EntradaAutor: Eia » dv. juny 21, 2013 7:18 pm

urismene86 ha escrit:Per cert, he vist rams de núvia que són bouquets de gira-sols... són moníssims! Què en penseu? Coneixeu cap altre tipus de flor original i xula per fer un ram?

Imatge

Holaa!!
Jo també m'he plantejat el ram de gira-sols, més que res pel contrast tant gran que faria, ...però es que n'hi ha tants bouquets tant bonics!!! :-))
Imatge
Eia

Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

EntradaAutor: urismene86 » dv. juny 21, 2013 7:33 pm

Sí, sí, sí, és súper original el bouquet de gira-sols!!! Ara bé, tot dependrà del tipus de vestit que porti, estil, color, etc. Espero poder portar-ne un!! Si és així, aquesta es convertirà en la flor estrella del meu casament: església i cotxe!
urismene86

EntradaAutor: Eia » dl. juny 24, 2013 5:43 pm

urismene86 ha escrit:Sí, sí, sí, és súper original el bouquet de gira-sols!!! Ara bé, tot dependrà del tipus de vestit que porti, estil, color, etc. Espero poder portar-ne un!! Si és així, aquesta es convertirà en la flor estrella del meu casament: església i cotxe!

Jo de moment estic fent una recopilació de bouquets que més m'agraden....tot i què desprès qui acabara decidint (entre l'estil que a mi més m'agradi) será el meu germà....que segurament l'acompanyara una amiga en la elecció del ram >.-<:
Imatge
Eia

Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

EntradaAutor: AliciayMarc » dt. jul. 09, 2013 2:18 pm

Jo de tot aixo encara no se com ho vull... amb quanta antellacio s'ha de començar a mirar?
Mi gran dia... 21 de junio del 2.014
AliciayMarc
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dg. març 10, 2013 11:41 pm

EntradaAutor: Arya82 » dt. jul. 09, 2013 2:24 pm

Jo tinc clar q m'agradaria que en el meu ram hi hagués roses vermelles, però no sé si el voldria tot vermell, o combinant roses blanques o què.

Quan se suposa q s'ha de començar a mirar tot el tema flors? I recomaneu alguna floristería?
Imatge
Arya82

Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

EntradaAutor: isaycheni » dt. jul. 09, 2013 7:29 pm

A mi també m'agradaria tenir roses vermelles al meu ram, però amb algún toc un xic original.
Tot i que després si m'encanta un ram d'altres flors l'agafaré.

No tinc ni idea quan s'ha de començar a mirar...
I algú sap si el detallet que es posa al pare i germà l'ha de dur el nuvi? o ell el porta diferent?

També m'agradaria que el meu ram fos del mateix color que el traje del meu novio. :··;..:
Imatge
isaycheni

Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 05, 2013 2:28 am

EntradaAutor: CrisyJuanan » dt. jul. 09, 2013 9:02 pm

Hola noies!!! Jo la veritat la idea que tinc es que no sigui una cosa molt gran i m'agradaria que tingues roses i alguna flor blanca... no se encara queda molt de temps ::love::
Imatge
CrisyJuanan
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 508
Membre des de: dg. juny 09, 2013 5:42 pm

EntradaAutor: Arya82 » dc. jul. 10, 2013 11:02 am

CrisyJuanan ha escrit:Hola noies!!! Jo la veritat la idea que tinc es que no sigui una cosa molt gran i m'agradaria que tingues roses i alguna flor blanca... no se encara queda molt de temps ::love::

Jo tampoc vull un ram massa gran, estil bouquet m'agradaria. I sí, queda molt temps, però no puc evitar passar-me el dia pensant en idees de com ho vull tot!! I després segur q canvio d'opinió mil cops... :-)
Imatge
Arya82

EntradaAutor: isaycheni » dc. jul. 10, 2013 9:02 pm

jajajajjaajaja Arya a mi em passa el mateix!!!! penso amb tots els detalls i detallets possibles... i com que queda tant, segur que després a l'hora de comprar-ho cambiaré d'idea. :-)0(-:
Imatge
isaycheni

EntradaAutor: elibeta5 » dj. jul. 11, 2013 6:45 am

Arya82 ha escrit:
CrisyJuanan ha escrit:Hola noies!!! Jo la veritat la idea que tinc es que no sigui una cosa molt gran i m'agradaria que tingues roses i alguna flor blanca... no se encara queda molt de temps ::love::

Jo tampoc vull un ram massa gran, estil bouquet m'agradaria. I sí, queda molt temps, però no puc evitar passar-me el dia pensant en idees de com ho vull tot!! I després segur q canvio d'opinió mil cops... :-)

em passa lo mateix... xo bueno millor pecar de prudent!! jeje
Imatge
elibeta5

Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

EntradaAutor: floreta01 » dj. jul. 11, 2013 8:54 am

urismene86 ha escrit:Per cert, he vist rams de núvia que són bouquets de gira-sols... són moníssims! Què en penseu? Coneixeu cap altre tipus de flor original i xula per fer un ram?

Imatge

Hola!

Jo vaig portar un ram casi clavat a aquest!!
Mel va fer Com&Gou, de Gràcia i si no recordo malament costava uns 80€ ara ns si amb els fermalls o sense, però per aqui anava!
El vaig trobar bé de preu i la idea la van entendre del tot (duia una foto amb el que volia).
El van recobrir amb roba del meu vestit que els hi vaig portar i tot!!

Us les recomano!

Si passeu per la meva crònica el trobareu!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Arya82 » dj. jul. 11, 2013 10:57 am

isaycheni ha escrit:jajajajjaajaja Arya a mi em passa el mateix!!!! penso amb tots els detalls i detallets possibles... i com que queda tant, segur que després a l'hora de comprar-ho cambiaré d'idea. :-)0(-:

M'encanta haver descobert aquest foro pq veig q realment totes estem fatal!!! :-)0(-: Però oi que es disfruta moltíssim pensant en tots els detallets? :-))
Imatge
Arya82

EntradaAutor: mire_ia » dj. jul. 11, 2013 4:56 pm

Hola nenes! A mi m agradaría un bouquet romantic i silvestre alhora, potser alguna peonia q m encanten, amb un trosset d tela a la tija i potser algún broche familiar :··;..: aviam, aviam.. Abans d tenir l vestit res d res..
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
mire_ia

Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

EntradaAutor: elibeta5 » dj. jul. 11, 2013 9:32 pm

mirare la botiga aquesta!!! gracies :)
Imatge
elibeta5

Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

EntradaAutor: isaycheni » dv. jul. 12, 2013 10:21 pm

mire_ia ha escrit:Hola nenes! A mi m agradaría un bouquet romantic i silvestre alhora, potser alguna peonia q m encanten, amb un trosset d tela a la tija i potser algún broche familiar :··;..: aviam, aviam.. Abans d tenir l vestit res d res..

Ooooh!!! m'encanten! què macos!!! jo també vull un bouquet!!! >.-<:
Imatge
isaycheni

EntradaAutor: urismene86 » ds. set. 14, 2013 11:31 am

Quin pressupost (aproximat) us heu deixat a la floristeriao teniu pensat deixar-hi??
urismene86

EntradaAutor: Merigreti » dg. set. 29, 2013 8:11 pm

Hola chicas! yo tengo un cacao mental con la florista, yo pensaba hacerlo con bloom flors, pero se ve que han cerrado y ahora no se donde ir :star:: a mi me gustan las rosmelias no se si me haría una sola o varias flores y que fuera liofilizado (o como se diga) jajaja, tenia mi idea que me lo haria ahi en bloom porque me encantaba el trabajo, pero ahora no tengo ni idea, alguien conoce alguna florista que hagan más o menos lo mismo que en bloom?
Merigreti l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 29, 2013 8:52 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Merigreti
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

Següent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant