Luna de Miel 2014

Un gran any!!

Luna de Miel 2014

EntradaAutor: urismene86 » dt. juny 18, 2013 11:13 am

Hola gente!! Ya habéis estado pensando qué tipo de viaje vais a hacer como luna de miel? Mi pareja y yo ayer fuimos a una agencia a preguntar; nosotros nos hacia ilusión viajar a China, pero en la agencia nos ofrecieron -además- otros destinos. Así que empezamos a mirar... y nos tiene enamorados definitivamente el continente asiático! Después de mirar y mirar, quizá hayamos decidido cambiar nuestra primera opción, ya que el país es demasiado grande como para visitarlo en dos semanas... Total, que lo más seguro es que vayamos a Vietnam, un recorrido por todo el país y luego una extensión a Bali o alguna playa de por ahí! La verdad es que me tiene emocionada, puesto que viajar me encanta! Nos ofrecieron también Tailandia, pero conozco demasiadas personas que ya han ido, por lo tanto, preferimos cambiar el rumbo.

Ya me diréis qué tal vosotr@s!
urismene86
:: núvia experimentada

Entrades: 280
Membre des de: dj. gen. 17, 2013 11:05 am

Re: Luna de Miel 2014

EntradaAutor: DAVID&LAURA » dt. juny 18, 2013 11:23 am

Nosaltres ens hem decidit per fer un tour personalitzat per Vietnam, Cambodja i acabar a Phuket. Ens ho hem muntat to des d'aquí i ho hem agafat tot per internet. A veure com anirà...
DAVID&LAURA

Entrades: 9
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:25 pm

EntradaAutor: isaycheni » dc. juny 19, 2013 12:45 pm

Hola chicas!
Que guay el viaje a Vietnam! Nosotros hace un par de años fuimos a Tailandia y es 200% recomendable!!! es un país que enamora, nosotros de hecho queremos volver en un futuro. Y también tiene islas donde acabar el viaje relajados. :··;..:

Mi pareja y yo por ahora solo hablamos y soñamos, no hemos empezado a mirar nada. De todos modos tenemos claro que lo vamos a organizar nosotros, ya que así nos ahorraremos algo de dinerillo. Pero tenemos pensado ir a alguna agencia para coger ideas. jeje
Nuestra idea es hacer la Costa Oeste de EEUU, y acabar en algún hotelazo de Punta Cana. Pero veremos cuándo cuesta esta broma y si finalmente podemos hacerlo. Esperemos que sí porque nunca he ido a EEUU y me encantaría ir!!!! ::love:: :-)ok:

Un saludo!! *.-o-o.*
Imatge
isaycheni
:: núvia rookie

Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 05, 2013 2:28 am

EntradaAutor: yasped » dc. juny 19, 2013 3:51 pm

Hola chicas!!

Parece que Vietnam es el más elegido... Otra pareja que se apunta a Vietnam-Camboya. jeje.

De momento no hemos mirado nada, pero nos gustaría hacer un recorrido por Vietnam, visitando sí o sí SaPa y Halong y después terminar en Siem Reap, para visitar Angkor (seguro que a Camboya volveremos).

Si alguna tiene algo parecido mirado, se agradece info :P

Besitos!
Imatge
yasped

Entrades: 21
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 2:33 pm

EntradaAutor: urismene86 » dc. juny 19, 2013 5:05 pm

Hola de nou!

Veig que som algunes les que ens hem decidit pel mateix destí! Nosaltres hem estat mirant preus a Halcón Viajes i Nautalia. Estem mirant de fer un recorregut per Vietnam al complet, de manera que visites les tribus del nord fins baixar a la zona del Mekong, com molt bé tu deies Yasped. Aquest recorregut ens surt per:

HALCÓN VIAJES
Vietnam completo 14 dies – 1895euros

NAUTALIA
Paisajes y tribus de Vietnam 15 dies - 2458euros

Sense sumar les taxes i extensions, sembla ser que Halcón és un pèl més econòmic quan a preu base. Tot i així volem sumar-hi una extensió a la petita illa de Con Dao (Vietnam) per acabar d'arrodonir-ho tot. Ens han dit que aquesta illa és una de les més verges i amb aigües més cristalines en comparació a Nha Trang (que és costa), per exemple. També ens han recomanat Phu Quoc, però segons Nautalia, aquesta illa tot just comença a obrir-se als turistes i no en tenia massa coneixement d'algú que hi hagués anat.

Cert que hem vist algun viatge que visites tot Vietnam i, a més, visites alguna cosa de Laos i Cambodja... però potser prefereixo estalviar aquests euros per gaudir del luxe d'estar en una illa quasi paradisíaca en una villa (cosa que potser mai més tornaré a fer, jeje)!

En fi, falta una mica més de 10 mesos, però ja tinc ganes de marxar! A l'agència et fan dantetes amb totes les explicacions... que si des de la badia de Halong (dins del vaixell) veus la posta de sol tot mirant les muntanyes, etc!

Per cert, suposo que ja ho sabreu, però la noia de Nautalia ens va recomanar de reservar el viatge tan aviat com sigui (és a dir, tan bon punt ho tinguem decidit), per així estalviar-nos de pagar masses taxes o cosa per l'estil.

Anem parlant!
urismene86

EntradaAutor: yasped » dc. juny 19, 2013 7:00 pm

Bones!!

Gràcies per la info!! >.-<:

Nosaltre tot just comencem a mirar, encara que falta gairebé un any, pero de moment no hem anat a cap agència, es el meu futur marit qui s' està encarregant del tema viatge, està recopilant informació i ha trobat algunes pàgines especialitzades en viatges a Vietnam (no agències físiques). Si alguna vol que li passi alguna, que m'ho digui :yium:-)

Bueno, nenes, nem parlant.

Petonets!
Imatge
yasped

EntradaAutor: mire_ia » dc. juny 19, 2013 8:29 pm

M encanta la opcio Vietnam, i lo d la Villa en illa quasi-verge encara mes!!! ::love:: jo em pensava q fins final d any no sortien els preus d l any q ve, ara ja es podría contractar??? :-/
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

EntradaAutor: elibeta5 » dc. juny 19, 2013 8:32 pm

jo en realitat volia fer new york-punta cana i la meva parella taialandia pero no em cridava la atenció.. total que una companya de la feina va aquest any a Tailandia i mirant com organitzava el viatge m´han entrat moltes ganes de fer Tailandia!!! asi que anirem a Tailandia lo que encara no tinc mirat els llocs i aixo algu a mriat algu?
Imatge
elibeta5

Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

EntradaAutor: yasped » dc. juny 19, 2013 9:12 pm

Hola,

Nosaltres vam preguntar a un agent que coneixem d'una fira i ens ha dit que encara es d'hora, que no hi han preus definitius, per això només mirem per mirar... Però no ho tinc clar tampoc...

Doncs sí, Vietnam sembla una aposta segura, nosaltres primer deiem Cambodja només, després amb Tailandia, després només Cambodja altre cop, ara amb Vietnam, així que amb el temps que falta, ja veurem (encara que aquesta ultima opció es la que mes ens agrada, sobre tot al meu xicot).

Sobre Tailandia, no hem anat mai, pero sembla espectacular, pel que ha llegit el Pedro i m'ha anat dient, te moltísims llocs per visitar a més de totes les illes que hi ha a prop per si voleu relaxar-vos uns dies... Normalment consultem un forum que es diu los viajeros, que explica molt sobre Tailandia, per si vols fer-li una ullada.

Petons!
Imatge
yasped

EntradaAutor: urismene86 » dj. juny 20, 2013 3:28 pm

Hola noies!

És cert que segons on vagis -en excepció Halcín Viajes- et diuen que encara és un pèl d'hora per tenir els preus en relació maig any vinent, però si s'encareixen, tampoc serà res espectacular, en un principi! Jejeje! Nosaltresw tan bon punt tinguem les vacances parlades amb els nostres llocs de feina respectius, aleshores ja reservarem!

Penso que l'opció de viatge de lluna de mel pel sud-est asiàtic és una passada! Nosaltres fem (bé, farem) Vietnam, perquè coneixem masses persones que ja han estat a Tailàndia (almenys 6 del meu cercle d'amistats), per tant volem estrenar una mica la novetat!

I sí, Yasped, una mica d'informació no anirà pas malament per situar-te una mica! És d'agrair! Per cert, tu i jo ens casem en una setmana de diferència... A veure si encara coincidim durant el viatge, jeje!

Vimga noies, fins aviat! Una abraçada!
urismene86

EntradaAutor: yasped » dj. juny 20, 2013 9:39 pm

Hola noies!!

Doncs si neu al enllaç que va a "Los Viajeros" hi ha diaris de viatjes i altres dades sobre Vietnam.

http://www.losviajeros.com/Local.php?ss=Vietnam&c=5

Els enllaços seguents, son on ha fet una ullada el meu xicot dels viatjes a Vietnam, no els he mirat molt jo, pero té un document amb tots aquests enllaços... :)

http://www.terresllunyanes.com/
http://www.catai.es/
http://www.venadescubrir.es/
http://www.viajeindochina.com/
http://www.theasiancontinent.com/
http://www.evaneos.es/
http://www.viajesterral.com/
http://tuaregviatges.es/
http://www.viatamundo.com/
http://www.pasaporte3.com/

Parlem, boniques!!
Imatge
yasped

EntradaAutor: anni_d » dj. juny 20, 2013 9:50 pm

Holaaaa!!!

Nosotros también nos vamos a Vietnam!!! Yuhuuuu Urismene yo estoy enamorada del hotel Six Senses Con Dao!! Me encantaaaaa ::love:: ::love::

Por los comentarios que he leído mucha gente recomienda Catai. Por otro lado, he visto por el foro viajeros que la gente ahora organiza el viaje a través de agencias de Vietnam. Aurora Travels o vietnamstay organizan viajes para españoles totalmente personalizados con guias vietnamitas de habla hispana (que yo sinceramente no me los imagino! jajjaa) y estas agencias son más económicas que las de aquí!!

Que ganas de que llegue el viajecitoooooo -|-) -|-) ::love::
anni_d

Entrades: 306
Membre des de: dg. nov. 04, 2012 11:16 pm

EntradaAutor: urismene86 » dj. juny 20, 2013 10:19 pm

Que bé Yasped, moltes gràcies! Aniré donant una ullada de tan en tan!

Anni_d tu també, jeje! Vietnam serà el destí 2014! Per cert, em sona això d'Aurora Viatges; una bona opció a consultar! I parlant de Catai, és excessivament car! Els preus són astronòmics!

Una abraçada, ...i de mentres seguirem somiant pel gran dia!
urismene86

EntradaAutor: Eia » dl. juny 24, 2013 5:50 pm

Ostres....si, si...sembla que el destí estrella de moment es Vietnam...
Nosaltres volem fer un combinat, el meu xicot li agrada tot més en plan relax, platjeta, descansar, és a dir, més estil pulserita tot inclòs, jo en canvi, sóc de anar a visitar, descubrir llocs, patejades amunt i avall.... aixi que l'opció perque sigui a gust dels dos es fer un combinat. Com a desti m'agradaria Australia, Canada, Costa Rica... :-)) aunque tots ells piquen, piquen!
No sé pas quan es el moment més idoni per anar-ho mirant? :-/
Imatge
Eia

Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

EntradaAutor: gemma87 » dl. juny 24, 2013 6:12 pm

Hola nosaltres tenim pensat fer kuala lumpur i maldives, marxarem sobre uns 12 dies aproximadament, ens l'organitzarem nosaltres amb l'ajuda de la meva germana, i em sembla que al setembre ja podrem mirar vols i tal, perquè així surt tot molt més barato.

si algú te info d'aquest destí que no dubti en donarme-la ja que sempre va bé.

una abraçada noies!!
Imatge
gemma87
:: núvia experta

Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

EntradaAutor: CrisyJuanan » dl. jul. 08, 2013 7:48 pm

Hola!!! A nosaltres ens agradaria molt fer New York + Riviera Maya... tot dependra del preu ja que hem vist que pica bastant ::love:: ::love:: Pot ser es queda nomes en Riviera Maya que també estara super be >.-<: >.-<:
Imatge
CrisyJuanan

Entrades: 508
Membre des de: dg. juny 09, 2013 5:42 pm

EntradaAutor: elibeta5 » dj. jul. 11, 2013 6:49 am

Eia ha escrit:Ostres....si, si...sembla que el destí estrella de moment es Vietnam...
Nosaltres volem fer un combinat, el meu xicot li agrada tot més en plan relax, platjeta, descansar, és a dir, més estil pulserita tot inclòs, jo en canvi, sóc de anar a visitar, descubrir llocs, patejades amunt i avall.... aixi que l'opció perque sigui a gust dels dos es fer un combinat. Com a desti m'agradaria Australia, Canada, Costa Rica... :-)) aunque tots ells piquen, piquen!
No sé pas quan es el moment més idoni per anar-ho mirant? :-/

em passa com el teu xicot... que vull una mica de platjeta i relax.. x aixo volem fer thailandia.. xo man dit q juliol no es bona epoca x anar-hi, algu sap algu?
Imatge
elibeta5

Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

EntradaAutor: Merigreti » dj. jul. 18, 2013 5:58 pm

Nosotros no lo tenemos claro, lo que sabemos es que queremos relax, jajaja pero también nos gustaría un poco de turismo, la verdad que nos gusta mucho o costa oeste o este con riviera maya o también nos llama mucho las maldivas, pero no tenemos nada claro aun :-/
Imatge
Merigreti
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

EntradaAutor: isaycheni » dj. jul. 18, 2013 9:37 pm

Merigreti ha escrit:Nosotros no lo tenemos claro, lo que sabemos es que queremos relax, jajaja pero también nos gustaría un poco de turismo, la verdad que nos gusta mucho o costa oeste o este con riviera maya o también nos llama mucho las maldivas, pero no tenemos nada claro aun :-/

a nosotros nos pasa lo mismo!! lo que tenemos claro es que queremos hacer la costa oeste. Y luego teníamos pensado relax en Punta Cana, pero Maldivas llama muuucho la atención. Lo malo es que en agosto (cuando me caso) hay monzones en Maldivas... así que ya veremos.
Imatge
isaycheni

Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 05, 2013 2:28 am

EntradaAutor: Laurafh » dj. set. 05, 2013 11:35 am

Hola, nosotros nos vamos a Japón!! >.-<: si o si!!! todavia no se cuantos dias ( mínimo17) todo depende d como vaya la cosa dl presupuesto... lo que estamos mirando es d hacerlo x nuestra cuenta!! iremos a agencias a informarnos xo seguramente nos lo montemos nosotros xq quiremos ir mucho a nuestro aire!!!! a partir d este mes y octubre empezaremos a mirar!!! :-)0(-:
Imatge
Laurafh

Entrades: 148
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 12:28 pm

Següent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants