Boda Lleida PLA DEL BOSC

Un gran any!!

Boda Lleida PLA DEL BOSC

EntradaAutor: arcdesantmarti » ds. juny 08, 2013 1:19 am

Hola.
Estem planteja nos la idea de casar-nos… però ens agradaria fer-ho a una masia o casa rural o alguna cosa així per l’estil… he vist per internet una masia que esta a Bellpuig que es diu Plà del Bosc… algú en te referencies? Gràcies
arcdesantmarti

Entrades: 2
Membre des de: ds. juny 08, 2013 1:15 am

Re: Boda Lleida PLA DEL BOSC

EntradaAutor: elirovi » ds. juny 08, 2013 9:46 am

Pla del Bosc es del grupo Cal Ble, los de Ca n'Alzina. Nosotros nos casamos con ellos hace poco más de dos meses y quedamos encantados con todo. La verdad es que el sitio no lo conozco, pero por calidad de la comida y dj's y todo eso seguro que genial
Imatge
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

EntradaAutor: arcdesantmarti » ds. juny 08, 2013 11:59 pm

Gracies elirovi per la teva resposta … la veritat es que hem estat mirant la web i l’ espai ens encanta… però estem una mica perduts amb el tema de les bodes…
Pel banquet et donen un preu tancat o vas escollint els plats depenent del pressupost?? Quins son els preus dels menús?
arcdesantmarti

Entrades: 2
Membre des de: ds. juny 08, 2013 1:15 am

EntradaAutor: floreta01 » dj. jul. 11, 2013 9:09 am

Per lleida vaig trobar varios llocs que m'encaixaven però per un tema de distància(som de Sant cugat) ens vam quedar a Can RIbas i li vam donar una volta a la idea del casament.

Hi ha lloc molt guays per Lleida!! Trobaras el teu!

Laia
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Marta13 » dl. set. 23, 2013 2:51 pm

Hola!!!

Em dic Marta i em vaig casar a Pla del Bosc aquest mes d'agost.
El lloc, el menjar... tot molt bé.
Si decidiu casar-vos a Pla del Bosc, demaneu la nit a la Casa Rural, en prinicipi no entra i si et vols quedar a dormir et demanen 900euros per la casa rural però tinc una amiga que s'hi va casar i li van regalar la nit!!!! Al igual us dic amb el preu de la barra lliure, no permeteu el preu que us donguin al principi és un robo!!!! regategeu perquè després us baixaran el preu però tot això ho heu de fer abans de fer la 1a paga que es quan confirmeu!!!!
Jo no m'arrepenteixo d'haver-ho fet a Pla del Bosc, tothom em va dir que l'aperitiu, lloc, menjar era perfecte però hi han coses que es poden millorar!!!!
Marta13

Entrades: 1
Membre des de: dg. març 17, 2013 7:09 pm

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant