LA MASIA DE SANT CUGAT!!!

Un gran any!!

LA MASIA DE SANT CUGAT!!!

EntradaAutor: angy84 » dj. març 07, 2013 4:57 pm

Hola futuras casamenteras....
Estoy un poco liada con el tema de restaurantes.... Me caso el 9/8/2014
Y en principio creo que ya estoy convencida por la masia de st cugat ... Pero me gustaría saber un poco más de las bodas de allí y la verdad que por internet no encuentro mucho( aunq si que es verdad que lo que he encontrado es bueno)
Alguien que sepa cosillas para contarme a ver si acavo de tomar la decision!!!!
Gracias
9 DE AGOSTOOOO 2014!!!!!!!!!
angy84

Entrades: 5
Membre des de: dc. març 06, 2013 1:06 pm

Re: LA MASIA DE SANT CUGAT!!!

EntradaAutor: Anna81 » dv. març 08, 2013 1:49 pm

Ostres, jo de casament a la Masia no hi he estat mai però a sopar si i està tot bonísssim!!! Allà hi vam celebrar els meus 30 mira :-)
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Cristina_BCN » dv. març 08, 2013 3:09 pm

Nosotros lo fuimos a ver y la chica nos pareció super super maja y el restaurante es bonito también! aunque no te puedo dar ninguna referencia...
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Cristina_BCN
:: núvia experta

Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

EntradaAutor: angy84 » dg. març 10, 2013 9:10 pm

La verdad es que la chica es un encanto .... Yo la vedad esq estoy indecisa entre la masia de st cugat y la masia can ametller , aunque la verdad esque no descarli ir a ver ninguno más porque aunque me gustan ... No se sí estoy 100% segura... No se sí esto es normal??? A vosotras os ha pasado eso de entrar en un sitio y q te cuadre todo y decir ESTE ES MI SITIO ..... Buffff estoy hecha un lío.... Y abierta a más propuestas de sitios...
Así q ya sabéis... Jijijiji
9 DE AGOSTOOOO 2014!!!!!!!!!
angy84

Entrades: 5
Membre des de: dc. març 06, 2013 1:06 pm

EntradaAutor: floreta01 » dv. maig 10, 2013 12:46 pm

hola Angy!

Jo sóc de Sant Cugat i he anat a veure els dos llocs.
La veritat que la Masia té molt bona fama com a restaurant, sobretot per a empresa, molt bon tracte, i hi celebren coses els del Barça, vull dir que tenen un nivell.

Potser a hores d'ara ja t'has decidit.

Jo si que vaig tenir aquest flechazo (amb Can Ribas), buscava molt d'espai verd i la Masia és cert que no en té massa però la Masi Ametller més. Bé a mi no em van encaixar del tot però si dubtes i t'agraden, pq no hi tornes a anar??

És normal que tinguis dubtes!

Per la zona, ns si ets d'allà, també hi ha el Qgat, un rollo diferent, un hotel molt modern que també està molt bé.

Espero haver-te ajudat!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Cristina_BCN » dv. maig 10, 2013 3:43 pm

A nosaltres ens va costar bastant trobar el nostre... tots ens agradaven però a tots els hi trobàvem alguna pega... vam veuren 16!!!! al final, l'últim que vam visitar ens va encaixar tot i ens va encantar, com un flechazo!! jejeje
Cristina_BCN l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 20, 2013 6:35 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Cristina_BCN

Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

EntradaAutor: Marga1506 » dg. nov. 03, 2013 6:49 pm

Hola a tod@s,

yo ya he reservat per la Masia de St Cugat pel 15 de juny de 2014. El lloc és petit però la qualitat del menjar considerem que és insuperable. A més, la relació qualitat preu és molt bona i el lloc, tot i petit, és molt elegant.

La Masia Can Ametller és més ample però el menjar no ens sembla tan bo. La millor forma de decidir-se és anar a dinar, sense dir que estas preparant una boda. Normalment a tot arreu atenen bé quan demanes informació per la celebració d'un esdeveniment. A la Masia de Sant Cugat hem anat vàries vegades i no hem trovat cap "pero".

Sort a totes i ja anireu dient si us heu decidit!!!
Marga1506

Entrades: 14
Membre des de: dg. nov. 03, 2013 5:58 pm

EntradaAutor: floreta01 » dg. nov. 03, 2013 11:05 pm

Marga1506 ha escrit:Hola a tod@s,

yo ya he reservat per la Masia de St Cugat pel 15 de juny de 2014. El lloc és petit però la qualitat del menjar considerem que és insuperable. A més, la relació qualitat preu és molt bona i el lloc, tot i petit, és molt elegant.

La Masia Can Ametller és més ample però el menjar no ens sembla tan bo. La millor forma de decidir-se és anar a dinar, sense dir que estas preparant una boda. Normalment a tot arreu atenen bé quan demanes informació per la celebració d'un esdeveniment. A la Masia de Sant Cugat hem anat vàries vegades i no hem trovat cap "pero".

Sort a totes i ja anireu dient si us heu decidit!!!

QUè bé Marga, crec que heu triat bé. Jo sóc de Sant Cugat!
Laia
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants