PREPARATIUS PEL GRAN DIA!

Un gran any!!

PREPARATIUS PEL GRAN DIA!

EntradaAutor: Yona86 » dj. feb. 07, 2013 9:41 am

Hola a tothom!

Em caso!!!!!!
Aquest passat 28 de gener, pel meu aniversari, la meva parella em va demanar per casar-nos! Però tenim un gran problema i es que no sabem que hem de fer, ni per on començar amb els preparatius, anem molt perduts... algú ens pot donar un cop de mà?

Gràcies :-(
Yona86

Entrades: 5
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 9:32 am

Re: PREPARATIUS PEL GRAN DIA!

EntradaAutor: Anna81 » dj. feb. 07, 2013 10:09 am

Hola maca!!

Primer de tot moltes felicitats! :-)

En quan als peparatius, jo penso que primer heu de decidir si voleu que sigui aquest any o el vinent; cerimonia religiosa o civil, restaurant, hotel, masia?, .... sembla molt però un cop vas decidint veus que vas descartant i al final ja saps el que vols :-)
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Yona86 » dj. feb. 07, 2013 10:29 am

Mersi Anna81!

D'entrada seria la primavera de l'any vinent, pequè tot i que la meva parella volia aquest any jo ho veig molt just... de la resta no en sabem massa res, jeje Quin desastre!
La veritat es que m'ha agafat tan desprevinguda, jeje

Un parell de coses, les invitacions, quan de temps abans s'han de donar? i nosaltres (les novies) ens hem de preparar d'alguna manera? perque fa ja molt temps vaig passar per davant una estètica i posava "packs de novia"...
Yona86

EntradaAutor: Anna81 » dj. feb. 07, 2013 10:47 am

Yona86 ha escrit:Mersi Anna81!

D'entrada seria la primavera de l'any vinent, pequè tot i que la meva parella volia aquest any jo ho veig molt just... de la resta no en sabem massa res, jeje Quin desastre!
La veritat es que m'ha agafat tan desprevinguda, jeje

Un parell de coses, les invitacions, quan de temps abans s'han de donar? i nosaltres (les novies) ens hem de preparar d'alguna manera? perque fa ja molt temps vaig passar per davant una estètica i posava "packs de novia"...

Si és pel 2014 vas amb temps de sobres :-) Això de les invitacions va a gust de cadascú però pensa que nosaltres ens casem a l'Octubre i avui anem a veure la segona proba de les invitacions a la impremta :-)

Això de packs nuvies doncs el mateix, hi ha qui s'agafa un pack d'estetica + peluqueria + maquillatge, hi ha qui només es maquilla i pentina, ....

Aquí al foro trobaras informació per parar un tren, ja veuras!
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Yona86 » dv. feb. 08, 2013 8:45 am

Bon dia Anna81

Que tal va anar la prova d'impressió?
Yona86

EntradaAutor: annita85 » dv. feb. 08, 2013 7:48 pm

HOla!! moltes felicitats per la vostra boda!!
Jo de vosaltres el primer que faria seria començar a buscar el restaurant, podeu mirar aqui al foro els comentaris d'alguns llocs o entrar en portals d'internet i buscar a veure que es el que mes us agrada, si masia, hotel, castell... Quan tingueu el lloc doncs ja mirar el fotograf.
Pel tema de les invitacions nosaltres ens casem a juliol de l'any vinent i em sembla que començarem a donar-es cap a finals d'any.
Anims!! I a començar amb els preparatius! Que entre que mires unes coses i unes altres passa el temps volant!
Imatge
annita85
:: núvia experimentada

Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

EntradaAutor: Yona86 » dl. feb. 11, 2013 12:14 pm

Annita85

Mersi!! i... IGUALMENT, jeje

Aquest cap de setmana hem estat al Bodamarket de Granollers i ens ho hem passat molt i molt be! des de que m'ho va demanar nomès haviem mirat per internet i poc més, estabm molt desorientats. Però la fira tot i ser petita ens ha anat molt be, ens n'hem enterat de moltes coses i ara ho veiem mes real.

Així que... LA CONTA ENRERE JA HA COMENÇAT! Que tremoli el Juny del 2014, jeje

Petons*
Yona86

EntradaAutor: Anna81 » dl. feb. 11, 2013 12:54 pm

Yona86 ha escrit:Annita85

Aquest cap de setmana hem estat al Bodamarket de Granollers i ens ho hem passat molt i molt be! des de que m'ho va demanar nomès haviem mirat per internet i poc més, estabm molt desorientats. Però la fira tot i ser petita ens ha anat molt be, ens n'hem enterat de moltes coses i ara ho veiem mes real.

Petons*

Nosaltres hi vam anar diumenge al matí!!! :-)
Imatge
Anna81

EntradaAutor: annita85 » dl. feb. 11, 2013 9:48 pm

Yona86 ha escrit:Annita85

Petons*

Q be!! Nosaltres voliem anar, pero al final entre que ja tenim el restaurant reservat i el fotograf casi casi ens va fer mandra, pero a la proxima fira a veure si anem!! *.-o-o.*
Imatge
annita85

EntradaAutor: mire_ia » dl. feb. 18, 2013 4:40 pm

Felicitats Yoana!! i benvinguda al foro *.-o-o.*

Jo també em casaré el juny 2014, el dia 14 ::love::

La veritat és que quan comences no saps per on agafar-ho i anar a les fires és molt bona opció.. surts amb un monton d'informació i a més tens un primer feeling amb els proveidors.. fa il·lusió oi??

A nosaltres una altra cosa que ens va anar super bé va ser anar a les jornades de portes obertes: et fas mooolt la idea del lloc i a més pots provar l'aperitiu! :-)ok: guaiguai!! ja ens aniras posant al dia!!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
mire_ia
:: núvia de bronze

Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

EntradaAutor: xeta21 » dl. feb. 18, 2013 8:38 pm

mire_ia ha escrit:Felicitats Yoana!! i benvinguda al foro *.-o-o.*

La veritat és que quan comences no saps per on agafar-ho i anar a les fires és molt bona opció.. surts amb un monton d'informació i a més tens un primer feeling amb els proveidors.. fa il·lusió oi??

A nosaltres una altra cosa que ens va anar super bé va ser anar a les jornades de portes obertes: et fas mooolt la idea del lloc i a més pots provar l'aperitiu! :-)ok: guaiguai!! ja ens aniras posant al dia!!

jo he sigut una lerda! no he nat a cap portes obertes.. que desastre! T_T
Imatge
xeta21

Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

EntradaAutor: annita85 » dl. feb. 18, 2013 8:43 pm

xeta21 ha escrit:

Jajaja nosaltres tampoc, pero haviem vist 4 o 5 restaurants i al veure Can Pages ja no vam tenir dubtes, així que ja no vam anar a les portes obertes dels altres! : sgra :
Imatge
annita85

EntradaAutor: xeta21 » dl. feb. 18, 2013 9:00 pm

annita85 ha escrit:
xeta21 ha escrit:

Jajaja nosaltres tampoc, pero haviem vist 4 o 5 restaurants i al veure Can Pages ja no vam tenir dubtes, així que ja no vam anar a les portes obertes dels altres! : sgra :

i si ens fem les tontes?? xDD i comencem anar-hi? xD
Imatge
xeta21

Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

EntradaAutor: annita85 » dl. feb. 18, 2013 9:05 pm

Jajajaja seria bo!
Imatge
annita85

EntradaAutor: mire_ia » dt. feb. 19, 2013 8:52 pm

annita85 ha escrit:Jajajaja seria bo!

Jajaja nosaltres tampoc, pero haviem vist 4 o 5 restaurants i al veure Can Pages ja no vam tenir dubtes, així que ja no vam anar a les portes obertes dels altres! : sgra :[/quote]

i si ens fem les tontes?? xDD i comencem anar-hi? xD[/quote]

jajaja!! això recupereu el temps perdut!! :-)0(-: ja us dic que coses més rares s'han vist... nosaltres flipavem amb nuvis que es presentaven allà amb tota la parantela i apa!! tots a gorrejar.. ::0ov0o::

La veritat és que nosaltres ens ho hem passat pipa recorrent la oferta bodil actual.. : ban : :-///: us ho recomano.. a més s'agafen idees tema decoració.. i sovint hi ha altres proveïdors tipus minifira

Imatge
mire_ia

EntradaAutor: annita85 » dj. feb. 21, 2013 12:53 pm

mire_ia ha escrit:
annita85 ha escrit:Jajajaja seria bo!

i si ens fem les tontes?? xDD i comencem anar-hi? xD[/quote]

jajaja!! això recupereu el temps perdut!! :-)0(-: ja us dic que coses més rares s'han vist... nosaltres flipavem amb nuvis que es presentaven allà amb tota la parantela i apa!! tots a gorrejar.. ::0ov0o::

La veritat és que nosaltres ens ho hem passat pipa recorrent la oferta bodil actual.. : ban : :-///: us ho recomano.. a més s'agafen idees tema decoració.. i sovint hi ha altres proveïdors tipus minifira[/quote]

Jajajaj a mi esq aquestes coses em fan vergonya, que soc tonta pq despres es aixó gent que va amb tota la familia, jo soc la tipica que si vaig a unes portes obertes i hi ha aperitiu em fa cosa agafar res jajajaja :t:t:
Imatge
annita85

EntradaAutor: rieta » dj. feb. 21, 2013 4:22 pm

Hola Yona!! Una altra x juny de 2014!! >.-<: , i ja sabeu el dia??

Doncs com ja t'han comentat x aquí, primer de tot el restaurant, després fotograf i decidir si será boda civil o religiosa i anar a demanar info o al registre civil (en cas de ser civil) o parlar amb el capellà d'on us volgueu casar!! Ja tot lo altre ho pots fer amb més tranquilitat!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
rieta

Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

EntradaAutor: mire_ia » dj. feb. 21, 2013 6:10 pm

rieta ha escrit:Hola Yona!! Una altra x juny de 2014!! >.-<: , i ja sabeu el dia??

Doncs com ja t'han comentat x aquí, primer de tot el restaurant, després fotograf i decidir si será boda civil o religiosa i anar a demanar info o al registre civil (en cas de ser civil) o parlar amb el capellà d'on us volgueu casar!! Ja tot lo altre ho pots fer amb més tranquilitat!! *.-o-o.*

ei Rieta tu que estas tan ben informada explica'm.. això del registre civil quan s'ha de començar a bellugar?? i on?? a la teva ciutat?? o al costat d'on et cases?? xq nosaltres el dia del casament farem cerimonia civil al restaurant però suposo que els papers oficials els firmes uns dies abans en algun altre lloc no?? o k??? :[]:-): :-/

Imatge
mire_ia

EntradaAutor: esther-jose » dv. feb. 22, 2013 8:11 pm

Yona86 ha escrit:Hola a tothom!

Em caso!!!!!!
Aquest passat 28 de gener, pel meu aniversari, la meva parella em va demanar per casar-nos! Però tenim un gran problema i es que no sabem que hem de fer, ni per on començar amb els preparatius, anem molt perduts... algú ens pot donar un cop de mà?

Gràcies :-(

Moltes felicitats!!!! A mi m'ho va demanar a l'agost i desde llavors no he parat de mirar per internet en els foros!! La veritat és que ajuden molt. Nosaltres hem començat pel restaurant i el fotògraf és un amic però ara no sé per on seguir!!! De moment vaig mirant i agafant idees!
Imatge
esther-jose

Entrades: 200
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 2:58 pm

EntradaAutor: cristina_raul » ds. feb. 23, 2013 11:27 pm

Una vez que tengáis restaurante y fotógrafo lo que tenéis que hacer es ir pillando ideas y ir pensando la inspiración o temática de vuestra boda sí es que de la queréis dar claro!!! Jejejeje. Ahora chafardearlo todo y cualquier cosa q os guste apuntarla. Después del verano ya sí q os tenéis q poner las pilas con el vestido y eso... Disfrutarlo mucho q pasa volando!!!
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Següent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants