Mas Folch o Parc Sama

Un gran any!!

Mas Folch o Parc Sama

EntradaAutor: elicam » dc. gen. 09, 2013 10:26 pm

Buenas,
estoy mirando para casarme en mayo y tengo dilema entre Parc Sama o Mas Folch. ¿Alguien me puede dar la opinión ya sea como asistente a una boda o como novia de alguno de estos dos restaurantes?
elicam

Entrades: 4
Membre des de: dc. gen. 09, 2013 10:20 pm

Re: Mas Folch o Parc Sama

EntradaAutor: xatilops » dl. gen. 14, 2013 5:44 pm

Hola!
De primera ma no et puc respondre, però uns nuvis que conec van triar el parc Sama i el diade la prova dels menús no els va agradar gens.
Jo sóc una núvia del 2013.
xatilops
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

EntradaAutor: Mabela » dg. gen. 20, 2013 1:00 pm

elicam ha escrit:Buenas,
estoy mirando para casarme en mayo y tengo dilema entre Parc Sama o Mas Folch. ¿Alguien me puede dar la opinión ya sea como asistente a una boda o como novia de alguno de estos dos restaurantes?

Al mas folch no hi he anat així que no te'n puc parlar. Però al Parc Samà hi vam anar com a convidats a un casament i va estar molt bé, tant el pica-pica, com el menjar, com la música i la resta. De fet quan vam mirar restaurants hi vam anar el que passa que ens va semblar que els preus els havíen apujat força i el vam descartar.
El mas Folch si us interessa, mireu-vos-el amb temps, nosaltres vam preguntar disponibilitat un any abans just i ja estava tot ocupat!
espero que t'ajudi!
Mabela
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: elicam » dt. gen. 22, 2013 10:17 pm

Hola Mabela,
al final ens hem decantat per Mas Folch, ui no em diguis això, hi anirem la setmana que ve i si tot va bé tancarem pressupost i reservarem data, espero que estigui la data que tinc pensada... Ho reservem 1 any i 4 mesos abans, creuaré els dits!!!

Al Parc Sama a la fira tot nuvis vaig flipar amb els preus, però després al desembre vaig enviar mail i no vegis quines ofertes. El divendres i diumenge oferta de 75€ amb la majoria de coses incloses i els dissabtes per 100€ amb IVA i també molts serveis inclosos. Al final s'han decantat per fer ofertes...
elicam

EntradaAutor: Mabela » dc. gen. 23, 2013 7:39 am

elicam ha escrit:Hola Mabela,
al final ens hem decantat per Mas Folch, ui no em diguis això, hi anirem la setmana que ve i si tot va bé tancarem pressupost i reservarem data, espero que estigui la data que tinc pensada... Ho reservem 1 any i 4 mesos abans, creuaré els dits!!!

Al Parc Sama a la fira tot nuvis vaig flipar amb els preus, però després al desembre vaig enviar mail i no vegis quines ofertes. El divendres i diumenge oferta de 75€ amb la majoria de coses incloses i els dissabtes per 100€ amb IVA i també molts serveis inclosos. Al final s'han decantat per fer ofertes...

Espero quue tinguis sort amb mas Folch! ja ens explicaràs!!!
Mabela

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: elicam » dg. feb. 10, 2013 12:41 am

Hola noies,
alguna de vosaltres té el val de descompte del Mas Folch? Un que promocionaven a bodas.net...
elicam

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants